• [ bericht aangepast op 28 dec 2017 - 17:56 ]

    Monsoon, hahhaha :'D
    Toen heb ik de hele clip heel goed naar Bill gekeken omdat ik er nou maar niet uit kwam of het een jongen of meisje was :'DDDDD


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Monsoon ofzo, maar dat is de enige die ik ooit heb gehoord en ik vond het niks.
    Nooit fan geweest dus :')


    As travars

    SoCute schreef:
    Monsoon denk ik
    Ik was jong en was overtuigd dat het een meisje was dat zong totdat ik de clip zag. En nu schaam ik mij dus.


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    DDM, waar is de tijd. (krul)

    Monsoon.


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Monsoon


    Moonshine, take us to the stars tonight ~

    [ bericht aangepast op 22 juni 2012 - 11:49 ]


    I'm hard to remember, but imbossible to forget.

    Monsoon^^


    “If I had someone like that in my life, I’d be very happy indeed.” - Bradley James

    Renervatio schreef:
    Spring nicht,
    het is nog steeds mijn lievelingslied! <3


    If you keep looking for that happy ending, you are never gonna get it right

    DDM. Eerst was ik ervan overtuigd dat ik dat niet leuk zou vinden, want ik luisterde toen nog naar popmuziek en was zo iemand doe niets van rock af wist. En toen klikte ik hier op Q een keer op een link naar een song en toen vond ik het wel leuk. En toen ging ik verder luisteren en werd ik fan:Y)


    To live would be an awfully big adventure

    Monsoon (:


    I'm in love with cities I've never been to and people I never met.

    Monsoon.
    Na twee jaar een hekel aan TH ging ik ze eindelijk luisteren, en toen ging ik wat anders doen, ik vond de muziek gewoon goed, en wist niet eens meer dat ik TH had opstaan. (:


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    Geen idee.
    Ik luister geen TH, maar miss is het ooit opgeweest ofzo. In de wachtkamer x']

    Durch Den Monsun =)


    Stop wishing, Start doing..

    bij mij was eerst monsoon en toen stond in dat rijtje automatic en eerst dacht ik echt zo van: wtf?
    maar nu zijn ze egt geweldig<33
    alleen jammer dat nu alles zo anders is enzo


    Enjoy the little things of life, one day you look back and realize they were the big thing