• Wat vinden jullie ervan? hier vind ik het niet echt mooi, meer kinderachtig.. :3

    maar hier vind ik het dan weer wel mooi. :3



    Okay, even ter verduidelijking, ik plaats dit niet om hem af te kraken, ik wil gewoon jullie mening horen. :3

    [url=http://thejustinbiebershrine.com/2011/06/justin-bieber-wears-
    earrings-to-the-2011-mtv-movie-awards.html]bron[/url]

    [ bericht aangepast op 10 juni 2011 - 13:32 ]


    Save me from myself.

    Master schreef:
    (...)
    Maakte een grapje :Y)

    nee, ik kwijlde echt. haha, nee, i know. <3


    Save me from myself.

    Channing schreef:
    (...)
    ja, ik kwam net een foto tegen met jeremy die dat op zijn arm had. :3

    C:


    Cause there'll be no sunlight if I lose you, baby.

    xPurpleNinja schreef:
    Aww c'mon bieber, doe die oorbellen uit. (:

    op de bovenste foto lijkt hij op een meisje:X

    en in de onderste zie ik het niet zo goed.

    XvalvanmijnstoelvanhetlachenX

    Nagellaklijn, lippenstift, oorbellen, ...
    Ik weet het niet hoor. Ik denk dat Selena zich maar eens vragen mag gaan stellen. :')

    [ bericht aangepast op 8 juni 2011 - 19:08 ]


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Ik heb maar 1 ding te zeggen op het 1e plaatje: WIJFELIJK (krul)
    En OMG heeft hij nou een tattoo op zijn arm op die foto?

    [ bericht aangepast op 8 juni 2011 - 19:29 ]


    Without You: No Love, No happiness, No Laughing..In Short: No Life!

    Op foto 1 lijkt hij echt een meisje :O


    Je hebt magie, maar je moet wel absoluut geloven dat jij de sterkste bent

    Ik vind het niet leuk. Bij sommige jongens vind ik het wel passen, maar bij hem niet. En dan hou ik eigenlijk sowieso meer van maar één oorbel. Maarja, Bieber mag doen wat hij wil van mij, mij maakt het niet zoveel uit.

    Maar dat over die lipstick en nagellak hoeft niet te betekenen dat hij gay is hoor, dat is gewoon een slimme marketingtruc.


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Pyro schreef:
    Nu is hij nog meer gay?
    En gays zien er doorgaans beter uit dan hem.


    Food.

    Bij de eerste foto lijkt hij gay, en niet door de oorbellen. Ik heb niks tegen oorbellen bij guys, maar please jongens, doe er dan maar een in.


    Alleen maar tranen van geluk

    Sapphira schreef:
    Ik lach met je mee meid :3


    A kiss is a lovely trick designed by nature to stop speech when words become superfluous.

    Hij is overduidelijk niet gay, maar wat dan nog als hij homo is? Is dat erg, persoonlijk vind ik homo's totaal niet erg, dus sorry maar zeggen dat hij homo is klinkt homophobic. De foto's zijn aagepast, de kleuren zijn feller gemaakt, geef me eender welke foto en ik kan hem ook zo laten lijken, je kan iedereen aanpassen zodat het lijkt alsof hij lippenstift aan heeft.


    cupcake unicorns

    En je stuurt mij hier heen omdat...?

    Laat hem lekker met z'n oorbellen, al dat gezeik van fake-beliebers dat ze de 'oude justin' terug willen, ben jij ook nog steeds exact hetzelfde als 2/3 jaar terug? Nee natuurlijk niet.

    Echte beliebers steunen hem in wat hij ook doet(H).

    Ik vind het dus wel erg sexy ;a


    We stopped checking for monsters under our bed.  When we realized they were inside us.

    Omygod, ik dacht dat ik reactie had gedaan via BB -.-' Maar; Eerlijk gezegd vind ik hem op de eerste op een wijf lijken. De tweede is wel sexay, maar wat heeft ie op zn elleboog? o.o


    'A journey of a thousand miles, begins with a single step.'