• Ja, ik heb nu niets te doen, en ik heb zin in een storie..

    Wat lees ik niet:

    - Tokio Hotel
    - Justin Bieber
    - 1D
    - 16+

    Wat wel:

    - Harry Potter --> Liefst DM
    - Twilight, als het origineel is, liefst wolfpac.
    - Onbekende personen, daar liefst drama of fantasy.

    O, en liefst niet teveel hoofdstukjes, en de hoofdstukjes niet te lang, zo rond de 600 woorden is fijn :'D

    [ bericht aangepast op 12 juli 2011 - 10:44 ]


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Someone to fall back on. •Jacob Black
    Proloog:

    Zijn vingers gleden door haar blonde lokken. Zacht trok hij ze naar achteren, en haar kale schedel werd zichtbaar. Hij voelde haar trillen, snel gaf hij het prachtige meisje een kus op het voorhoofd. Langzaam trok hij de pruik van het tedere hoofdje en legde het op de grond. Beschaamd keek het meisje naar beneden. 'Je bent prachtig,’ fluisterde de jongen en gaf opnieuw een kus op het kale hoofd van zijn schat. ‘Je liegt,’ zuchtte het meisje en een paar tranen gleden over haar wang. ‘Nietwaar. Je bent prachtig, en iedereen weet het. Behalve jij,’ zei de jongen en nam het meisje in zijn gespierde armen. Hij nam zich voor dit moment te onthouden; de zoete geur van haar lichaam en zijn handen om haar buik. Hij besloot het te onthouden, en koesteren.


    some relationships are like glass, it's better to leave them broken then by hurting ourselves putting it back togheter.

    Seth Clearwater.
    Het is best orgineel al zeg ik het zelf, romantiek komt er in voor en het is zielig... en eng. hihi.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Los jij deze moord als eerste op?



    Het is het jaar 2014 en president Barack Obama is voor de tweede keer herkozen tot president. In zijn eerste regeerperiode heeft hij veel vrede gebracht in de wereld. Nu probeert hij China ook onder dit vredesverdrag te krijgen, maar was dat misschien één brug te ver?

    Op de dag van de vergadering, wordt hij vermoord en het Witte Huis is in rep en roer.
    Twee agenten krijgen de speciale opdracht om deze moord zo snel mogelijk op te lossen. Kate Wilson en Jack Lumper zijn twee ervaren FBI agenten en werken sinds een jaar samen.


    Dat moet lukken, maar ben jij ze sneller af? Bij dit verhaal krijgt de lezer een speciaal logboek met alle informatie en bewijsstukken die er op dat moment zijn over de moord. De lezer krijgt soms wat extra bewijsstukken om de speurtocht nog spannender te maken!

    Dus wie lost dit als eerste op?


    De link!


    Remember: Happiness is a way of travel, not a destination - Roy Goodman

    Stranger Hearts
    Cathrien, ook wel bekend als Cathy, is het vijftien-jarige zusje van Drake. Drake en Cathy zijn hun ouders verloren, en wonen samen met James, Carlos en Lucas, de vrienden van Drake.
    Ondanks dat Cathy het ontkent, bloeit er een liefde op voor de vierentwintig-jarige, knappe, flirterige James. Dit alles word ook nog eens versterkt doordat James er niet tegen vecht, maar er juist op in gaat, alsof het een spelletje is. Drake en Lucas staan er echter compleet buiten, en weten werkelijk van niks, maar Carlos daar in tegen begint iets te vermoeden.
    Weet Cathy wel alles over James? En wat zal er gebeuren, als ook Drake er echter komt, dat zijn zusje en zijn beste vriend een romance zijn begonnen?


    Let it come and let it be

    Ik heb een Sirius Black verhaal. Ik weet niet of je dat wat lijkt?

    Our Way [Sirius Black]


    Caution first, always.

    Chicary schreef:
    (...)

    De link!

    Die vind ik écht oregineel :9~


    Let it come and let it be

    CountMeIn schreef:
    (...)
    Die vind ik écht oregineel :9~

    Dankje! :D Ik zal snel het eerste hoofdstuk schrijven! Maar tis best lastig, want alles moet kloppen! Heb het heel goed overdacht, ghehe..


