• De stelling van vandaag luidt:
    Een story met 16 + elementen schrijven terwijl je zelf nog geen 16 bent is not done

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Oneens!


    If you keep looking for that happy ending, you are never gonna get it right

    Champagne schreef:
    Als we er vanuit gaan dat 16+ voornamelijk erotische verhalen zijn, dan ben ik het nog steeds niet eens met de stelling.. Het [16+] erachter geeft alleen maar aan dat er iets van seks in voorkomt. 12-jarigen lezen het ook wel.. Het heeft dus niks meer met leeftijd te maken, maar met het onderwerp. Een 15-jarige kan ook een heel goed verhaal over vrouwenhandel of wat dan ook schrijven.


    Firm believer of all that is magic

    Progeny schreef:
    'Not done' gaat te ver, maar het is wel onlogisch.(':


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Fragile schreef:
    Niet mee eens, want wie bepaald wat 16+ is? (cat)


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Champagne schreef:
    Als we er vanuit gaan dat 16+ voornamelijk erotische verhalen zijn, dan ben ik het nog steeds niet eens met de stelling.. Het [16+] erachter geeft alleen maar aan dat er iets van seks in voorkomt. 12-jarigen lezen het ook wel.. Het heeft dus niks meer met leeftijd te maken, maar met het onderwerp. Een 15-jarige kan ook een heel goed verhaal over vrouwenhandel of wat dan ook schrijven.


    We accept the love we think we deserve.

    Assassin schreef:
    Een beetje hypocriet om er dan 16+ achter te zetten.


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Champagne schreef:
    Als we er vanuit gaan dat 16+ voornamelijk erotische verhalen zijn, dan ben ik het nog steeds niet eens met de stelling.. Het [16+] erachter geeft alleen maar aan dat er iets van seks in voorkomt. 12-jarigen lezen het ook wel.. Het heeft dus niks meer met leeftijd te maken, maar met het onderwerp. Een 15-jarige kan ook een heel goed verhaal over vrouwenhandel of wat dan ook schrijven.


    The future is meant for those who are willing to let go of the worst parts of the past.

    Infinitum schreef:
    Het is gewoon onlogisch. Want 16+ betekent dat je het onder de 16 niet mag lezen, maar als je het schrijft, dan lees je het ook. Ik zou het dus hooguit raar vinden.
    Maar van mij mag een 14-jarige een 16+ story maken.


    The way that you flip your hair gets me overwhelmed - One Direction, What Makes You Beautiful

    Champagne schreef:
    Als we er vanuit gaan dat 16+ voornamelijk erotische verhalen zijn, dan ben ik het nog steeds niet eens met de stelling.. Het [16+] erachter geeft alleen maar aan dat er iets van seks in voorkomt. 12-jarigen lezen het ook wel.. Het heeft dus niks meer met leeftijd te maken, maar met het onderwerp. Een 15-jarige kan ook een heel goed verhaal over vrouwenhandel of wat dan ook schrijven.


    wie met beide benen op de grond blijft staan komt geen stap verder

    Niet mee eens, ze zetten het er alleen achter om te waarschuwen. Heel veel onder de 16 lezen het, dus waarom zou het ook niet geschreven kunnen worden? (:


    And now we're counting down to Phase Zero.

    Fragile schreef:
    Niet mee eens, want wie bepaald wat 16+ is? (cat)

    Infinitum schreef:
    Het is gewoon onlogisch. Want 16+ betekent dat je het onder de 16 niet mag lezen, maar als je het schrijft, dan lees je het ook. Ik zou het dus hooguit raar vinden.
    Maar van mij mag een 14-jarige een 16+ story maken.

    Niet mee eens
    Mensen oner de 16 weten het heus wel en mensen onder de 16 lezen ze toch ook?


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Fragile schreef:
    Niet mee eens, want wie bepaald wat 16+ is? (cat)


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Wat maakt het uit??
    Kinderen lezen toch wel wat ze willen zien..
    Dus dan helpt het 16+ tekentje ook niet echt he..
    Dus wat maakt het toch uit:((


    Uiteindelijk word je toch wie je zelf bent(A)