• de meeste inspiratie?

    Ik meestal 's avonds, zo rond 10 uur. Maar ik moet belachelijk vroeg slapen, half 10 terwijl ik 14 ben, dus dan lig ik vaak de hele nacht wakker =P Jullie?


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    's Nachts, als ik heeeel moe ben (krul)

    's avonds laat/ 's nachts.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    's Nachts, als ik net een mooie film heb gekeken. Of vroeg in de ochtend met mooie muziek op. c:


    wth.

    's avonds als ik in bed lig, zeer vervelend want dan ben ik het de volgende dag kwijt... :l


    you'll never see the stars, if you're always looking down.

    Uhmm, meestal rond half 12.. En wanneer ik in de bus zit (2uur per dag).. Ik weet niet, het ritme van de hobbelende bus en het geluid van pratende mensen helpt. Oh, en soms ook bij geschiedenis :3

    [ bericht aangepast op 12 juni 2011 - 11:32 ]


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Ik heb echt precies hetzelfde. Ik ben ook 14, moet om half tien gaan slapen en heb rond die tijd altijd de meeste inspiratie. ><


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    's Avonds en 's nachts.


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    Square schreef:
    Ik heb echt precies hetzelfde. Ik ben ook 14, moet om half tien gaan slapen en heb rond die tijd altijd de meeste inspiratie. ><

    Dat is echt kut )= Maar daarom heb ik een schrijfblok naast mijn bed liggen die ik dan altijd volschrijf =P


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Midden in de nacht.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Dat verschilt bij mij heel erg.
    Maar meestal heb ik veel inspiratie als ik hyper ben. :')

    Op de fiets
    Achterop de motor
    IN de auto
    In het zijspan
    Nu!


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    RosaCullen schreef:
    (...)
    Dat is echt kut )= Maar daarom heb ik een schrijfblok naast mijn bed liggen die ik dan altijd volschrijf =P


    Dat is wel slim. (:
    Maar dan moet ik steeds het licht weer aan doen, en als mijn ouders zien dat er nog licht onder mijn deur door komt komen ze binnen om te vragen waarom ik nog niet slaap. :x


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    (...)

    Dat is wel slim. (:
    Maar dan moet ik steeds het licht weer aan doen, en als mijn ouders zien dat er nog licht onder mijn deur door komt komen ze binnen om te vragen waarom ik nog niet slaap. :x

    Ja haha, mijn moeder heeft toen een keer al die blaadjes die ik net had volgeschreven verscheurd, en toen ben ik zo kwaad geworden dat ik twee dagen lang niks tegen haar heb gezegd, waarna ze sorry kwam zeggen haha x)


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Square schreef:
    (...)

    Dat is wel slim. (:
    Maar dan moet ik steeds het licht weer aan doen, en als mijn ouders zien dat er nog licht onder mijn deur door komt komen ze binnen om te vragen waarom ik nog niet slaap. :x


    Het leven is zo zwaar als je (bijna) veertien bent.


    Food.

    ik als ik in bad zit of als ik op een rustig plekje ben tegen een boom aan ofso


    I wasn't just kissing him, I was telling his lips a secret!