• Ik heb het een week geleden uitgemaakt met mijn vriend en nu is hij heel irritant. Gisteren was ik met een goede vriend van me naar de punkerpicnick hier in de buurt en ik kwam mijn ex dus tegen. Hij was flink aangeschoten, nog net niet dronken.
    Hij eisde me helemaal op en wilde me meenemen naar zijn huis om seks te hebben. Ik heb hem gewijgerd en toen begon hij te vloeken. Ik ben daar weggehaald door de vriend die ik had meegenomen. Maar nu zit mijn ex de hele tijd berichten naar me te sturen zoals "Sorry schat" en dat soort dingen. Ik weet echt niet meer wat te doen! weten julie misschien iets?


    Well fuck you 'cause I'm a stegosaurus

    Tegen je ouders vertellen en zeggen dat hij moet ophouden :O


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Devilsmith schreef:
    (...)

    ja, dat is makkelijk om te zeggen...bij elk ding waar ik heen ga, gaat hij ook, dus ik zal hem altijd tegen komen...


    Ja, ik begrijp wel dat zoiets lastig is.
    Maar als 13 jarige was ik daar niet mee bezig omdat je dan een beetje jong bent vind ik voor dingen zoals sex,
    mijn advies; laten zitten, negeren, ouders?


    Don't dream your life, but live your dream!

    Stray schreef:
    (...)

    Ja, ik begrijp wel dat zoiets lastig is.
    Maar als 13 jarige was ik daar niet mee bezig omdat je dan een beetje jong bent vind ik voor dingen zoals sex,
    mijn advies; laten zitten, negeren, ouders?


    ja, dat ben ik ook, maar hij niet...hij is al veel verder dan ik en mijn ouders weten het al en ik negeer hem..alles..maar hij houdt niet op


    Well fuck you 'cause I'm a stegosaurus

    Devilsmith schreef:
    (...)

    ja, dat ben ik ook, maar hij niet...hij is al veel verder dan ik en mijn ouders weten het al en ik negeer hem..alles..maar hij houdt niet op


    heb je al met hem gepraat dan?
    Misschien moet je gewoon een keer rustig en duidelijk zeggen dat je het niet wilt?
    Anders zou ik het ook niet weten
    politie(krul) oké niet. (:


    Don't dream your life, but live your dream!

    Stray schreef:
    (...)

    heb je al met hem gepraat dan?
    Misschien moet je gewoon een keer rustig en duidelijk zeggen dat je het niet wilt?
    Anders zou ik het ook niet weten
    politie(krul) oké niet. (:


    ja, ik heb tegen hem gezegd dat ik niets van hem wil, maar hij zegt dat ik lieg en dat hij weet dat ik hem nodig heb...


    Well fuck you 'cause I'm a stegosaurus

    Jes, serieus dat is goed mis!
    Als je ouders niet luisteren, ga dan naar de politie! Vertel ze wat hij heeft gedaan, en dat hij je stalk dan praten ze wel met je;) en anders tja... dan zouden wij samen maar eens een hartig woordje met hem moeten spreken.


    'Burning up a sun, just to say goodbye.'

    Devilsmith schreef:
    (...)

    ja, ik heb tegen hem gezegd dat ik niets van hem wil, maar hij zegt dat ik lieg en dat hij weet dat ik hem nodig heb...


    dan moet jij laten zien dat je wel zonder hem kan, als je maar lang genoeg doorzet komt het wel goed hoor!


    Don't dream your life, but live your dream!

    Stray schreef:
    (...)

    dan moet jij laten zien dat je wel zonder hem kan, als je maar lang genoeg doorzet komt het wel goed hoor!


    Thnx...ik kijk het nog een tijdje aan en als het niet stopt..dan ga ik wel naar de politie...


    Well fuck you 'cause I'm a stegosaurus

    WHAT THE, je bent 13 en je hebt een vriendje die aangeschoten is? God waar moet het heen met deze wereld. Amen.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Devilsmith schreef:
    (...)

    Thnx...ik kijk het nog een tijdje aan en als het niet stopt..dan ga ik wel naar de politie...


    Je kijkt het helemaal niet nog even aan! Je gaat NU naar de politie, want dit is niet goed! Ik geef om je, en ik wil niet dat je wat word aangedaan! Als je nu niet gaat, ga je misschien nooit, en dat wil ik niet!


    'Burning up a sun, just to say goodbye.'

    Wow ik zou echt bang zijn! Praat met je ouders!!! of doe aangifte! Dit kan echt niet als je 13bent?


    Where words fail, music speaks

    Uneventful schreef:
    WHAT THE, je bent 13 en je hebt een vriendje die aangeschoten is? God waar moet het heen met deze wereld. Amen.


    ja..nou..hij wilde me helpen met iets..een klein dingetje, maar daar stond iets tegenover...het zou mn leven kosten als ik geen poging zou wagen :'(


    Well fuck you 'cause I'm a stegosaurus

    Devilsmith schreef:
    (...)

    Thnx...ik kijk het nog een tijdje aan en als het niet stopt..dan ga ik wel naar de politie...

    WTF! Meen je dat? Als je naar de politie gaat dan kan je daarmee héél zijn leven omgooien! Zo'n dingen brandmerken je, blijven je heel je leven achtervolgen waardoor het onmogelijk wordt om aan een normale job te geraken en om een normaal leven te leiden. Omdat je vriendje gewoon seks wil als hij aangeschoten is (wat ELKE man overkomt) ga je hem bij de politie aanklagen?
    Zoek andere vrienden dan! Je bent 13 en je hebt niks te zoeken bij jongens van 16. :s
    Als hij je echt téveel lastig valt ga het dan zeggen tegen ZIJN ouders, dat zij daar iets aan doen!
    Wow, echt waar. Kinderen; ga terug naar jullie autootjes en barbiepoppen, jullie problemen gaan er écht over. Vooral omdat ze egocentrisch en overdreven zijn!


    Where there is a sea there are pirates...

    soRADIANT schreef:
    Wow ik zou echt bang zijn! Praat met je ouders!!! of doe aangifte! Dit kan echt niet als je 13bent?


    ja, ik ben ook erg bang, mijn ouders weten het en aangifte doen durf ik niet...en blijkbaar wel he...ik ben 13..


    Well fuck you 'cause I'm a stegosaurus

    Devilsmith schreef:
    (...)

    ja..nou..hij wilde me helpen met iets..een klein dingetje, maar daar stond iets tegenover...het zou mn leven kosten als ik geen poging zou wagen :'(


    er stond seks tegenover? 0.o dat is de verkeerde uitweg Jes.
    Voor je probleem moet je naar iemand die daar verstand van heeft. Je huisarts ofzo en die kan je dan doorverwijzen;) niet iemand die je via het internet ofzo hebt ontmoet


    'Burning up a sun, just to say goodbye.'