• Ja ik heb leesvoer nodig dus kom maar op met jullie verhalen. Ik heb zin om verhalen te lezen over:
    - All Time Low.
    - Matty McKibben (Awkward)
    Al betwijfel ik of die laatste er überhaupt wel zijn ;p
    Dus kom maar op met een link naar jouw of een ander zijn/haar verhaal en een korte beschrijving waar het over gaat!
    Verhalen met andere onderwerpen lees ik niet, dus post ze ook niet.

    [ bericht aangepast op 26 dec 2011 - 20:38 ]


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ook onbekende personen?


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Pariah schreef:
    Ook onbekende personen?

    Uhm ik denk het eigenlijk niet, maar als je een goed verhaal hebt misschien ook wel, je kan het altijd proberen (:


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Het is wel Harry Potter Fanfiction.




    Chayenne, Lizzy, Justine en Sophie gaan naar hun vijfde jaar op Zweinstein. Het schooljaar lijkt in het begin heel gewoon, maar na een tijdje leren ze elkaar kennen, en wordt het al snel een heel ander jaar dan anders. Zeker als ze te maken krijgen met een bepaalde groep leerlingen, die zich heel vreemd gedragen, en alles wijst erop dat professor Charming, hun schoolhoofd erachter zit.
    En wat als ze langzaamaan het gevoel krijgen dat die ene groep nou net iets van hen verwacht?

    Dit verhaal schrijf ik samen met Thestral, Muggle en Animagus. Have fun!


    The AntiCharm - HP Fanfic.


    Today is the oldest you have ever been, and the youngest you'll ever be.

    Chimaera schreef:
    Het is wel Harry Potter Fanfiction.


    (...)

    The AntiCharm - HP Fanfic.

    Eerlijk gezegt ik ben gewoon echt geen harry potter fan (:


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.



    Om de wereld Mórien te beschermen waren er altijd 12 wachters. Die beschermden de poort van die wereld, om zo orde en rust te schapen. Maar dit duurde niet lang voort, een kwade Godin heeft haar troepen erop af gestuurd, om de wachters te vermoorden. De kwade Godin nam die eens zo prachtige wereld over.
    Het volk moet de nieuwe Wachters vinden, om de wereld waarin ze leven te herstellen.

    Aimy-Lee leidt een normaal leven, tot ze een ketting vindt die haar naar die andere wereld brengt. Een onbekende stem die ze daar hoort vertelt haar over de Wachters, en dat zij er waarschijnlijk een is. Ze is vastbesloten om de anderen te zoeken en te rekruteren, maar de strijd tegen de kwade Godin zou zwaar worden, bijna onmogelijk.
    Redden ze dit? Of is het prachtige oord en het volk veroordeeld tot een leven vol duisternis?




    Madeline Jackson, of beter bekend als Mackson, is een wereldberoemd zangeres. Ze word gestalkt door meerdere mensen, doordat ze zo bekend is. Mensen aanbidden haar, alles wat ze willen is dichterbij haar komen. De fans van Mackson gaan steeds een stapje verder, tot het haar teveel word. Ze is meer dan klaar met het vak, en wil er helemaal mee kappen. Ze heeft genoeg verdiend om zichzelf de rest van haar leven te onderhouden, dus waarom niet? Haar manager denkt er echter anders over. Hij overtuigt haar om door te gaan, hij wilt dat ze doorgaat, tot ze haar laatste adem uitblaast.


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Pariah schreef:
    (...)

    Die tweede lijkt me echt leuk en die ga ik lezen!


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Hustlers schreef:
    (...)
    Eerlijk gezegt ik ben gewoon echt geen harry potter fan (:


    Oh, haha , sorry :$


    Today is the oldest you have ever been, and the youngest you'll ever be.

    Chimaera schreef:
    (...)

    Oh, haha , sorry :$

    Is niet erg hoor ;p


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Hmm, volgens mij heb jij al mijn All Time Low verhalen al gelezen en lees je de lopende ook al :')


    People cry, not because they're weak. It's because they've been strong for too long.

    Hmm.
    Ik heb eentje genaamd It takes a big facade to hide the cracks en dat is met All Time Low, maar die is nogal anders omdat het in de jaren '30 is.
    Anders heb ik nog een story, maar die start ik pas in februari :/

    RI0T schreef:
    Hmm, volgens mij heb jij al mijn All Time Low verhalen al gelezen en lees je de lopende ook al :')

    Hahaha ik zal er voor de zekerheid nog wel even tussen kijken! (:


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ganymede schreef:
    Hmm.
    Ik heb eentje genaamd It takes a big facade to hide the cracks en dat is met All Time Low, maar die is nogal anders omdat het in de jaren '30 is.
    Anders heb ik nog een story, maar die start ik pas in februari :/

    Ik ga hem gewoon lezen (: En op die andere heb ik alvast een abo genomen (:


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.



    All my life I've been good but now,
    I'm thinking what the hell?


    #One Direction.
    #Dutch.
    #©NJH & ©NouisPayne.
    #Soundtrack.
    #start: Januari
    #Louis Tomlinson & Harry Styles.



    What the hell - One Direction.


    Het beste bewijs van liefde is vertrouwen.