• [ bericht aangepast op 28 dec 2017 - 17:56 ]

    Geen:]


    I´m nothing special.

    automatic, ik vergeet die dag nooit.
    was bang van Bill, voor alle mensen met die looks eingelijk.
    nu ben ik een diehard fan.
    dacht dat ze een emo band waren. maar iets in die liet maakte me nieuwsgierig naar de band. Maar nu kan ik me wel voor de kop slaan omdat ik zo dacht


    -

    Nooit geluisterd, ga ik ook nooit luisteren.


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Ready Set Go (:

    [ bericht aangepast op 14 aug 2012 - 16:42 ]


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Ready Set Go, ik blijf het wel een tof liedje vinden.


    Always be yourself; Unless you can be Pikachu. Always be Pikachu.

    DDM, toen ik nog fan was.


    Destroy what destroys you.

    TheBoys schreef:
    DDM


    (Be)lieve in (you)rself

    Wenn Nichts Mehr Geht


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Nou ik heb nooit echt Tokio Hotel geluisterd, maar eerste liedje wat ik van hun hoorde was geen Monsoon, maar een liedje die daar voor werd uitgegeven, kan dat? ;D


    Alleen maar tranen van geluk

    Automatic, gwn omdat dat de eerste hint was die ik kreeg toen ik tokio hotel op YouTube invulde...
    Er zit trouwens nog een verhaal achter, ik zat hier nét nieuw op Q en ik las een story over Bill en ik wist niet wie hij was:$ Maar er stond dat hij beroemd was, dus ik had zoiets van, het zal allemaal wel. Vraag ik het op gegeven moment aan een vriendin van me. Zij helemaal vol afschuw uitleggen wie hij is en dat hij dus van Th is. Dus ik ben zo nieuwsgierig wat ze nou precies zingen, ZO ERG KON HET TOCH NIET ZIJN. Weetje wat nou het leuke is, ZIJ IS NU EEN SUPERGROTE FAN VAN HUN GEWORDEN :O
    I (H) TH


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    der letzte tag


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Don't Jump


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    nooit geluisterd

    [ bericht aangepast op 12 okt 2011 - 9:23 ]


    You never fail, unless you keep trying...

    Monsoon.


    I love you Tim

    monsoon


    life you life like its youre last day