• Tokio Hotel f Jonas Brothers ?


    Some people make the world special just by being in it

    TH


    007

    vind hun allebei geweldig!! ^^
    maar tokiohotel meer natuurlijk!!(H)

    ZEKER tokio hotel ma de jonas brothers zijn ook goe!


    *all the hurt inside you've learned to hide so well*

    Ik vind dit echt uhmm,, Domm?
    I mean.. wrm altyd JB vs TH?? Doe TH vs BFMV ofzoo ja niet dat die 2 bands een beetje op elkaar lijken maar zeg nou zelf... JB EN TH LIJKEN OOK NIET OP ELKAAAR!!
    Ojaa nog iets xD wrm is altyd alles me TH als ik vragen magg? de laatste tijd vind ik ze echt niks meer aann.. (Niet alleen ik!) Maarja jullie moeten t eigenlijk ook maar zelf weten!

    Ik vind dit echt uhmm,, Domm?
    I mean.. wrm altyd JB vs TH?? Doe TH vs BFMV ofzoo ja niet dat die 2 bands een beetje op elkaar lijken maar zeg nou zelf... JB EN TH LIJKEN OOK NIET OP ELKAAAR!!
    Ojaa nog iets xD wrm is altyd alles me TH als ik vragen magg? de laatste tijd vind ik ze echt niks meer aann.. (Niet alleen ik!) Maarja jullie moeten t eigenlijk ook maar zelf weten!



    Gelijk heb je

    jonas brothers !!

    ToHo wordt steeds slechter
    hun engels is slecht dus bill moet geen engels gaan zingen want dat klinkt niet

    sorry hoor ben zelf ook fan maar ik vind het nu gewoon slecht gaan met hun


    Evil is what I am. Death is what I bring

    I (H) Tokio Hotel 4-ever!!!!


    JB suckt, ik persoonlijk vind ze nep, door reclame hoog getakelt, maarja, ieder zn eigen mening!!


    The time you enjoy wasting, is not wasted time..

    Nightwish


    No growth of the heart is ever a waste

    Okee. beetje Offtopic maar vind ze allebei niet zo geweldig, maar nu ff ONtopic: Dan ga ik voor de JB


    No growth of the heart is ever a waste

    TH x']


    Tanya is de beste.

    I (H) Tokio Hotel 4-ever!!!!


    JB suckt, ik persoonlijk vind ze nep, door reclame hoog getakelt, maarja, ieder zn eigen mening!!


    Nou ik zie anders o0k genoeg over th oor,

    altijd staan ze wel in De hitkrant
    Dhan denk ik o0k egt van ja mensen, nu weten we het wel -.-

    En k raak een beetje zat van hun nummers,
    k denk dat ze snel een nieuw album moeten gaan maken, wnt ik ben vast niet de enige die uitgekeken kijkt op hun nummers


    I solemny swear i am up to no good

    tokio hotel!


    <3

    Ik vind dit echt uhmm,, Domm?
    I mean.. wrm altyd JB vs TH?? Doe TH vs BFMV ofzoo ja niet dat die 2 bands een beetje op elkaar lijken maar zeg nou zelf... JB EN TH LIJKEN OOK NIET OP ELKAAAR!!
    Ojaa nog iets xD wrm is altyd alles me TH als ik vragen magg? de laatste tijd vind ik ze echt niks meer aann.. (Niet alleen ik!) Maarja jullie moeten t eigenlijk ook maar zelf weten!

    Je hebt wel gelijk dat iedereen het tegenwoordig over JB én TH heeft, maar dat komt ook weer door die fans die vinden dat JB TH overneemt ofzo.¬¬' Maar áls zij een topic wilt maken over Tokio Hotel en Jonas Brothers, doet ze dat lekker. En waarom zeur je eigenlijk dat alles over Tokio Hotel gaat? Ik bedoel: Ik wil je geen ongelijk geven, maar er zijn hier nou eenmaal Tokio Hotel fans, en niet iedereen is als jou die geen fan meer is ofzo.
    Ik bedoel dit dus niet als ruzie, dat wil ik dus ook totaal niet ofzo.¬¬'

    xoxoMadena


    ok

    Tokio Hotel.


    En weetje lieverd,
    Ik moest het achtste bakjes voor te gaan typen gaan halen en kim en ik kloppen op een deur, wij doen open, en weetje wie daar zit? Giovanni x ' ). Ik zo ow shit en ik ga terug uit beeld. ja,ja

    Tokio Hotel.


    We'll never be as young as we are tonight

    tokio Hotel the best
    ich liebe dich