• De stelling van vandaag luidt:
    Een story met 16 + elementen schrijven terwijl je zelf nog geen 16 bent is not done

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ik vind het prima. Als iemand ver genoeg is om zo'n verhaal te kunnen schrijven, dan moet ie dat gewoon kunnen doen.


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Progeny schreef:
    'Not done' gaat te ver, maar het is wel onlogisch.(':


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Niet mee eens, sommigen ontwikkelen zich seksueel vroeger dan anderen. Waarom zou iemand van 14 die vroeg rijp is dan geen verhaal met een stout kantje mogen schrijven.
    Beter dat dan rond te gaan neuken als een nymfo.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Progeny schreef:
    'Not done' gaat te ver, maar het is wel onlogisch.(':


    Alleen maar tranen van geluk

    [ bericht aangepast op 8 juni 2011 - 11:37 ]


    We were blessed with this curse.

    Created schreef:
    Ik vind het prima. Als iemand ver genoeg is om zo'n verhaal te kunnen schrijven, dan moet ie dat gewoon kunnen doen.


    We were blessed with this curse.

    Voor mij is de leeftijd meer een indicatie hier. Als er [16+] achter staat, dan weet je dat er heftige dingen in voor kunnen komen. Dus als je daar niet tegen kan, dan moet je dat niet lezen, ondanks je 16+ bent of niet. Dan maakt het ook niet uit wie het schrijft, want degene die het schrijft kan er dan wel tegen.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Nou, dat niet perse, maar wel als je er vervolgens 16+ boven schrijft :P


    Life is hard and then we die

    3AM schreef:
    Voor mij is de leeftijd meer een indicatie hier. Als er [16+] achter staat, dan weet je dat er heftige dingen in voor kunnen komen. Dus als je daar niet tegen kan, dan moet je dat niet lezen, ondanks je 16+ bent of niet. Dan maakt het ook niet uit wie het schrijft, want degene die het schrijft kan er dan wel tegen.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Ik ben het hier MEE EENS! Punt.


    I didn't trip! I just simply gave the floor a hug! We haven't seen each other in a while!

    Champagne schreef:
    Als we er vanuit gaan dat 16+ voornamelijk erotische verhalen zijn, dan ben ik het nog steeds niet eens met de stelling.. Het [16+] erachter geeft alleen maar aan dat er iets van seks in voorkomt. 12-jarigen lezen het ook wel.. Het heeft dus niks meer met leeftijd te maken, maar met het onderwerp. Een 15-jarige kan ook een heel goed verhaal over vrouwenhandel of wat dan ook schrijven.


    I´m nothing special.

    Als een 14-jarige een 16+ (seksverhaal) schrijft, vind ik dat not done, ouwe. (cat)


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Eens, want waarom zou je een 16+ verhaal schrijven terwijl je zelf nog geen 16 bent.

    Progeny schreef:
    'Not done' gaat te ver, maar het is wel onlogisch.(':

    Mag je lekker zelf weten en als het niet kan, wat dan?


    Reasons are no reasons. They're excuses...-VD, Elena