• Welke agenda hebben jullie? (krul)

    Ik de cosmogirl! agenda.

    [ bericht aangepast op 11 juni 2011 - 15:08 ]


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    ik heb er nog geen...


    sommige liefdes zijn perfect, andere zijn vervloekt

    haha ik heb mijn agenda in duitsland gekocht :'D

    [ bericht aangepast op 31 juli 2011 - 17:35 ]


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Nog niet gekocht, maar ik denk dat ik hem van de Hitkrant koop.


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Eentje met vogels haha :3


    Your call, Detective Shinypants.

    Ik heb de Hitkrant agenda ;3


    Me so good.

    Ik wil een blauwe van Converse.


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.


    de aniway agenda(H)


    A punk rock song won't ever change the world, but I can name a couple that changed me.

    Wij krijgen een schoolagenda.


    None but ourselves can free our minds.

    Ik heb er een met 'kaarten' waar je stukjes uit kunt scheuren en dan foto's in kunt plakken. (:


    Smile and live.

    Eentje van de action van 80 cent :'D


    Rainbows on my staircase ~

    Ik teken graag dus ik denk dat ik maar voor een zwart wit Loesje-agenda ga zodat ik die kan bekliederen met tekeningen en penteksten. En anders koop ik gewoon een agenda met veel variatie en pastelkleuren. Omdat ik verslaafd ben aan pastelkleuren :p


    Zolang jij jezelf maar aardig vind, maakt het niet uit wat andere mensen van je denken.

    She schreef:


    de aniway agenda(H)


    Omg, ik had vorig jaar een aniway agenda :D


    Zolang jij jezelf maar aardig vind, maakt het niet uit wat andere mensen van je denken.

    Hoops and Yoyo!! :D
    Ik wilde eerst de Glee agenda, maar die kon ik nergens vinden...


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Godverdomme, Wij krijgen en moeten onze schoolagende gebruiken. Aan het einde van het jaar hangt het met stukken uit elkaar x')


    You better put a condom on, if you're gonna act like a dick you need to dress like one.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor