• Ik heb het een week geleden uitgemaakt met mijn vriend en nu is hij heel irritant. Gisteren was ik met een goede vriend van me naar de punkerpicnick hier in de buurt en ik kwam mijn ex dus tegen. Hij was flink aangeschoten, nog net niet dronken.
    Hij eisde me helemaal op en wilde me meenemen naar zijn huis om seks te hebben. Ik heb hem gewijgerd en toen begon hij te vloeken. Ik ben daar weggehaald door de vriend die ik had meegenomen. Maar nu zit mijn ex de hele tijd berichten naar me te sturen zoals "Sorry schat" en dat soort dingen. Ik weet echt niet meer wat te doen! weten julie misschien iets?


    Well fuck you 'cause I'm a stegosaurus

    Smeagol schreef:
    (...)

    er stond seks tegenover? 0.o dat is de verkeerde uitweg Jes.
    Voor je probleem moet je naar iemand die daar verstand van heeft. Je huisarts ofzo en die kan je dan doorverwijzen;) niet iemand die je via het internet ofzo hebt ontmoet


    nee...daar stond geen seks tegenover...er stind tegenover dat hij mij zijn vriendin mocht noemen...


    Well fuck you 'cause I'm a stegosaurus

    Devilsmith schreef:
    (...)

    nee...daar stond geen seks tegenover...er stind tegenover dat hij mij zijn vriendin mocht noemen...


    0.o dat vind ik alsnog erg verkeerd.


    'Burning up a sun, just to say goodbye.'

    Devilsmith schreef:
    (...)

    Thnx...ik kijk het nog een tijdje aan en als het niet stopt..dan ga ik wel naar de politie...


    Is goed, vooral niets doen wat je niet wilt doen!


    Don't dream your life, but live your dream!

    Aangifte doen ;)

    [ bericht aangepast op 12 juni 2011 - 20:23 ]


    What is youre favo scary movie?

    Havannah schreef:
    Aangifte doen ;)


    ja, dat was ik ook wel van plan..ik denk alleen niet dat ze mij als 13-jarige echt serieus nemen :$


    Well fuck you 'cause I'm a stegosaurus

    Vriendelijk zeggen dat hij op moet flikkeren en je niet meer lastig moet vallen, anders gaan die sms'jes naar de politie :]
    Pretty simple to me.


    No growth of the heart is ever a waste

    C18 schreef:
    Vriendelijk zeggen dat hij op moet flikkeren en je niet meer lastig moet vallen, anders gaan die sms'jes naar de politie :]
    Pretty simple to me.


    ja, dat heb ik dus gedaan...het boeit hem geen flikker...hij gaat gewoon door..


    Well fuck you 'cause I'm a stegosaurus

    Devilsmith schreef:
    (...)

    ja, dat heb ik dus gedaan...het boeit hem geen flikker...hij gaat gewoon door..

    Nou, wie niet horen wil moet maar voelen. Politie dus.


    No growth of the heart is ever a waste

    C18 schreef:
    (...)
    Nou, wie niet horen wil moet maar voelen. Politie dus.


    ja, ik ga ook zo snel mogelijk..


    Well fuck you 'cause I'm a stegosaurus

    MENSEN, politie kan véél te ernstige gevolgen hebben voor die jongen! Hij is een PUBER, hij weet amper wat die doet en wat die zegt! Ga het aan zijn ouders vertellen zodat zij hem in toom houden, maar een strafblad of een soortgelijke vermelding kan gevolgen hebben voor het verloop van zijn leven! Denk nu ook eens aan andere mensen! Het is allemaal erg enzo, maar die gast zijn brein is nog niet helemaal ontwikkeld, die is veel te impulsief! Zoals alle jongens op die leeftijd! later zal hij er spijt van hebben, maar laat hem dat dan op een andere manier voelen! Waarom de politie er meteen bij betrekken? Voor zoiets doms? Zoiets kan vreselijke gevolgen hebben voor zijn verdere gedrag, vooral op deze leeftijd! POLITIE GAAT DIT PROBLEEM NIET KUNNEN HELPEN.
    Wtf, echt.


