• Gisteren was het mijn verjaardag - woohoo! - en nu heb ik dus een paar boekenbonnen gekregen!
    Aangezien het er een stuk of drie zijn, zat ik eraan te denken (het begin van) een serie te kopen, in plaats van altijd maar losse boeken.
    Nu weet ik dus alleen niet welke series aanraders zijn.
    Harry Potter of Percy Jackson is denk ik niks voor mij. Twilight en The Hunger Games vond ik wel geweldig, maar meer fan ben ik van de Gossip Girl boeken.
    Welke boeken zouden jullie dus aanraden? Ik heb niks tegen fantasy, maar ik hou vooral veel van romantiek, dus ik zou in het geval van fantasy wel graag iets met een love story lezen.

    Alvast bedankt voor jullie meningen =D


    “Love is a contradiction.”

    Ik ziet nu zo'n beetje iedereen te pushen met De Grijze Jager, maar dat is niet bepaald een echte "love story", wel fantasy en avontuur. In de eerste zes boeken komt romantiek niet echt voor, daarna valt het nog wel mee dus ik denk niet echt dat het wat voor jou is, haha.

    [ bericht aangepast op 7 juli 2013 - 0:07 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Als je van romantiek houdt, raad ik de Soulmatesserie van Joss Stirling en Edelstenentrilogie van Kerstin Gier aan.


    Take risks and conquer your fears.

    Abelard schreef:
    Ik ziet nu zo'n beetje iedereen te pushen met De Grijze Jager, maar dat ik niet bepaald een echte "love story", wel fantasy en avontuur. In de eerste zes boeken komt romantiek niet echt voor, daarna valt het nog wel mee dus ik denk niet echt dat het wat voor jou is, haha.

    Ik heb 'm eens opgezocht en ik denk dat het inderdaad niet enorm iets voor mij is, maar toch bedankt! Ik had er wel eens van gehoord trouwens, één van mijn vriendinnen leest die volgens mij ^^


    “Love is a contradiction.”

    De Verborgen Universiteit trilogie vind ik zelf erg leuk. Tis niet echt een serie, maar heeft wel meerder boeken, waarvan het derde boek binnenkort moet uitkomen, geloof ik.
    Romantiek is niet het hoofdonderwerp, maar komt er wel in voor.


    Stenenlikker

    Hush, Hush (de Nederlandse titel is volgens mij Drift) van Becca Fitzpatrick is leuk en het heeft een stuk of drie vervolgdelen. Veel romantiek en wat fantasy. Het deed me denken aan Twilight, maar ik vond het persoonlijk en stuk beter dan dat. (:

    En nou moet ik toch echt ook even de vervelende Potterhead uithangen, want "Harry Potter is denk ik niks voor mij"? Ik raad je echt, echt heel erg aan om het tenminste eens een kans te geven. Ik kan je natuurlijk niet dwingen, maar het zijn geweldige boeken en ze lezen heel vlot. Leen desnoods het eerste deel van de bieb als je er geen geld aan wilt uitgeven, maar geloof me, 99% kans dat je er geen spijt van zult hebben als je het een kans geeft. ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Pretty Little Liars en Academicus Vampyrus zijn erg leuke series (:

    Partholon series van P.C Cast (: Het eerste boek in de serie heet 'Godin bij vergissing'

    [ bericht aangepast op 7 juli 2013 - 12:03 ]

    In Gone zit een klein beetje romantiek, maar is sci-fi, ik weet niet of je daar van houdt?


    26 - 02 - '16

    Fallen serie van Kate Lauren. Beetje Twilight-achtig.


    | Reality is for people that lack imagination |

    The Chemical Garden trilogie. Ik geloof dat die zo heette. Er zijn nu twee delen van uit en het laatste deel komt volgende maand uit.


    Pretty is just a pretty word.

    De onsterfelijken van Alyson Noel.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Huis van de nacht, van P.C Cast

    [ bericht aangepast op 7 juli 2013 - 12:30 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    The Vampire Diaries. Elena is continu in een strijd met zichzelf of ze Stefan of Damon wilt. (:
    De meeste vinden de serie beter, ikzelf vind de boeken beter.


    Chaos is a ladder.

    Kronieken van de onderwereld. Er zijn nu 4 boeken, de 5de word vertaald en er komt nog een 6de.


    Your make-up is terrible

    Fallen van Lauren Kate , het is een spannende serie met ook veel romantiek erin !
    Het bestaat uit de boeken Fallen, Passie, Kwelling & Extase (Fallen in Love hoort er ook nog bij)

    En ook Robijnrood van Kerstin Gier is een superleuke trilogie , die bestaat uit Robijnrood, Smaragdgroen & Saffierblauw !
    Het gaat over een meisje dat in de tijd kan reizen, en hier komt ook best wel wat romantiek in voor ! (:

    Allebei de series zijn echt aanraders !


    ' So many books, so little time ' ~ Frank Zappa