• Een tijdje geleden ben ik begonnen aan trailers maken voor mijn story's, ik vond dat zo leuk dat ik het steeds vaker begon te doen, ik ging experimenteren en al die dingen.
    Ik vind het nu heel leuk om voor andere ook trailers te maken, dus heb jij een story en wil jij graag een trailer? Dan ben je bij het juiste adres, hieronder zal je wat trailers vinden die ik tot nu toe heb gemaakt en wat jij kan verwachten.




    Ik heb een lijst gemaakt die je moet invullen voor jou trailer.
    (Die vind je hieronder in de spoiler).


    Wie komt er in voor?
    Bijvoorbeeld: Niall Horan, Harry Styles, Justin Bieber (Etc).
    Welk liedje moet erbij?
    Bijvoorbeeld: Midnight Memories van One Direction, Baby van Justin Bieber, Count on me van Bruno Mars (Etc).
    (De achtergrond muziek).
    Naam van de personages:
    Bijvoorbeeld: Emilie Tatum (Zelf bedacht) Of Ariana Grande.
    (Als je een personage heb bedacht word het wel lastig voor mij om de perfecte gifs te vinden voor jou trailer)
    Gebruikersnaam op Quizlet.
    Hoelang moet de trailer duren?
    Wat moet er allemaal in voor komen?
    Bijvoorbeeld: Een zons ondergang, One Direction Concert, Een school (Etc).
    Moeten er teksten in voorkomen?
    Dat houd in dat bijvoorbeeld tussen de afbeeldingen door, dat er een tekst doorheen komt.
    Zwart/Wit of in kleur (Of beide)?
    Engels of Nederlands?
    Dit houd in dat de aftiteling in het Engels of Nederlands moet, de teksten (Etc).
    Extra?
    Extra houd in dat alles wat niet in deze lijst staat je er zelf bij moet zetten, wat jij er graag nog bij zal willen hebben.


    Deze lijst kan je hier neer zetten of in een privé bericht met de titel Trailer.
    Graag zal ik een beloning willen omdat ik hier heel veel tijd in moet gaan steken, een beloning van 2 of 3 credits is genoeg. (:
    Ik hoop dat ik een trailer voor jou mag maken. x

    [ bericht aangepast op 22 dec 2013 - 21:26 ]


    True friends stab you in the front.

    Summerday schreef:
    Hii! Super leuk dat je trailer maakt, dat heb ik nou net nodig.

    Wie komt erin voor: Harry Styles, Cara Delevingne, soms One Direction.
    Welk liedje: Formidable ~ Stromae
    Naam van personages: Harry Edward Styles & Juliette Ann Donelley
    Gebruikersnaam op Quizlet: Summerday
    Hoe lang moet de trailer duren: maakt niet uit, niet te kort
    Wat moet er allemaal in voorkomen: Gifs/filmpjes van Harry Styles, Cara Delevingne, Een kussend stel/knuffelend, een concert, een auto-ongeluk (?) een huilende vrouw (liefst blond haar) Harry huilend (als het kan) Depressie enz. (Wat bij de beschrijving past)
    Moeten er teksten in voor komen: Ja
    Zwart wit kleur of beide: maakt niet uit, wat het beste bij de trailer past.
    Engels of Nederlands: Engels
    Extra: Even een korte beschrijving....
    Korte beschrijving: Wanneer Juliette Harry opgeeft voor de x-factor veranderd alles.
    Harry is in èèn klap wereldberoemd. Hij reist de hele wereld over.
    Hij is bijna nooit meer thuis en heeft alleen maar tijd voor de band waar hij in zit.
    Het contact met Harry en Juliette verslechterd. Juliette wordt depressief en leeft steeds meer in haar eigen wereldje.
    Op een dag krijgt ze een vreselijk auto-ongeluk. Ze raakt in coma, de kans dat ze er nog uit komt is heel klein.
    Als Harry het vreselijke nieuws te horen krijgt zoekt hij haar meteen op. In de hoop dat ze het zal overleven...

    ik wil een trailer dat het zelfde wordt gemonteerd als dit soort trailers, als het kan (:
    klik
    klik

    Dat was het x


    It's better to feel pain, than nothing at all.

    Hii! Super leuk dat je trailer maakt, dat heb ik nou net nodig.

