• Er komt na de 4e ook nog een 5e film in de Pirates of the Caribbean-reeks, dat heeft producent Jerry Bruckheimer bekend gemaakt. Volgens de producent zullen de 4e en 5e film helemaal los van mekaar staan. De 4e film zal binnenkort in de bioscoopzalen te zien zijn. Of Johnny Depp ook in de 5e film te zien zal zijn, is nog niet bekend gemaakt.

    Bron


    I hope so! :9~
    Ik hoop ook dat Johnny Depp meespeelt anders is het niet de echte Pirates of the carribean ):


    "Don't look back, you're not going that way."

    Ze zijn het een beetje te veel aan het uitrekken. Ik vind potc echt heel goed, maar het word telkens minder en minder. Ze zouden er eigenlijk moeten mee stoppen in schoonheid ipv nog een paar films te maken die waarschijnlijk op niets trekken in vergelijking met de eerste. Maar als er nog eentje komt, ga ik hem wel zien, in de hoop dat hij wel goed is (krul)


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    Toetanchamon schreef:
    Dat wist ik al want Johnny zei zelf al dat er ideeën waren voor een 5de en dat die er ook zeker zal komen.


    You're beautiful.

    Hoppa!


    Gradually, then suddenly..

    Sapphira schreef:
    Ik vind de vierde sowieso al minder vanwege het gemis van Orlando en Keira. Zonder Johnny zal het helemaal niet meer hetzelfde zijn.


    probeer me niet te begrijpen, hou gewoon van me!

    ME GUSTA! :9~


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Huh???De 4de is nog maar juist uit


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    Ixora schreef:
    Een deel 5 zonder Jack Sparrow = geen Pirates.


    pirates kan niet zonder de opperpiraat der piraten, savvyyy?


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.