• Really, ik ben ben mijn huissleutel kwijt. Dat wil zeggen dat ik ook mijn garagesleutel en mijn kluissleutel kwijt ben. Ik dacht eerst dat het laatste mijn grootste probleem was, omdat ik daar een boete voor zou krijgen van rond de 40 euro. Maar Krull herinnerde me eraan dat de eerste twee grotere problemen zijn, wie weet moeten de sloten nu wel vervangen worden.

    Ik heb werkelijk overal gezocht, zowel hier als op school. Het hele huis twee keer doorgelopen. Ik heb het net mijn moeder pas verteld, die heeft mee gezocht, maar we hebben het ook niet gevonden. Ik geef het niet op, maar ik raak nu toch wel lichtelijk in paniek.

    Mijn vader is nu weg voor werk, komt morgen terug. Ik ben de sleutel al zeker twee weken kwijt, misschien drie, maar ik durf het hem echt niet te vertellen. D:
    Hij heeft echt een kort lontje, zeker als het om zulke dingen gaat. En hij vindt me al zo dom. Meeeeeeeeeeeeh, wat moet ik doen? Ik wil nog niet dood!


    everything, in time

    Ik ging dood, toen ik mijn huisleutel/kluissleutel/tuin etc. kwijt was. Mijn pa freakte hem helemaal, maar op de één of andere manier kom mijn sleutel altijd terug.
    En waak zit hij in de deur. o:


    They fell in love, didn't they?

    Toch vertellen. Je wilt toch niet door jouw toedoen dat iemand de sleutels vindt?
    Stel dat het iemand is die je kent van ziens en weet waar je woont, dan ben je gezien :'D.
    'k zou het maar zeggen als ik van jou was, dat is het beste.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Aww ): Ik heb geen idee, sorry.


    Shoot for the moon, even if you miss you'll end up among the stars.

    Waarschijnlijk ben je dat ding gewoon kwijt. Je moet het hem gewoon eerlijk vertellen, en als je het eng vindt zorg je dat je moeder erbij is ofzo?


    .

    Marshmellow schreef:
    Toch vertellen. Je wilt toch niet door jouw toedoen dat iemand de sleutels vindt?
    Stel dat het iemand is die je kent van ziens en weet waar je woont, dan ben je gezien :'D.
    'k zou het maar zeggen als ik van jou was, dat is het beste.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Woede is maar voor korte tijd, trust me.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ik ben mijn huissleutel ook wel eens kwijt geraakt maar we hebben de sloten daar echt niet om hoeven te vervangen ..


    -

    Of je zegt dat ze gestolen zijn P:
    Dat je ze gewoon in je tas ofzo had zitten en dat je in de stad liep, en dat ie toen opeens foetsie was.


    Shoot for the moon, even if you miss you'll end up among the stars.

    Ik weet niet maar ik ben zovaak dingen kwijt. En mijn broer geeft mij dan altijd een preek en van alles enzo. Maar ik denk toch vertellen want hij gaat er toch achter komen...

    Endure schreef:
    Woede is maar voor korte tijd, trust me.

    Da's waar :'D. Hij gaat vast heel kwaad zijn, maar dat gaat geen weken duren :'D.
    Daarbij jij bent zijn dochter, die gaat heus wel zoiets vergeven van zijn eigen dochter hoor ^^


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Marshmellow schreef:
    (...)
    Da's waar :'D. Hij gaat vast heel kwaad zijn, maar dat gaat geen weken duren :'D.
    Daarbij jij bent zijn dochter, die gaat heus wel zoiets vergeven van zijn eigen dochter hoor ^^


    Ik dacht nl. ook wel eens; nee.. Ze worden zo boos..
    Maar dat is dan like 1 á 2 daagjes of ze komen er ooit nog op terug,
    meer niet.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Marshmellow schreef:
    (...)
    Da's waar :'D. Hij gaat vast heel kwaad zijn, maar dat gaat geen weken duren :'D.
    Daarbij jij bent zijn dochter, die gaat heus wel zoiets vergeven van zijn eigen dochter hoor ^^


    Jij kent overduidelijk mijn vader niet. Ik weet dat veel kinderen dit zeggen, maar mijn vader wordt écht boos en kan dat zeer lang zijn. Hij kropt al zijn gevoelens op en ik ben om de een of andere reden altijd zijn trigger. Onze band is klote, dat maakt het voor hem ook nog eens makkelijk.
    Hij is ooit naar een woedebeheersingscursus geweest, maar is daar uiteindelijk weggelopen omdat hij het allemaal 'een grote kut onzin' vond.


    everything, in time

    Catdog schreef:
    Ik ging dood, toen ik mijn huisleutel/kluissleutel/tuin etc. kwijt was. Mijn pa freakte hem helemaal, maar op de één of andere manier kom mijn sleutel altijd terug.
    En waak zit hij in de deur. o:


    Food.

    Je kunt de sleutels van je moeder lenen, en bij een slotenmaker laten kopieëren?

    Ik ben de huissleutel ook eens kwijt geweest en toen moest ik door het slaapkamerraam van mijn ouders naar binneklimmen x'). Wat bleek? Hij was door een gat in mijn tas gevallen en zat ergens tussen het leer en het binnenzakje, heb je daar al eens gevoeld?

    [ bericht aangepast op 7 juni 2011 - 20:14 ]


    I am not going to be a star, I am going to be a legend - Freddie Mercury