    Wie komt erin voor: Harry Styles, Cara Delevingne, soms One Direction.
    Welk liedje: Formidable ~ Stromae
    Naam van personages: Harry Edward Styles & Juliette Ann Donelly
    Gebruikersnaam op Quizlet: Summerday
    Hoe lang moet de trailer duren: maakt niet uit, niet te kort
    Wat moet er allemaal in voorkomen: Gifs/filmpjes van Harry Styles, Cara Delevingne, Een kussend stel/knuffelend, een concert, een auto-ongeluk (?) een huilende vrouw (liefst blond haar) Harry huilend (als het kan) Depressie enz. (Wat bij de beschrijving past)
    Moeten er teksten in voor komen: Ja
    Zwart wit kleur of beide: maakt niet uit, wat het beste bij de trailer past.
    Engels of Nederlands: Engels
    Extra: Even een korte beschrijving....
    Korte beschrijving: Wanneer Juliette Harry opgeeft voor de x-factor veranderd alles.
    Harry is in èèn klap wereldberoemd. Hij reist de hele wereld over.
    Hij is bijna nooit meer thuis en heeft alleen maar tijd voor de band waar hij in zit.
    Het contact met Harry en Juliette verslechterd. Juliette wordt depressief en leeft steeds meer in haar eigen wereldje.
    Op een dag krijgt ze een vreselijk auto-ongeluk. Ze raakt in coma, de kans dat ze er nog uit komt is heel klein.
    Als Harry het vreselijke nieuws te horen krijgt zoekt hij haar meteen op. In de hoop dat ze het zal overleven...

    ik wil een trailer dat het zelfde wordt gemonteerd als dit soort trailers, als het kan (:
    klik
    klik

    Dat was het x


    It's better to feel pain, than nothing at all.

    Wie komt er in voor? Er komen geen bekende mensen in voor.

    Welk liedje moet erbij? Ik vind het juiste liedje dat hierbij past niet, je mag zelf gaan kiezen.

    Naam van de personages: Sophia Fallow, Joseph James Fallow, Tessa Mari Fallow, Liam Fallow, Duddha Ruuz

    Gebruikersnaam op Quizlet. Maestum (klik voor mijn profiel)

    Hoelang moet de trailer duren? Niet te lang graag. Anderhalf minuut is voldoende. Maar niet te kort maken.

    Wat moet er allemaal in voor komen? Graag zie ik eerst alleen maar zwart, en dan een witte tekst met een lettertype die erbij past 'Possession'. Dat beeld blijft er enkele seconden, en dan komt er een meisje in beeld (Tessa) die een beetje wanhopig kijkt. En dan zie je een jongen (Joseph, Tessa's tweelingbroer, dus hij moet wel op Tessa lijken) die ook wanhopig kijkt. Vervolgens zie je een donkere, lege straat en dan een geest. Vervolgens komt er weer een zwart beeld en witte tekst (hetzelfde lettertype) waarop staat: Will they know the secret? En dan oud, versleten krantpapier, horrorboeken. Wat een beetje bij de beschrijving past etc. Aan het eind weer zwart beeld en dan witte tekst: They don't know how to survive. Vervolgens een ander zwart beeld met 'Maestum - Quizlet Story - Possession'
    Moeten er teksten in voorkomen? Niet meer tekst dan ik genoemd had.

    Zwart/Wit of in kleur (Of beide)? Beiden, maakt niet zoveel uit.

    Engels of Nederlands? De tekst is in het Engels.

    Extra? Ehm, nee. Eigenlijk niet. c:

    Thank you!


    Some people are art and do art at the same time

    Titel
    - The only option..... is to become a star ll Adam Lambert
    Korte beschrijving:
    Adam ziet er elke dag tegenop dat hij naar school moet. Elke dag is hij het slachtoffer van pesterijen, dreigingen en beschuldigingen. Uiteindelijk komt het zover, dat Adam niet meer naar school wil en alleen maar aan zelfmoord denkt. Tot z'n neef hem opgeeft voor de allergrootste talentenjacht van de Verenigde Staten. Adam doet eraan mee, maar zal dit ook ervoor zorgen dat ze Adam niet meer gaan pesten?
    Wie komt er in voor?
    - Adam Lambert
    Welk liedje moet erbij?
    - No Boundaries van Adam Lambert
    Naam van de personages:
    - Adam Lambert
    Gebruikersnaam op Quizlet.
    - Adamlicious
    Hoelang moet de trailer duren?
    - Maakt niet uit
    Wat moet er allemaal in voor komen?
    - Filmpjes van Adam, verder weet ik het niet

    Moeten er teksten in voorkomen?
    - Ik heb geen idee, gebruik de verhaalijn die bij de korte beschrijving staat eventueel
    Zwart/Wit of in kleur (Of beide)?
    - Beide lijkt mooi
    Engels of Nederlands?
    - Engels
    Extra?
    - Geen idee


    "A star has no meaning without a starlight" - Ravi