• [ bericht aangepast op 28 dec 2017 - 17:56 ]

    Durch Den Monsun. Toen ze net in Nederland bekend waren.

    PureObsessed schreef:
    Monsoon.


    Maar dat is ook de enige die ik geluisterd heb(krul)

    [ bericht aangepast op 18 okt 2011 - 16:34 ]


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Ik heb nog nooit naar TH geluisterd, en ben ook niet van plan.. hihi.-aa-(A)

    Scream, don't jump of monsoon xD
    Ik was toen klein en vond het niet leuk, maar nu ben ik een fan n___n


    "Son when you grow up, will you be the savior of the broken, the beaten and the damned?"

    Ja dat was Der Letzte Tag...
    Der Letzte Tag, Rette mich en World behind my wall zijn mijn favorieten...


    - The last look back is black -

    Monsoon :')


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Monsoon vanop de radio, maar mijn eerste echt favoriete liedje dat ik heb kapot gedraaid is Heilig.. <3


    Let the Night embrace you

    Nooit.


    May the sun bring you new energy by day, may the moon softly restore you by night, may the rain wash away your worries.

    Monsoon en toen luisterde ik er meer liedjes en vond ik ze leuk en toen werden ze bekend en bleef ik ze leuk vinden. En nu luister ik ze al twee jaar niet meer.

    Schrei. 2005.

    Nu allang geen fan meer.
    4 jaar fan geweest.


    Carpe Diem x

    DDM (: ik was echt een gigantische fan van hen al van voor ze echt bekend werden hier bij mij , maar vanaf ze amerika veroverd hebben is het echt bergaf met ze gegaan , vind ik(:


    I'm in love with cities I've never been to and people I never met.

    DDM , 1 of 2 dagen nadat het uitkwam ofzo , op de radio.Ik was net jarig geweest , en was op vakantie in Denemarken.Mijn ouders waren er ook bij , en besloten gezamenlijk dat we het "wel leuk" vonden.
    xD.
    Nooit meer geluisterd daarna , tot een paar maanden terug , en nu ben ik echt fan :) .
    Tweede liedje dat ik van ze heb geluisterd was monsoon.


    Pain is temporary, quitting lasts forever./Nothing is forgotten , nothing is ever forgotten...

    mijn eerste was Don't Jump,heb het toen tijdje geluisterd,vond t daarna niet meer leuk,ging mer gwn naar MTV enzo kijken en daarna vond ik het weer een tijdje leuk maar nu luister ik meer naar BOTDF en nooit eigenlijk meer naar TH,maar ik heb niks tegen ze ofzo,heb gewoon respect voor ze,maar ik vind de muziek gewoon niks meer aan zeg ma xp


    Dare to walk your own way, and you'll never get lost

    Nooit geluisterd. Behalve één of ander liedje in een speeltje bij de McDonalds, die speelde mijn broertje kapot, dus toen haatte ik die 8D Net even opgezocht, Moonson dus. Nee, ik vind hem echt afschuwelijk :'D
    Maar het eerste liedje dat ik me kan herinneren dat ik ooit gehoord heb, is Everytime we Touch van Cascada.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    zn liedje,
    ik mocht het niet luisteren van me vader en moeder.
    omdat ze het slechte muziek vinden.
    en daar sluit ik me bij aan.
    I'm roemeen soo.
    xd
    ik hou niet zo van dat soort muziek.
    (:


    Be who you wanna be.