• daar zit ik dus helemaal mee onder..
    en NEE niet van snijden of zulke onlogische dingen die jullie bedenken. ik heb het gewoon
    ff vertelle ;;
    gesicht ;; heb er 2
    Armen ;; stuk of 5 per arm ?
    handen ;; 2 x3
    benen ;; VEEL


    We can only learn to love by loving.

    en hoe komt dat?x]


    Lalalalalalalala.

    LIEFORD!!!
    hoe komt dat??(baby)


    Crack a bottle

    en hoe komt dat?x]


    die op mijn gesicht hebk altijd gehad de rest komt omdak veel ongelukjes heb x3 ben fcking onhandig.. en ik was vroeger heel jongensachtig x3


    We can only learn to love by loving.

    Ik heb er 3 op mijn arm(Ook niet wat je denkt) Ik heb er eentje dichtbij mijn nagel en eentje op mijn knie.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Ik heb echt honderden littekens XD
    Door muggenbulten >.<
    En ik heb eczeem, en ik heb wat ongelukken gehad ><


    all I want for christmas is a girlfriend

    (...)

    die op mijn gesicht hebk altijd gehad de rest komt omdak veel ongelukjes heb x3 ben fcking onhandig.. en ik was vroeger heel jongensachtig x3


    foundation er op smeren^^


    Lalalalalalalala.

    hee wrm staat ie bij offtopci x3


    We can only learn to love by loving.

    Whallah ,,
    Ik heb 1 litteken en nog wat hele vage streepjes op mijn arm ,omdat ik meself SNEED :X DOE IK NEIT MEER! stomste wat je kunt doen :$maar ik bn gwn stom ,, ook 1 daardoor op mn been ,,en op mn andere arm hb ik ook een klein littekentje omdat iemand mij een keer had gekrabt en op me neus heel vaag ,die sat daar altijd al xD


    Crack a bottle

    OMG ,,dese staat WEL bij of topic maar mijn topic gaat over dat het me coowl lijkt om over de snelweg naar hengelo te fietsen en die staatder nog wel xD


    Crack a bottle

    k heb er ook veel vooral als een kat op je been af vliegt omdat je per ongeluk op zijn staart staat nou dankje ik loop nooit meer langs een kat die verstopt
    onder de tafel zitxD

    ik heb een litteken in me wenkbrouw -.-
    en op me knie :O


    don't Worry...Be gay.

    1tje op mijn knokkel van mijn hand
    en zo'n 4 per arm(stomme hond ¬¬")

    Hehehe heb ze eens een keer geteld en toen bleek dat het er meer waren dan ik aanvankelijk dacht :']


    No growth of the heart is ever a waste