    Remember: Happiness is a way of travel, not a destination - Roy Goodman

    Een Dm+Nl Story die afspeeld in jaar 7.


    Happy Birthday my Potter!

    You've Changed

    Sommige mensen hebben álles. Chloé Brooks heeft meer. Rijke ouders gescheiden ouders , die hun liefde tonen via hun creditcard, een knap vriendje. Die overigens totaal niet uitgezocht is vanwege zijn populariteit, natuurlijk niet. Geweldige, net zo knappe vriendinnen én personeel dat haar kamer opruimt. En ze wordt van pizza niet dik. What else could you wish?

    Jacob Black ziet zijn voormalig beste vriendin en buurmeisje Chloé langzaam veranderen in een mode popje, en krijgt één grote ruzie met haar. Geen eindeloze gesprekken meer, hangend uit hun slaapkamer ramen. Geen lange strandwandelingen meer, en samen wiskunde-huiswerk maken. Jacob krijgt het grappige en best wel mooie Bella Swan in zijn leven, en zijn leegte wordt beetje bij beetje opgevuld. Tot het ergste wat er kon gebeuren écht gebeurde. Shit happens


    Chloé P.O.V. -> Pernilla
    Jacob P.O.V -> Jana

    Soundtrack
    Trailer


    If you keep looking for that happy ending, you are never gonna get it right


    "Noem me geen Lily." zei ze met een gepijnigde blik in haar ogen.
    Er trok een rilling over mijn rug door de toon waarop ze het zei. "Waarom niet? Waarom mag ik je geen Lily noemen?" Even sloeg ze haar ogen neer, daarna keek ze naar de muur naast zich, mijn blik ontwijkend. Ze sprak, haar stem gevoelloos en koud. "Lily is dood."

    Link

    Soms zijn mijn hoofdstukken iets langer, maar dat komt dan gewoon beter uit :']

    En verder raad ik je zeker Doyl van Revelations aan. Heel mooi geschreven en ook nog spannend ^^

    Not like the movies.

    Het imperfecte verhaal van Zara Justice. Het meisje wat de consequenties van haar daden hard ondervind.


    Ik activeer niet echt elke dag wat. :3


    Alleen maar tranen van geluk

    Hope you like it:


    Wanneer Juliet in haar gloednieuwe auto wordt aangereden is ze alles behalve vrolijk. Alsof alles één grote grap is beweert de jongen die haar heeft aangereden ook nog eens een prins te zijn. Juliet gelooft hier totaal niks van, totdat de jongen in plaats van alleen de schade te vergoeden, een totaal nieuwe auto voor haar koopt op de voorwaarde dat ze met hem uit gaat. Juliet stemt hiermee toe en zodra ze haar vriendinnen over deze nieuwe lover vertelt wijzen ze haar alleen maar op het fortuin dat hij heeft en dat zet Juliet aan het denken. Want vindt ze deze jongen wel echt leuk, of is hij als je om het geld heen kijkt toch niet een echte “droomprins”?

    De prins met de creditcard

    [ bericht aangepast op 12 juli 2011 - 13:43 ]


    “Love is a contradiction.”

    Next to you | Paul Lahote -> mijn profiel

    Free birds fly away | Seth Clearwater -> Velvena


    The way that you flip your hair gets me overwhelmed - One Direction, What Makes You Beautiful

    Ik heb wel twee Twilight story's maar niet over wolfpack:$


    I don't love you because you're beautiful, you're beautiful because I love you


    Een groep jongeren verdwaald in het bos en dan begint het te regenen . Ze besluiten zich te verschuilen bij een verlaten villa. De verlaten villa ziet er eng uit . Sommige besluiten om Buiten te blijven anderen gaan naar binnen .Bij de eerste nacht is het al duidelijk ….Dit is geen gewone villa .
    Verliezen betekent zeker weten de dood. Winnen is vrijheid. Maar 1 iemand kan de weg vinden naar vrijheid. Maar de vraag is wanneer ga je dood?-link

    Ik ben pas net begonnen dus ik heb 3 hoofdstukken


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor