• jeej! Guess what!(juist gespeld?)

    Ik word morgen 11! joehoe!


    All I wanna do is lose control

    Gefeliciteerd :)
    Ik word 15 Augustus 18 hahaha :P
    Wat en verschil met mij, en die reactie van kleuters? Die zijn 4/5? Jij wordt al 11.

    Cthulhu schreef:
    (...)

    De jongste die ik weet die ik ooit op mijn verhalen heb betrapt was 8 ... En de jongste die ik tegen ben gekomen op profielen was iets van 6 of 7. Denk niet dat het nog veel jonger zal worden, gezien ze dan vaak amper kunnen lezen of whatever.


    Hoewel ik het al lang weet blijf ik het shockerend vinden dat een kind van 8 jaar jouw verhalen leest. Dat kind moet toch getraumatiseerd zijn voor haar leven? =/
    -Jouw verhalen zijn fantastisch, daar niet van, eerder van de 16+scènes. ;'D-


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Peeta schreef:
    Oh ja, ik word over een week precies 17. En dan ben ik op Pinkpop. Way cooler (cool)
    Oeh dat zou leuk zijn, jarig zijn en dan naar een festival gaan! ;D


    Rainbows on my staircase ~

    Maquillage schreef:
    (...)
    *Maquillage, oui monsieur?
    Et j'ai quinze ans.
    *mon frans est terrible.*


    quinze was toch 15 hé? Zelfs moi weet dat


    All I wanna do is lose control

    Wishful schreef:
    (...)

    Hoewel ik het al lang weet blijf ik het shockerend vinden dat een kind van 8 jaar jouw verhalen leest. Dat kind moet toch getraumatiseerd zijn voor haar leven? =/
    -Jouw verhalen zijn fantastisch, daar niet van, eerder van de 16+scènes. ;'D-


    Nee ... Ze was beledigd en boos toen ik vroeg of ze niet met poppen moest spelen o.i.d. Althans, zo zei ik het niet letterlijk, maar daar kwam het wel op neer. Daarna heb ik er nooit meer wat van gehoord eigenlijk. :')


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Maquillage schreef:
    (...)Oeh dat zou leuk zijn, jarig zijn en dan naar een festival gaan! ;D


    En dan komt het mooie nog, mijn favo band speelt daar ook en dan ben ik jarig en ahhh :D


    SLOAN.

    BananaxShake schreef:
    (...)

    quinze was toch 15 hé? Zelfs moi weet dat

    Ja als ik het goed heb wel haha. En fuuuuuuuck ik herinner mezelf aan een fransproefwerk. Godverrrr- D:


    Rainbows on my staircase ~

    Peeta schreef:
    (...)

    En dan komt het mooie nog, mijn favo band speelt daar ook en dan ben ik jarig en ahhh :D
    Oah wat leuk! Echt alvast gefeliciteerd haha ^^ En het zal vast een top dag worden, haha :)


    Rainbows on my staircase ~

    Maquillage schreef:
    (...)
    Ja als ik het goed heb wel haha. En fuuuuuuuck ik herinner mezelf aan een fransproefwerk. Godverrrr- D:


    Ik heb het ook morgen waarschijnlijk iéstje gemakkelijker :D


    All I wanna do is lose control

    is er trouwens ook iemand twin?


    All I wanna do is lose control

    Alvast gefeliciteerd! n_n


    ONLY SEVEN LEFT <3

    Alvast gefeliciteerd (flower)
    Ik word bijna alweer 18 hihi


    As travars

    Thanx iedereen ;)


    All I wanna do is lose control

    BananaxShake schreef:
    is er trouwens ook iemand twin?

    Twin?
    Ik heb een tweelingbroer :')

    OT: Gefeliciteerd! Man, ik wou dat ik nog zo jong was. Toen was je nog vrij om te gaan en te staan waar jou wou.

    Gefeliciteerd!


    Today is the oldest you have ever been, and the youngest you'll ever be.