• Ik had gisteren ruzie met een beste vriend van me. En hij zei gewoon in m'n gezicht dat als ik nog een keer zou komen, dat het slecht zou aflopen. We zijn beide onze eigen weg gegaan, hij naar huis, en ik ook. En ik ging gewoon buiten, in me eentje, ik had geen zin om thuis te zitten. Ik ging half 4 weer en was tot half 10 weg, men vrienden waren helemaal ongerust en zijn me gaan zoeken, maar uiteindelijk hebben ze me niet gevonden. Ik had mn tijd even nodig. Ik kwam thuis, ging slapen en werd s nachts wakker gebeld door de moeder van mijn beste vriend. Ze was echt helemaal overstuur. Hij heeft vannacht een scooterongeluk gehad, waarbij hij direct naar het ziekenhuis vervoerd moest worden. Hij ligt in coma met 3 zwaar gekneusde ribben, een gekneusde voet, een gebroken arm en een zware hersenschudding. Het is niet zeker of hij nog wel uit zen coma komt..
    Ik voel me echt verschrikkelijk kut nu..


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Erato schreef:
    Dat is best heavy.
    Maar je hoeft je er niet schuldig om te voelen, jij kan er niks aan doen dat hij een ongeluk gehad heeft en zelfs de beste vrienden hebben wel eens ruzie waar ze later op terug komen.

    Ik hoop voor je dat het in orde komt, zowel met hem als met jullie.


    Save me from myself.

    Bedreigde hij je nu? Want zo ja, dan kan hij je nu niks meer maken, hoe ontzettend wreed en grof het ook mag klinken.
    Heel veel sterkte gewenst.


    No growth of the heart is ever a waste

    oeeh dat lijkt me moeilijk!
    ik wil er voor je zijn :o


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Erato schreef:
    Dat is best heavy.
    Maar je hoeft je er niet schuldig om te voelen, jij kan er niks aan doen dat hij een ongeluk gehad heeft en zelfs de beste vrienden hebben wel eens ruzie waar ze later op terug komen.

    Ik hoop voor je dat het in orde komt, zowel met hem als met jullie.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Memphis schreef:
    Dat is echt heel erg.. Ik hoop echt dat het goedkomt met hem! Heel veel sterkte toegewenst en als je eens met iemand wil praten, ook al ken ik je niet, kun je me altijd een PB sturen!


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    oei:S
    jullie allebei lijden eraan:S
    he
    het is niet jouw schuld yo
    think positief:D


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Celestial schreef:
    Oh wat verschrikkelijk!
    Ik hoop echt dat het weer goed komt met hem!
    Heel veel sterkte!
    (En voel je niet schuldig hé? het is niet jouw schuld.)


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Aw dat is echt vreselijk. Sterkte ermee <3


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.