• Nou uh, misschien domme vraag maar wie heeft ook dat mensen je ouder schatten dan dat je bent? Ik heb dat heel erg, maar het blijkt ook dat ik me ouder gedraag dan dat ik ben! Ik wordt nu 15 volgende week, en op vakantie was ik met een groep en die schatte mij 16/17. Ik zeggen dat ik 14 ben, hun schrikken zich kapot. Maar het komt ook omdat ik tegen de 1.77 meter ben.

    Vroeger had ik het ook. Ik was 9, en zat nog wel eens op pleintje voorons te hangen enzeu met andere, en toen vroegen ze ook hoe oud ik was, en ik antwoord altijd als mensen dat vragen; wat denk je? nou hun schatte mij 12/13.

    Wie heeft, of had dit ook?


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    Ikkee!:|

    Ik ben 12 en mensen schatten me 14 ofzo. -.0 en vroeger had ik dat inderdaad ook. Toen was ik ook ong. 9 jaar en ze dachten dat ik dan al in gr. 8 zat ofzo. o_O


    Love is in the air'<3

    ik ben 13 en ze zeggen dat als ik me opmaak ik 17 lijk xD , ben maar een meter 70(A)

    Jaa,dat heb Ik-.-Ik erger me er kapot aan ik ben 13 en ze schatten me 15;S en dan maar zeggen dat het positief bedoelt is..Zo vat ik het iniedergeval niet op.


    Pictures fade away, but memories are forever

    Ikkee!:|

    Ik ben 12 en mensen schatten me 14 ofzo. -.0 en vroeger had ik dat inderdaad ook. Toen was ik ook ong. 9 jaar en ze dachten dat ik dan al in gr. 8 zat ofzo. o_O


    Dat is best wel eng >__<


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    Bij mij is het niet zo erg. Maar het is al wel 2 keer gebeurt dat mensen mij aanspreken in een winkel. Echt zo van: Sorry maar kun je mij vertellen waar dat en dat ligt. Terwijl 14 ben, en nog niet in een winkel mag werken. Echt zo raar:S

    ik ben 14Jaar maar mensen op mijn school denken dat ik 16 ben en in de 4de zit omdat ik oogpodlood en die zwarte troep gebruik maar ik ben niet lang ofso


    Ice-cream Rockt more than you x3

    Dat heb ik ook man! Toen zat ik aan een tafeltje bij een groepje mensen vroegen ze hoe oud ik was. Ik zo; 13. Hun allemaal diep in shock. Dacht zo'n jongen dat i kgewoon een grapje maakte -.-


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    Idd. Maa rik ben 1 meter 75 en nben 12 jaar!:|


    Love is in the air'<3

    Ik ben 17, maar in Amerika kom ik zonder problemen aan alcohol. Meestal schatten ze me 21/22 -.-"


    Ik was met een groep en 1tje was pas 13 en die kwam gewoon aan sigaretten. Ze schatte hem ook al zo oud. Zelfde als bij mij dus.


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    Idd. Maa rik ben 1 meter 75 en nben 12 jaar!:|


    Ik zit tegen de 1.80


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    Dat heb ik ook man! Toen zat ik aan een tafeltje bij een groepje mensen vroegen ze hoe oud ik was. Ik zo; 13. Hun allemaal diep in shock. Dacht zo'n jongen dat i kgewoon een grapje maakte -.-

    Was bij een jongen ook. die was 17 en die vroeg aan mij hoe oud ik was. Nouja ik vragen hoeoud hij me schat. Zegt hij 16 fzeu. Nee ik ben 14 zeg ik zo. Nouja hij met open mond kijken, en vragen aan de mensen naast me of ik hem niet in de maling neem.


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    (...)

    Ik zit tegen de 1.80

    Das ook lang. o_O


    Love is in the air'<3

    (...)
    Whoah! Ik 1.80 en ik ben 17 >.<


    Wtf. O_o wat een verschil x]


    Love is in the air'<3

    (...)
    Das ook lang. o_O


    Ja. Ik ben even groot als 17 jarige bij mij op school.. en nog groter dan me moeder.


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    Ik,ik ben 14 en wordt al bijna volwassen geschat. Soms leuk. Soms zwaar irrietand


    Music is the new sex