• Of waar zijn jullie mee bezig:Y).
    Ik zit nu op school bij Nederlands(cat) moets een toets doen op de pc(nerd).
    gelukkig ben ik 12 uur uit(krul)


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Ik lig in bed, ziek x)


    #WWED - What Would Emma Do?

    Junns schreef:
    Ik lig in bed, ziek x)

    poor You Beterschap!


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Ik zit op de bank, en ik ga me zo douchen en tegen 10 uur naar school.


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Ik zit tijdens de Franse les op de pc. Normaal moeten we nu studeren maar de hele klas zit op FaceBook, Twitter,... (:


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein

    Quizletten (cat)


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Ik sta bij het lokaal te wachten. Heb zo nederlands. En ik ga na schooltijd nog een toets inhalen met een vriendin. Joepie :')

    Zit in de les 8D

    Ik zit thuis. Ik hoef pas om 11 uur naar school. Maar ik ga denk ik zo even leren xD

    De nederlands lerares geeft ons een preek omdat we nederlands allemaal niet af hadden. haha Oeps x'D

    Ik ga zo naar de dokter. Ik had gisteren last van lage bloeddruk, ging toen hyperventileren en viel bijna flauw door teveel CO in mijn bloed :Y)
    Dus ik ga even een bloedonderzoek eisen


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Op school, net so aardrijkskunde gehad en nu niets te doen, lekker op mijn mobieltje zitten (:


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    thuis in me pyjama wachten tot de koffie klaar is xD Ben vrij vandaag :P Donderdag mag ik weer werken xD


    What is youre favo scary movie?

    Thuis, achter m'n laptop, mtv aan, koffie erbij en een dicht biologieboek dat nog geen moment is opengeweest en over.. 2.5 uur heb ik een toets. oeps.


    It's time to be happy again.

    Ik zit thuis voor de tv, ik ben vandaag vrij maar ik moet wel naar school voor gesprek en dan heb ik rijles (krul)


    -

    Writing. (:


    Baby I want you to die for my love