• De stelling van vandaag luidt:
    Er moet veel meer engels gegeven worden op basisscholen

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)

    Ja, ik vind van wel. Het zou je verbazen om te zien hoe weinig Nederlandse mensen acceptabel Engels kunnen spreken en lezen. Daarbij, met Nederland als een internationaal ingesteld land is het zeker een pluspunt voor toekomstige werkgevers als je een redelijk hoog niveau Engels (spreken + schrijven) hebt.


    History is not hatred.

    Mee eens. Want wij hadden al heel veel engels op de basisschool gehad, terwijl andere leerlingen uit mijn klas dat niet hadden. Dus dan hoor je weer hetzelfde als dat je al geleerd hebt.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    ja eigenlijk wel gelukkig deed mijn basisschool er al heel veel aan en als ik nu engels heb zie ik gewoon dat er heel veel mensen in mijn klas niet goed engels kunnen


    you were born original don't die as a copy

    Eens.


    hoi, jij bent leuk.

    Eigenlyk ben k het daar ook wel mee eens (nerd)

    Eens. Het is eigenlijk best wel een belangrijke taal. :Y)

    Mee eens.
    Ikzelf kreeg héél weinig Engels op de basisschool, als je Engels kunt is het altijd handig.


    I'm not a complete idiot, some parts are missing.

    Nee hoor, ik heb een keurige Engelse opvoeding gehad op de basisschool en ik kon groep 7 al de basis.


    Life is hard and then we die

    Nee, ik leerde in groep zeven al de basis van Engels en ik heb nu zo'n 4 jaar Engels. Het zou alleen fijn wezen als er docenten waren die een beetje goed Engels kunnen geven. Ik heb nu zo'n snol als we bij Engels zitten geven wij haar les inplaats van zij ons. --' Dus niet meer maar beter.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Nou, wij hadden al in groep 7 ofzo Engels. Maar sommige scholen doen dat niet, dus ik ben het wel met de stelling eens.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Neuh, hoeft niet echt , vind ik x,x

    Nee, op de middelbare leer je al genoeg English :X


    T O K I O H O T E L < 3

    Eens, wij kregen maar een paar zinnetjes per maand.
    Zeker op een jenaplanschool school waar groep 6, 7 en acht bij elkaar zitten gaat je Engels niet erg hard vooruit..


    I clicked my heels and wished for you.

    wij hadden helemaal geen engels in Belgie; en dat moet wel vind ik


    Fooled ya!

    Helemaal mee eens.
    Ze mogen voor mijn part wel beginnen in groep 6, want je hebt veel aan Engels, en als je in groep 8 nog niet veel Engels hebt gehad, is het ook lastiger om de keuze te maken of je wel of niet tweetalig onderwijs wilt volgen.


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.