• Okay zoals de titel al luid ik heb geen eetlust meer. 's morgens krijg ik geen hap door mijn keel. 'S middags een koekje meestal. En 's avonds een beetje eten. Maar vandaag wat zo zwaar!

    Ik had tot 1 uur school ! 'S morgens niks gegeten en in de kleine pauze van 20 minuten 1 koekje en toen zat ik al vol. Toen hadden ze bedacht om de grote pauze over te slaan en dus waren we om half 1 uit. Ik had hele erge honger maar mocht niks eten. Uiteindelijk was me honger weg en hoefde ik niks. Om half 6 nog steeds niks gehad en toen ging ik naar Jazz Ballet ik kreeg weer honger zo erg dat ik een paar ik bijna flauw viel. En ik kom net thuis na 1 hap eten zit ik vol en moet ik 2x bijna overgeven. Hebben jullie dit ook wel eens?


    xoxo RWARR,<3 Renee


    I do not hook up.

    ja heel vaak. alleen moet je gewoon klein beetje proberen te eten. ik heb op het randje gestaan van annorexia. en heb er nog steeds problemen mee. maar ik weet wle. dat je gewoon moet eten om lekker in je vel te zitten


    So Wrong, It's Right <3

    nii echt ma tegenwoordig heb ik juist het tegenovergestelde precies bolimie alleen nii da uitkotsen
    vroeger had ik vaak dak gene honger had ma daarna had ik kei veel honger
    da ga wel over!
    x

    Ik kan ook één of twee dage zonder ete, dan heb ik honger, ma kan ik op da moment ni ete, en tege da ik wél de tijd eb om te ete, hebk geen honger meer! ^^ Ik moet wel nooit overgeve, ma als ik zo een tijdje niks heb gegete word ik wel wa misselijk, ma daz dan direct weer over ;] Mjah, tis wel irritant, ik drink dan altij wa, msschn helpt da?


    007

    Vroeger toen ik 7 was. Ik zou wel gaan eten anders krijg je hetzelfde als ik. Ik werd toen ik weer ging eten heel dik en kwam denk ik 10 kilo aan x|

    Meestal in de ochtend, krijg ik echt géén hap door mijn keel. Op school tussen de pauze's eet ik wel, maar soms niet, want dan heb ik gewoon echt geen honger. Als ik thuis komt, eet ik best wel veel, meestal chips of een stuk fruit, maar voor de rest van de dag eet ik dan niets meer. Soms eet ik wel een boterham in de avond rond 20:00 uur, maar dat was het dan.

    Nee ik spuug me drinken zo uit :S


    I do not hook up.

    Ik heb ongeveer hetzelfde voor ^^
    Maar dat komt omdat ik niet méér wil eten dan weinig ;S
    Ik eet 's morgens amper een halve kom cornflakes, 's middags eet ik niets, en 's avonds probeer ik dan weer weinig te eten..
    Ik wil gewoon geen..ja..soort van egoïst zijn ofzo. Veel eten komt bij mij over als egoïst ^^
    En dan beperk ik me. [/kraamt onzin uit, maar is zo ^^]
    <3.


    -

    Als je niet lekker in je vel zit heb je dat wel eens.

    (flower)Beterschap(K)


    Wie du mir, so ich dir.

    Als je niet lekker in je vel zit heb je dat wel eens.

    (flower)Beterschap(K)


    Bedankt lief van je(flower)

    xoxo (K)


    I do not hook up.

    Ik had dat toen ik een jongen ontmoette. Ik wist echt niet meer wat er met me was en ik dacht echt dat ik ziek was enzo. Bleek dus dat ik echt mega in love te zijn. Toen ik het hem vertelde kon ik ook weer eten en slapen. Klinkt echt naar zo'n mislukte romantische film maar het was echt zo. Maybe jij ook wel verliefd zijn ^^


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    Ja dat heb ik ook altijd. mensen zeggen ook dat ik teweinig eet. maar ik kan daar niks aan doen. sinds ik die griep heb gehad op oudjaarsdag is dat zo. ik kan daar niks aan doen. vaak ziek enzo. heel irri. ik wil wel meer eten maar gaat niet.
    xx Rilana.

    (...)

    Bedankt lief van je(flower)

    xoxo (K)
    Graag gedaan ^^:Y)


    Wie du mir, so ich dir.

    haha heb ik ook gehad. maar das best wel grappig. maat toen ik aan de rand van annorexia zat. heeft bijn bf alles aan gedaan dak weer ging eten en die moeder van mijn bf oook. ons pap en mam zagen het niet eens


    So Wrong, It's Right <3

    Ik had dat toen ik een jongen ontmoette. Ik wist echt niet meer wat er met me was en ik dacht echt dat ik ziek was enzo. Bleek dus dat ik echt mega in love te zijn. Toen ik het hem vertelde kon ik ook weer eten en slapen. Klinkt echt naar zo'n mislukte romantische film maar het was echt zo. Maybe jij ook wel verliefd zijn ^^
    Nee ben niet verliefd n_n Was dat maar zo dan was het veel makkelijker!


    I do not hook up.

    (...)Graag gedaan ^^:Y)

    Haha mooi zo :Y)


    I do not hook up.