• Wat vinden jullie ervan? hier vind ik het niet echt mooi, meer kinderachtig.. :3

    maar hier vind ik het dan weer wel mooi. :3



    Okay, even ter verduidelijking, ik plaats dit niet om hem af te kraken, ik wil gewoon jullie mening horen. :3

    [url=http://thejustinbiebershrine.com/2011/06/justin-bieber-wears-
    earrings-to-the-2011-mtv-movie-awards.html]bron[/url]

    [ bericht aangepast op 10 juni 2011 - 13:32 ]


    Save me from myself.

    Mayfly schreef:
    I don't care about his earrings. -gayhand-


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky

    Maakt het eigenlijk uit? Nee, hij beslist wat hij doet, en lach al wat je wilt maar "GAY"?! Get a life, sorry maar dat gaat erover. Als hij homo zou zijn, zou hij zeker niet zoveel meisjes zoenen. I couldn't care less. Het is misschien onwennig, maar ach zijn stijl. Etc ...


    cupcake unicorns

    Olsen schreef:
    Maakt het eigenlijk uit? Nee, hij beslist wat hij doet, en lach al wat je wilt maar "GAY"?! Get a life, sorry maar dat gaat erover. Als hij homo zou zijn, zou hij zeker niet zoveel meisjes zoenen. I couldn't care less. Het is misschien onwennig, maar ach zijn stijl. Etc ...


    Je hebt gelik, ik vindt het leuk.

    Olsen schreef:
    Maakt het eigenlijk uit? Nee, hij beslist wat hij doet, en lach al wat je wilt maar "GAY"?! Get a life, sorry maar dat gaat erover. Als hij homo zou zijn, zou hij zeker niet zoveel meisjes zoenen. I couldn't care less. Het is misschien onwennig, maar ach zijn stijl. Etc ...

    dat bedoel ik dus, iemand vroeg aan mij, 'justin bieber oorbellen, hot or not' dus ik denk, oh fijn, van die schattige oorbellen voor meisjes & ja, ik zocht even op google, en toen kreeg id dit. dat was eng. (:


    Save me from myself.

    Dan verschiet 'ie ervan dat mensen hem vrouwelijk vinden. --'


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    xPurpleNinja schreef:
    Aww c'mon bieber, doe die oorbellen uit. (:


    Moonshine, take us to the stars tonight ~

    Niet bewerkt, het is echt. En ik wist trouwens al dat hij oorbellen had, alleen hij doet ze bijna nooit in.


    <3

    kut ik heb ongeveer de zelfde oorbellen O.o maar de mijne heb ik dus al maar dan 3 jaar (deed ze pas dit jaar in) en hahahaha hij heeft meiden oorbellen (lol)


    Shoganai i ne~

    Hij heeft al zo lang gaatjes in zijn oren, "haha, hij heeft meisjes oorbellen." Is dus fout. Maar ik hou me erbuiten. Het enige wat ik wil zeggen is dat iedereen zijn stijl heeft, iedereen zijn keuzes maakt. Moet je iedereen altijd zo aanvallen met zo'n reacties? Nee, genoeg gezegd.


    cupcake unicorns

    Wat is dat op zn arm op die 2e foto? En OMG, srs. Op de eerste lijkt ie een beetje op een meisje xd.&op de 2e is t wel sexaaay.


    'A journey of a thousand miles, begins with a single step.'

    Oké, ten eerste komt die felle kleur door het licht bij die eerste foto en is het daar niet mooi, bij de tweede wel ja. Bij de MTV Movie Awards vond ik 'm zó sexy, ghehe. Maar gay ook niet hoor, tenslotte date hij Selena. Anywho, hij zou er maar één moeten dragen. En het is zijn stijl so I don't really care. ;3

    [ bericht aangepast op 8 juni 2011 - 18:10 ]

    Grudge schreef:
    Wat is dat op zn arm op die 2e foto? En OMG, srs. Op de eerste lijkt ie een beetje op een meisje xd.&op de 2e is t wel sexaaay.

    ja, dat vond ik dus ook. & dan is die eerste foto ook nog zo raar bewerkt. :3


    Save me from myself.

    Acqua schreef:
    Oké, ten eerste is die foto dik aangepast en is het daar niet mooi, bij de tweede wel ja. Bij de MTV Movie Awards vond ik 'm zó sexy, ghehe. Maar gay ook niet hoor, tenslotte date hij Selena. Anywho, hij zou er maar één moeten dragen. ;3

    Idd. Als dat zijn stijl is accepteer ik het. Maar het is zó niet Justin Bieber. Ik zie hem eerder in een joggingbroek en sweatshirt. Niet met oorbellen.


    We accept the love we think we deserve.

    Olsen schreef:
    Hij heeft al zo lang gaatjes in zijn oren, "haha, hij heeft meisjes oorbellen." Is dus fout. Maar ik hou me erbuiten. Het enige wat ik wil zeggen is dat iedereen zijn stijl heeft, iedereen zijn keuzes maakt. Moet je iedereen altijd zo aanvallen met zo'n reacties? Nee, genoeg gezegd.


    Hij kan al zolang gaatjes hebben als hij wilt, hij kan nog steeds meisjesoorbellen dragen hoor. :Y)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Weet je dat dit toch best wel gay is? >.<


    Who needs love when there is chocolate