• Mensen die mij op msn hebben!! ik ben waarschijnlijk gehackt. ik kom niet meer op mijn msn:S..
    Dus als ik raar praat!! IK BEN HET NIET!!!
    xx

    Mensen die mij op msn hebben!! ik ben waarschijnlijk gehackt. ik kom niet meer op mijn msn:S..
    Dus als ik raar praat!! IK BEN HET NIET!!!
    xx


    OHW.. MAAK JE DAN EEN NIEW EMAILADRES AAN ??


    A. ikmisje.

    Tjaa, das vervelend... :S


    Träume sind wirklich!!

    jemig!! nu doet mijn eigen msn het ook niet :|

    ik ga op onderzoek uit want ik word hier niet goed van. mijn msn doet al dagen raar. eerst ging ik offline en deden mijn emoticons enzo het niet meer. toen was ik online maar bij anderen offline. en nu DIT:@

    schreeuwerige topicnamen zijn heel irritant, en dit hoort niet bij promotie thuis, dus het gaat naar stamcafe.

    schreeuwerige topicnamen zijn heel irritant, en dit hoort niet bij promotie thuis, dus het gaat naar stamcafe.


    IS DIT EEN SCHREEUWERIGE TOPICNAAM ?? OMG


    A. ikmisje.

    Ik kon zonet niet op msn :S

    En volgens vriendinnen was ik offline & ik stond op online :|

    En de cam werkte eerst ook niet, ik stuurde een bericht en ze zag het niet


    Let the Night embrace you

    Mensen die mij op msn hebben!! ik ben waarschijnlijk gehackt. ik kom niet meer op mijn msn:S..
    Dus als ik raar praat!! IK BEN HET NIET!!!
    xx

    Nee!! ik kan ook niet op msn!!

    jemig wat is er toch met msn opeens. ik start mijn computer opnieuwe op en ga nog een keer proberen. bij ebuddy doet hij het ook niet.
    Ik ga eten. jullie horen zo meer..

    dat gebeurd bij mij ook vaak

    jemig wat is er toch met msn opeens. ik start mijn computer opnieuwe op en ga nog een keer proberen. bij ebuddy doet hij het ook niet.
    Ik ga eten. jullie horen zo meer..

    bij mijd oet hij het ook niet op ebuddy~!!!
    maare eetse xD!!

    myn msn doe het ook nie meer :X


    We can only learn to love by loving.

    Mijn msn doet het ook niet, waarschijnlijk is het iets met de server van msn ofzo?

    xx.

    That sucks:S Bij mij doet msn het nu om de een of andere domme reden die ik niet weet het niet ¬¬ en hij doet het ook niet op Ebuddy en Webmessenger x_x


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Bij niemand doet hij het :')


    I recycle my thoughts.