• Ik ging vandaag naar het zwembad met een vriendin en nu ben ik levend verbrand.
    De zon scheen helemaal niet zo fel dus ik heb me helemaal niet ingesmeerd. Nu heb ik twee uur in de zon gelegen en ik ben helemaal verbrand op mijn benen en rug en schouders. Het is knal rood. O_O
    Het doet echt pijn en nu voel ik me echt dom. :$
    Wie van jullie is ook verbrand?
    En weten jullie misschien iets wat de pijn verminderd?


    Be yourself, life is too short, to be somebody else...

    ik verbrand noch bruin dus sorry nee


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Aftersun op smeren.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Haha, hier schijnt geen zon :(

    After sun opsmeren :Y)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Melk helpt ook ^^

    Hier was het geen zon. D:
    Maar één keer ging ik naar de zee met zo'n vrouw en haar kinderen (mijn mama kende haar) toen ik klein was. Die vond het niet nodig om mij in te smeren (haar eigen kinderen wel) en ik was zò hard verbrand dat ik die zomer een maand lang binnen heb moeten blijven omdat ik niks kon doen, alles deed pijn en ik zag eruit als die kerel uit 'The Fly'. D:


    Where there is a sea there are pirates...

    Sweeney schreef:
    Aftersun op smeren.

    Ik heb me er al twee keer helemaal mee ingesmeerd maar het helpt niet. :S


    Be yourself, life is too short, to be somebody else...

    Captain schreef:
    Hier was het geen zon. D:
    Maar één keer ging ik naar de zee met zo'n vrouw en haar kinderen (mijn mama kende haar) toen ik klein was. Die vond het niet nodig om mij in te smeren (haar eigen kinderen wel) en ik was zò hard verbrand dat ik die zomer een maand lang binnen heb moeten blijven omdat ik niks kon doen, alles deed pijn en ik zag eruit als die kerel uit 'The Fly'. D:

    Agh, dat is ook stom dat ze jou niet insmeerde!
    Nou ik hoop niet dat ik dat heb, ik heb geen zin om heel mijn vakantie binnen te zitten! O:


    Be yourself, life is too short, to be somebody else...

    Ik verbrand helemaal niet snel
    en aftersun inderdaad


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Het was toch TOTAAL geen warm weer :X
    Bij mij toch..
    Aftersun helpt toch altijd dus ja =)


    Stop wishing, Start doing..