• Zet ze maar neer ^^

    Het liefst:
    fanfiction(waarvan maakt niet uit(is neit verplicht))
    Link neerzetten(Zo niet lees ik niet)
    Al een flink aantal hoofdstukjes(Hoeft natuuurlijk niet hoor;))


    xxx


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Ik heb verschillende verhalen waaronder Onbekende Personen en Fanfiction.
    Masked : Onbekende Personen
    Don’t take a picture || Liam Payne. : Fanfiction met een beetje 1D
    Ik hoop dat je daar al wat aan hebt. Ik heb ook nog andere fanfictions maar daarvoor kan je even kijken bij mijn profiel.
    xx


    The things we see now will be gone soon, but the things we cannot see will last forever.





    2 jacob black verhalen

    plaatjesaanklikbaar!!


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky

    the key to your heart
    http://www.quizlet.nl/stories/58624/the-key-to-your-heart/

    Het verleden is de toekomst niet.
    Romantiek, onbekende personen.
    Anna-Rose haar leven verandert totaal als ze erachter komt wie haar vader is. Haar vader is stervende en is de koning van een groot koninkrijk. Anna-Rose is de enige erfgename en ze moet het koninkrijk overnemen. Ook ontmoet ze haar prins op het witte paard, wat voor een heleboel problemen zorgt. Zal de liefde sterker genoeg zijn om dit te overleven?

    The fountain of Youth - Herschreven

    - Herschreven -

    Amy's moeder heeft een grote fantasie. Ze is al jaren op zoek naar de fontein van de eeuwige jeugd. Wanneer Amy 13 jaar is, weet ze zeker dat ze hem gevonden heeft. Ze gaat op zoek.. Maar ze komt nooit meer terug.

    Nu is Amy 18, en ze is geslaagd voor haar Gymnasium diploma. Ze wil gaan studeren maar eerst wil ze verdergaan waar haar moeder gestopt is.


    Een verhaal met:
    - Onbekende Personen
    - Fantasie
    - Romantiek

    En bovenal; Herschreven, dus beter dan ooit!
    Elke dag schrijf ik wel éen of twee deeltjes, omdat ik zelf helemaal verliefd ben op het verhaal.



    Liberty Micheals heeft alles wat haar hartje begeert. Een van de beste banen in de stad, drie geweldige vriendinnen en de mooiste Gucci tas die je ooit hebt gezien. Ze heeft alles, alles behalve een man.

    Wanneer ze dan ook voor haar baan bij het succesvolle tijdschrift Panter een column mag schrijven, heeft ze gelijk haar onderwerp gevonden: Mannen. Haar slachtoffer is Callum Grey, een zeer knappe man die ze ontmoet op een camping in Zeeland. Alles over hem zet ze in haar column over "het leven van de man”, die vol staat met foto’s en vooral commentaar op alles wat hij doet. Lezers zijn dol op de blonde Callum en hij raakt erg geliefd onder het publiek, maar de man zelf weet nog altijd van niks. Bovendien zijn niet alleen de lezers dol op Callum, nee, ook bij Liberty beginnen de gevoelens te komen en dus ontstaat tussen hen langzaam een kleine romance.

    Maar wat gebeurd er als Callum erachter komt en leest wat er allemaal over hem is geschreven? Zijn Liberty en hij dan nog steeds zo close, of zet het de hele wereld op z’n kop en is ze hem voor goed kwijt?

    The Journalist with the Gucci bag


    “Love is a contradiction.”

    Mijn verhaal is een twilight verhaal, maar dan word het meisje ingeprent op Paul. Ze gaat wel veel om met Jake en Paul dus misschien vind je het nog wel de moeite om te lezen. (:

    klik

    Mackenzie Black, het 12 jarige nichtje van Jacob komt na de dood van haar broer terug naar La Push samen met haar vader. Als Paul op haar inprent besluit haar vader gelijk weer weg te gaan. Pas jaren later lukt het Mackenzie om terug te gaan naar La Push. Maar is alles nog wel hetzelfde, of is in die vier jaar alles daar verandert?

    Can't change the facts - Harry Styles


    Never give up the one you love.

    Kiss from a rose



    Nicholas Keagan is een kunstschaatser en krijgt voor het programma 'Sterren dansen op het ijs' een nieuwe schaatspartner toegewezen. Hij moet haar leren schaatsen om iedere week een kür te laten zien aan het publiek. Het meisje heet Lily Morris, is 19 jaar oud en is opkomend schrijfster. Zij intrigeert hem, maar hij probeert het gevoel te negeren en verder te gaan met zijn alledaagse leven. Al snel komt hij erachter dat dit geen gevoel is dat hij zomaar kan negeren en besluit ervoor te gaan. Hij zal alles doen om Lily tot de zijne te maken.


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Ik ben nieuw op Quizlet maar schrijf al heel lang! Mijn eerste verhaal hier ben ik begonnen en ik zou graag wat feedback krijgen!

    Waar het verhaal over gaat staat op de 'voorpagina', hier is de link:
    http://www.quizlet.nl/stories/58066/thv-middot-21-blackjack/

    xx


    what doesn't kill me might make me kill you

    Onbekende personen, romantiek.
    McFlurry or McLove?
    Daniëlla is een gewoon tienermeisje. Ze beleeft lol met haar vrienden, kijkt uit op jongens en heeft een job bij de Mac Donalds. Haar eerste klant was een mysterieus iemand. Daniëlla heeft door dat diegene steeds terugkomt, en steeds komt ze meer te weten over haar eerste klant. Komt ‘her first customer’ steeds terug voor haar of voor een Mcflurry Loin?

    [ bericht aangepast op 8 aug 2011 - 15:49 ]


    ~ A Friendly Greet, FeelingLove


    • SPIRIT - DANCE • EARTH - PULSE • EXQUISITE - SHINE • EXTATIC - MOON •
    Het zit de zestienjarige Florence niet mee. Haar ouders en zus maken constant ruzie en betrekken haar er ook in, ze heeft maar één vriendin, en haar vriendje heeft het juist uitgemaakt. Verscheurd en vol verdriet valt ze in de armen van een mysterieuze jongen die ze ontmoet in de videotheek. Hij is zo romantisch 'dat hij wel lijkt weggelopen te zijn uit een sprookje', zoals Florence's vriendin Solange het zegt. Maar ze weet niet dat ze daarmee dichter bij de waarheid zit dan ze denkt...
    Paperbag Princess



    Elisa heeft weinig zin om vier weken te gaan kamperen met haar ouders en de wandelvrienden van haar vader. Zeker niet als die nogal vreemd blijken te zijn; ze mediteren, verbranden wierook, eten vegetarisch en lijken niets te weten van smartphones en modetrends. En dan moet ze de hele vakantie ook nog eens doorbrengen in één tent met de nogal wereldvreemde kinderen van deze mensen... Langzamerhand begint ze toch echter iets van vriendschap te voelen voor sommigen van hen, terwijl meerdere van de jongens haar wel zien zitten. Is ze bereid haar principes opzij te zetten?
    Last Daylight


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.