• Tokio Hotel f Jonas Brothers ?


    Some people make the world special just by being in it

    (...)

    haha, ge hebt gelijk hoor,
    da's zielig da ge iemand begitn uit te schelde vr hun muzieksmaak fzuu, (':
    xx


    Uhu, m'n zus is THfan
    So what, ik pest die er toch ook ni mee
    Eigenlijk wel, maar da's omdat zij mijn zús is xD
    Maar meestal kennen mensen die hun liedjes niet eens, in't algemeen dan xD. Maarja, niks aan te doen

    ze zijn alle 2 eigenlijk wel goe ma.................. TH is toch net iet beter!!! VELE BETER!!! xD xD xD


    Don't love,don't cry, just take a joint and get high!

    TokioHotelDuh..

    th


    Some people make the world special just by being in it

    Ik vind TH beter over de hele lijn.
    maar hey , ik ga nu niet lopen rondzeveren van dat ik de jonas brothers haat ofzo.
    oké hun muziek vind ik niet goed(mijn mening) maar dat wil niet zeggen dat ze niet sympathiek zijn, toch?

    tokio hotel


    Ik proefde meer dan eens verlangen

    TOKIO HOTEl


    Don't just dream, make them come true.....♥

    Tokio Hotel <33


    Sowas wie wir, geht nie vorbij <3

    Tokio hotel!

    Ik ben ook fan van Jonas Brothers hoár =')
    Maar het is wel irritant, want als je een tijdschrift koopt en je kijkt bij de posters staat er echt elke week elke maand een poster van Jonas Brothers erbij! Ik heb hier al meer dan 10 Jonas Brothers Poster liggen, ik heb er 3 opgehangen.. Ik wil niet dat m'n HELE kamer vol zit met hun.. maar omg echt irri! :|


    Euhm hallo -.- In de hitkrant staat Zowat elke week ToHo , véél meer dhan JB

    Dus wat zeur je -.-?


    I solemny swear i am up to no good

    Ik vind TH beter over de hele lijn.
    maar hey , ik ga nu niet lopen rondzeveren van dat ik de jonas brothers haat ofzo.
    oké hun muziek vind ik niet goed(mijn mening) maar dat wil niet zeggen dat ze niet sympathiek zijn, toch?

    tokio hotel


    Ja inderdaad, ik vínd JB wél beter over de hele lijn [because they're not to commercial :S]. Mja, voor de rest, TOTALLY GELIJK!! :X

    Wrm zoveel vijandigheid op Quizlet?! (huil)

    Eerst vond ik de JB's zwaar sucken maar nu hb ik meer respect coor ze gekregen, want hun werken er ook hard voor! Maar goed, ik vind hun liedjes neit echt leuk, alleen S.O.S maar verder heb ik er niks mee. En TOKIO HOTEL zal altijd mijn nummer 1 blijven. Het is al knap dat een duitste band het zo ver schopt! (flower)
    [/eigen mening]


    Tears are crashing out of my eyes

    Allebei (A)


    Peace

    (...)

    Ja inderdaad, ik vínd JB wél beter over de hele lijn [because they're not to commercial :S]. Mja, voor de rest, TOTALLY GELIJK!! :X

    Als er 1 band is die commercieel is is het JB wel! x'D Ze spelen in films, hebben eigen TV-serie! Like á DUH! Echt heel erg commercieel, kijk nog een reden wrm ik ze nie echt goed vind...


    Tears are crashing out of my eyes

    (...)
    Als er 1 band is die commercieel is is het JB wel! x'D Ze spelen in films, hebben eigen TV-serie! Like á DUH! Echt heel erg commercieel, kijk nog een reden wrm ik ze nie echt goed vind...


    Ehm, ze hebben tenminste niet hun eigen óndergoed, en trouwens TH heeft toch TokioHotelTV, da's bijna hetzelfde :X, man! Ik ken iemand die keigefreakt was door TH, en nu vind ze die zelfs té commercieel :X

    Tokio Hotel


    Dream like you'll live forever, live like you'll die tomorrow.

    (...)

    Ehm, ze hebben tenminste niet hun eigen óndergoed, en trouwens TH heeft toch TokioHotelTV, da's bijna hetzelfde :X, man! Ik ken iemand die keigefreakt was door TH, en nu vind ze die zelfs té commercieel :X


    en BTW, ze zijn gewoon getalenteerd, man xD