    Where there is a sea there are pirates...

    Captain schreef:
    MENSEN, politie kan véél te ernstige gevolgen hebben voor die jongen! Hij is een PUBER, hij weet amper wat die doet en wat die zegt! Ga het aan zijn ouders vertellen zodat zij hem in toom houden, maar een strafblad of een soortgelijke vermelding kan gevolgen hebben voor het verloop van zijn leven! Denk nu ook eens aan andere mensen! Het is allemaal erg enzo, maar die gast zijn brein is nog niet helemaal ontwikkeld, die is veel te impulsief! Zoals alle jongens op die leeftijd! later zal hij er spijt van hebben, maar laat hem dat dan op een andere manier voelen! Waarom de politie er meteen bij betrekken? Voor zoiets doms? Zoiets kan vreselijke gevolgen hebben voor zijn verdere gedrag, vooral op deze leeftijd! POLITIE GAAT DIT PROBLEEM NIET KUNNEN HELPEN.
    Wtf, echt.


    oke, let's make things clear...HOE DE FUCK MOET IK DAN NOG NORMAAL MIJN DINGEN DOEN HEA! IK ZIT DUS MET HET PROBLEEM DAT IK NIET MEER NAAR MIJN GEBRUIKELIJKE MEETINGS ENZO OMDAT HIJ DAAR OOK IS! HIJ LAAT ME GEWOON NIET MEER MET RUST, IK HEB GEWOON GEEN KEUZE MEER!


    Well fuck you 'cause I'm a stegosaurus

    Laat het even rusten,negeer hem. Ga misschien even iets minder weg. Niet leuk maar wel beter dan meteen de politie er bij halen voor zo iets doms kleins.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    StJimmy schreef:
    Laat het even rusten,negeer hem. Ga misschien even iets minder weg. Niet leuk maar wel beter dan meteen de politie er bij halen voor zo iets doms kleins.


    ja..das het lastige nu...de een zegt dat ik hem moet negeren en de ander dat ik gelijk naar de politie moet gaan...dus tja


    Well fuck you 'cause I'm a stegosaurus

    Captain schreef:
    MENSEN, politie kan véél te ernstige gevolgen hebben voor die jongen! Hij is een PUBER, hij weet amper wat die doet en wat die zegt! Ga het aan zijn ouders vertellen zodat zij hem in toom houden, maar een strafblad of een soortgelijke vermelding kan gevolgen hebben voor het verloop van zijn leven! Denk nu ook eens aan andere mensen! Het is allemaal erg enzo, maar die gast zijn brein is nog niet helemaal ontwikkeld, die is veel te impulsief! Zoals alle jongens op die leeftijd! later zal hij er spijt van hebben, maar laat hem dat dan op een andere manier voelen! Waarom de politie er meteen bij betrekken? Voor zoiets doms? Zoiets kan vreselijke gevolgen hebben voor zijn verdere gedrag, vooral op deze leeftijd! POLITIE GAAT DIT PROBLEEM NIET KUNNEN HELPEN.
    Wtf, echt.

    Mening uiten, fine with me, maar dit was ook niet echt nodig imo..
    Als ie minderjarig is kunnen ze hem toch niet opsluiten, iets van Halt opleggen misschien. Not sure, ben niet echt bekend met het minderjarige rechtssysteem. En dan voelt ie ook meteen dat het menens is, hoewel ik het ermee eens ben dat de ouders eerst inschakelen een puik plan is.
    Interesseert mij eigenlijk vrij weinig of hij nu een puber is, hij moet zich gewoon koest houden en haar met rust laten. Punt.


    No growth of the heart is ever a waste

    Devilsmith schreef:
    (...)

    ja, dat was ik ook wel van plan..ik denk alleen niet dat ze mij als 13-jarige echt serieus nemen :$


    Praat er met zijn ouders over. Misschien helpt dat

    [ bericht aangepast op 12 juni 2011 - 21:26 ]


    What is youre favo scary movie?