• De stelling van deze week luidt:
    Nederland/België wordt steeds luier

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    "I shut my eyes in order to see.'

    Aan de ene kant wel, ik bedoel, bijna alles wordt de laatste tijd met computers gedaan.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Buddy schreef:
    Aan de ene kant wel, ik bedoel, bijna alles wordt de laatste tijd met computers gedaan.


    And at last, all the pictures have been burned. And all the past, is just a lesson that we've learned.

    Buddy schreef:
    Aan de ene kant wel, ik bedoel, bijna alles wordt de laatste tijd met computers gedaan.


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Euh ja. Wat wil je ook, met al die moderne technologieën? (krul)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Buddy schreef:
    Aan de ene kant wel, ik bedoel, bijna alles wordt de laatste tijd met computers gedaan.


    Ex astris, sciencia

    Niet alleen Nederland en België, zowat de hele wereld word steeds luier..


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Eigenlijk wel, ja...


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Helemaal mee eens, maar ergens anders is het zeker niet beter...


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein

    Buddy schreef:
    Aan de ene kant wel, ik bedoel, bijna alles wordt de laatste tijd met computers gedaan.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    De hele wereld is ondertussen lui geworden. Vooral de rijkere landen, komen die kinderen en mensen in delen van afrika etc. aan met hun dagenlange werk. Zucht.


    I believe in nothing but the truth and who we are.

    Aries schreef:
    De hele wereld is ondertussen lui geworden. Vooral de rijkere landen, komen die kinderen en mensen in delen van afrika etc. aan met hun dagenlange werk. Zucht.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Aries schreef:
    De hele wereld is ondertussen lui geworden. Vooral de rijkere landen, komen die kinderen en mensen in delen van afrika etc. aan met hun dagenlange werk. Zucht.


    Meer kan je daaraan niet vuilmaken.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Aries schreef:
    De hele wereld is ondertussen lui geworden. Vooral de rijkere landen, komen die kinderen en mensen in delen van afrika etc. aan met hun dagenlange werk. Zucht.


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Weet niet.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Kortweg ja =).


    If you had never come out of the blue, I would've stay