• Ik had op school met Lichamelijke opvoeding 4 ribben gekneusd en aangezien ik 12 u in de week dans moest ik vandaag 3 uur gaan dansen met gekneusde ribben en het deeeed immens veel pijn -,-
    Om het nuttig te houden wie heeft vandaag ook pijn geleden?_O_

    [ bericht aangepast op 8 juni 2011 - 18:51 ]


    all I want is the taste that your lips allow

    *steekt hand op* valt me maar me hoofd doet freaking pijn >.<


    Shoganai i ne~

    Ahw, dat klinkt pijnlijk. =/
    Ik heb gisteren pijn geleden, mijn knie deed ineens heel lastig. ):


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Ik ben door mijn knie gegaan waardoor die nu wel redelijk blauw zit


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Asleep schreef:
    Ahw, dat klinkt pijnlijk. =/
    Ik heb gisteren pijn geleden, mijn knie deed ineens heel lastig. ):

    Mijn knie doet ook altijd pijn, door het groeien en soms overbelast maar dat ben ik ondertussen al gewoon die pijn, haha. Pijn wordt je namelijk gewoon.


    all I want is the taste that your lips allow

    Op de een of andere manier, zakte ik steeds door mijn enkel..


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Ik! Want ik kreeg namelijk vandaag een pen tegen me aan en toen begon ik de jongen die 'm gooide helemaal uit te schelden. Maar hij kon er wel om lachen en later zei ik van sorry dat ik naar je schelde en toen zei hij van geeft niet was ook mijn fout en toen gaf hij me een knuffel. :D


    A girl should be two things: Classy & Fabulous. <3

    Hoezo moet je dan uberhaübt dansen met gebroken ribben? Dan moet je toch naar het ziekenhuis, of wat? Wat erg voor je. Sterkte, en ik hoop dat je snel beter word.


    We accept the love we think we deserve.

    Kayirangwa schreef:
    (...)
    Mijn knie doet ook altijd pijn, door het groeien en soms overbelast maar dat ben ik ondertussen al gewoon die pijn, haha. Pijn wordt je namelijk gewoon.[/i]


    Ja, ik heb ook al lang last van mijn knie. De laatste tijd gaat het wel beter, maar gisteren was het ineens extreem hevig. (huil)
    Maar ja, pijn went. Dat is dan ook de enige troost. ;'D


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Master schreef:
    Hoezo moet je dan uberhaübt dansen met gebroken ribben? Dan moet je toch naar het ziekenhuis, of wat? Wat erg voor je. Sterkte, en ik hoop dat je snel beter word.

    Ze waren gekneusd, niet gebroken. Als ze breken moet je idd naar het ziekenhuis, maar gekneusd moet je gewoon veel rusten. Nou, ik kan gewoon niet stil zitten en ik heb volgende week 5 examens van dans dus zijn deze lessen belangerijk.(cat)


    all I want is the taste that your lips allow

    Asleep schreef:
    (...)

    Ja, ik heb ook al lang last van mijn knie. De laatste tijd gaat het wel beter, maar gisteren was het ineens extreem hevig. (huil)
    Maar ja, pijn went. Dat is dan ook de enige troost. ;'D

    Misschien moet je dan eens naar het ziekenhuis? Ik had het ook aan mijn rug en ben dan geopereerd en mijn knieën zijn ookal geopereerd eigenlijk al veel, haha.(nerd)


    all I want is the taste that your lips allow

    Ik (cat)

    Er zit iets fout in mijn knie en ik ben doodleuk 25 km gaan fietsen. Dat was niet zo'n goed idee...


    I am an idiot, I move.

    Ik, maar ja zo erg is het niet. Schaafde mijn arm af aan de muur.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Kayirangwa schreef:
    (...)
    Ze waren gekneusd, niet gebroken. Als ze breken moet je idd naar het ziekenhuis, maar gekneusd moet je gewoon veel rusten. Nou, ik kan gewoon niet stil zitten en ik heb volgende week 5 examens van dans dus zijn deze lessen belangerijk.(cat)

    Sorry verkeerd gelezen. I thought so. Er kon wel een kans zijn dat het van gekneusd naar gebroken ging. Dus je moet nu wel oppassen. Just sayin' for you. (:


    We accept the love we think we deserve.

    Jezus!

    Ik heb een nieuw draadje voor mijn beugel, en tijdens het eten deed het zoooooveel pijn, en ik heb nu echt honger omdat ik amper kan eten.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Aah D:
    Ik kreeg vandaag met gym een bal tegen mijn kaak en heb er nog steeds hoofdpijn van, volgens mij heb ik een hersenschudding (cat)


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.