• Welke agenda hebben jullie? (krul)

    Ik de cosmogirl! agenda.

    [ bericht aangepast op 11 juni 2011 - 15:08 ]


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    Koop je nu al een agenda voor volgend schooljaar? School is nog niets eens afgelopen x'D
    Ik koop elk jaar de agenda van Victoria Frances.


    To live would be an awfully big adventure

    Infinitum schreef:
    Koop je nu al een agenda voor volgend schooljaar? School is nog niets eens afgelopen x'D
    Ik koop elk jaar de agenda van Victoria Frances.

    Ach ja, ik ga al heel vroeg weg in de vakantie en straks ik hij uitverkocht. Liever te vroeg dan te laat.


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    Azkaban schreef:
    Wat? Jullie mogen zelf een agenda kopen? Wij krijgen een saaie schoolagenda! :(


    Moonshine, take us to the stars tonight ~

    Gewoon,een agenda die je van school krijgt


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    Weggegooid, ik heb vakantie :Y)


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Ik ga d'r een van Paul Frank kopen


    I´m nothing special.

    wij krijgen zo een saai ding van school waar we niets op mogen plakken of op mogen schrijven, want "het is een officieel document." --'


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Wow, heel veel mensen gebruiken hun agenda nooit. Dat vind ik knap, (:

    ON: Ik weet nog niet, waarschijnlijk gewoon eentje van de hema ofzo.


    some relationships are like glass, it's better to leave them broken then by hurting ourselves putting it back togheter.

    Ik denk een hema/action ding.


    I don't necessarily agree with everything I say.

    Ophelia schreef:
    Ik krijg een agenda van school ):

    Een behoorlijke dode agenda:Y)


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Ik krijg er een van school lol, omdat ik op een daltonschool zit en dan heb je voor bepaalde uren stempels nodig.


    your eyes are like stars in the night.

    Pirates.


    Caution first, always.

    Eentje van de Hema :Y)


    Zoals de oude Hawaiianen altijd zeiden: Als je troebel water met rust laat, wordt het vanzelf helder.

    Roadie schreef:
    Geen ;3