• Ik zag hierjuist een spel van rokers-niet rokers. Wel nu vraag ik me af wie van de niet-rokers, er toch wel al eens heeft geprobeerd? Of wie zo af en toe eens rookt, weet ik veel.

    Oké, ik geef eerlijk toe. Ik heb ook al is gerookt. Waarom? Gewoon omdat ik wou weten hoe dat was. Daarna heb ik het nog 1x gedaan, maar nu dus al een tijdje niet meer. :Y) Maar onlangs was ik bvb. héél erg down, en ik was dan op een plaats waar er super veel mensen aan het roken waren, en toen had ik wel zo een mini-drang. Maarja, m'n ouders waren er toen ook enzo, dus dat ging wat moeilijk. D:

    Now it's up to you. :Y)

    [ bericht aangepast op 12 juni 2011 - 17:48 ]


    Moonshine, take us to the stars tonight ~

    Ik heb dat nooit gedaan, ik ga dat ook nooit doen. En waarom? Omdat mijn interesses daar niet aan verbonden zijn. (:


    Where there is a sea there are pirates...

    Prongs schreef:
    Ik nog nooit omdat ik weet van mezelf dat ik heel snel verslaafd raak. Beter voorkomen dan genezen dus, al vind ik een sigaret bij sommige mensen heel sexy en elegant. De nadruk op sommige hier.


    Alleen maar tranen van geluk

    Serophina schreef:
    Ik HEEL vroeger 1 keer.. en nooit meer =)


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Toen ik zes was smeekte ik van de vader van mijn beste vriendin of ik ook een keer mocht roken en na een kwartier zeuren mocht het, maar ik weet niet echt hoe het was haha.

    Jimmyvana schreef:
    Toen ik zes was smeekte ik van de vader van mijn beste vriendin of ik ook een keer mocht roken en na een kwartier zeuren mocht het, maar ik weet niet echt hoe het was haha.

    Waarschijnlijk heeft die de sigaret niet eens aangestoken, hahaha!


    Where there is a sea there are pirates...

    Zelfs door mijn vorm van astma heen heb ik zon 3 jaar nonstop gerookt. En ik moet toegeven dat stoppen een van de beste dingen was om te doen; alhoewel ik vaak soms toch nog ja rook.


    We're all mad here.

    Nog nooit gerookt.


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    Prongs schreef:
    Ik nog nooit omdat ik weet van mezelf dat ik heel snel verslaafd raak. Beter voorkomen dan genezen dus, al vind ik een sigaret bij sommige mensen heel sexy en elegant. De nadruk op sommigen hier.


    Inderdaad.
    Alhoewel ik meerendeels afstotelijk vind.

    [ bericht aangepast op 12 juni 2011 - 18:55 ]


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Marshmellow schreef:
    Ik niet en ik blijf er af =)


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!

    Ik heb het nog nooit geprobeerd. Laatst had ik wel de neiging om het eens te proberen, maar dat heb ik maar niet gedaan.


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Hmm tsjaah... Niet roken als ik jullie was... Ik ben er mee begonnen, maar toen ik begon was vanwege de stress, mijn ouders gingen scheiden en toen tsja begon ik met roken.. en heb er nu spijt van, ik ben nu twee weken gestopt en ik word geaak..


    What is youre favo scary movie?

    Captain schreef:
    (...)
    Waarschijnlijk heeft die de sigaret niet eens aangestoken, hahaha!


    Jawel haha.

    Stu schreef:
    Ik heb het nog nooit geprobeerd en ik ga het nooit proberen ook :'D


    Have you ever been alone in a crowded room?

    xRadio schreef:
    Nee. Nog nooit geprobeerd en ik ben ook niet van plan om ooit te gaan roken.
    De enige sigaretten waar ik me aan waag zijn chocolade sigaretten. :Y)


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    Ik rook nu zo'n 3 jaar en heb best wel spijt dat ik ooit begonnen ben :')


    -