• ja leg ff uit xD

    iets met Bill dat hij nog maar 45 kilo weegt :O? en dat ze gezondheid achteruit gaat...?
    wrm?
    ik vat het sowieso helemaal niet x'D

    who can explain ._.?(ik weet niet hoe je explain schrijft oke :W )


    don't Worry...Be gay.

    Eeuh.. Nou, het zijn ook maar dingen die de ronden doen. Dus niemand weet het eigenlijk toch echt? :')
    Maar, ik weet het zelf dus ook niet. :')


    We could Be the talk across the Town. ♥

    nou... ik kan het niet helemaal uitleggen... maar Bill word gewoon dunner/magerder.. snappie? dus gaat ie achteruit...denk ik.... ik weet het niet goed natuurlijk he... maar ik denk dat ze dat bedoelen.. naja... ik hou nu maar op met dom bleren...xxx

    X'D
    me vriendin zegt dat het komt omdat hij heimwee heeft ?


    don't Worry...Be gay.

    Dat heimwee kan wel hé, ik bedoel, hoe lang zitten ze al niet in Amerika --'

    Ik ga daar niet weer over beginnen ofzo, ik vind het hun keuze, maar ze moeten ook wel eens aan hun gezondheid denken hé. Het zal wel weer te laat zijn als ze het door hebben ><


    The aliens are attacking from mars! ö

    Het verbaasd me niks als het werkelijk zo is. Maar dan is Bill dunner als ik. o_O


    -

    Ik doe not ker.


    Life is hard and then we die

    Het schijnt zo te wezen omdat ze uitgeput raken in Amerika het vele reizen en optreden de fans laten ze niet met rust en eisen steeds meer van ze ze worden uit geput en krijgen wallen onder hun ogen en door het harde werk vallen ze ook kilo's af en nu gaat het gerucht dat Bill anorexia heeft. En daar door zijn gezondheid achteruit gaat?


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    45 kilo??
    ...dan is ie net zo zwaar als MIJ?!!Ö

    oké, ik ben iets lichter...maar ik ben ook maar 12 jaar!


    Als je maar een ananas hebt..

    45 kilo??
    ...dan is ie net zo zwaar als MIJ?!!Ö

    oké, ik ben iets lichter...maar ik ben ook maar 12 jaar!

    en nog ene stuk kleinder dan bill neem ik aan xD


    don't Worry...Be gay.

    Ik doe not ker.

    reageer dan ook niet.

    uhu (:


    don't Worry...Be gay.

    Wooow:O ik ben 6 kilo zwaarder xD


    Pictures fade away, but memories are forever

    het is echt niet gezond. maar ik weet het niet meer hoor. Bill zou er zelf voor uit moeten komen, ALS er wat is.
    kortom;
    Afwachten, meer kan je niet doen..


    Protège moi de mes désirs.

    dit is niet gezond, voor z'n leeftijd én z'n lengte. ik ben 1.60 en weeg iets in de 30 fzeu. maar dat komt, omdat ik vrij ligt en dun ben gebouwd. :'d en ik kan zoveel eten als ik wil, maar ik kom weinig/niet aan. maar goed, genoeg over mij. maar wíj kunnen niks doen. en zoals iemand hier boven mij ergens al zei; 'het zijn ook de fans' die hier voor zorgen :'D. zij laten hun niet met rust.
    en misschien.
    moeten we gewoon afwachten?

    Het gerucht dat Bill anorexia heeft is echt al 27 keer terug opgedoken-_-
    En het is echt onmogelijk dat Bill maar 45 kilo weegt, want zó ongezond ziet hij er echt niet uit..
    Tom is óok mager, btw, want daar heeft niemand het ooit over:/


    Een tomaat is rood. Daah.

    45 --> 54 --'


    I clicked my heels and wished for you.