• Ja^^

    De vraag van Rooos:

    Waarom strijden de JB's fans tegen TOKIOHOTEL!? [En andersom?]
    Wat willen julllie/wij berijken?

    WAAROM KUNNNEN WE NIET VAN ALLEBEI FAN ZIJN? Omdat de JB's wat gezegt hebben over TH?

    MELD HET DIE HET WEET!^^:D

    @Rooos<3


    We gonna start a fight >,<

    Iemand?


    We gonna start a fight >,<

    Ik snap de haat tussen de fans ook niet want TH en JB's hebben niets tegen elkaar ><

    ja iemand

    ik kan alleen maar zeggen:
    nutteloos topic.

    Geen idee ik vind het ook maar vreemd

    Ik vind allebij hun muziek goed en iedereen zegt tegen mij dat MOET kiezen! Ik vind dat echt niet leuk ik kies wel Th maar toch het is maar vreemd. Je kan toch niet zien wie er nou beter is

    Xx.

    Omdat sommigen het leuk vinden lekker ruzie te maken, en dan anderen opstoken. >.<' Daarom 'kan' het ineens niet meer.
    Ik zie de lol daar niet van in, maar moeten zij weten.


    Mew <3

    Geen idee. Ik ben van mening dat je niet van allebei fan moet zijn, of die muziek oz geweldig moet vinden. Maar houd sommige dingen voor je. Dus ik snap ook niet echt waarom er een strijd is.


    He loved her, he loved her, and until he’d loved her she had never minded being alone. - Truman Capote

    ja idd
    dat gezeik steeds ¬¬
    oke, je zeikt ze af, En dan?
    ja niks dus x'D


    don't Worry...Be gay.

    Ik vind het dom ,,
    DE th fans sitten te seiken dat de haters normaal moeten doen ensoo ,,terwijl se self self [Begrijp me niet verkeerd,NIET elke fan] ook de jb fans afseiken ¬_¬ Ik geef toe ,, Jb is niet egt iets waar ik graag naar luister maarik hb wel respect voor de fans,, Als hun de muziek WEL mooi vinden..


    Crack a bottle

    ik ben fan van TH
    niet van JB
    maar ik haat JB niet wrm? dat haalt toch niets uit dusj
    ik vind het maar een beetj zielig heel die heisa ofsuu rond TH en JB


    Gilles (ll)

    Ik strijd niet.
    Ik denk dat het gewoon 'macht' is.
    Het zijn voor België en Nederland allebei vrij nieuwe groepen.Ik bedoel ze bestaan hier nog geen 10 jaar ofzo.
    Ze willen allebei dat hun groep het hoogst staat .
    Maar sommige fans overdrijven er gewoon in.
    Zelf hebben de jongens helemaal geen hekel aan elkaar.



    The soul needs autumn.

    Geen idee. Ik ben van mening dat je niet van allebei fan moet zijn, of die muziek oz geweldig moet vinden. Maar houd sommige dingen voor je. Dus ik snap ook niet echt waarom er een strijd is.

    ik ben fan van allebij hoor :S
    nouja, ik begin steeds JB weer leuker te vinden
    erg he ? (:


    don't Worry...Be gay.

    ja zoals ik^^

    ik ben fan van beide maar ik vind het superdom dat ze strijden wie bter is enzo.
    wat berijk je ermee?
    ze zijn beide goed!
    waarom ze het doen weet ik niet
    ze zeggen tegen de kinderen die jb ook goed vinden overlopers.:S terwijl ze nog van beiden fan zijn.

    ik zeg alleen mar ik ben geen fan van beiden alleen van th!


    I need you like a heart needs a beat

    ECHT HEA Ö
    TOKIO HOTEL IS NIET TEGEN JB
    JB IS NIET TEGEN TOKIO HOTEL
    SO TELL ME; WHAT'S THE PROBLEM? ;S
    Je hoeft geen fan te zijn, maar speel geen hater ofzo. Heeft niemand wat aan!
    En nu ga ik onbeleefd zijn tegen haters, maakt niet uit welke band ze haten; fackers!


    -

    ECHT HEA Ö
    TOKIO HOTEL IS NIET TEGEN JB
    JB IS NIET TEGEN TOKIO HOTEL
    SO TELL ME; WHAT'S THE PROBLEM? ;S
    Je hoeft geen fan te zijn, maar speel geen hater ofzo. Heeft niemand wat aan!
    En nu ga ik onbeleefd zijn tegen haters, maakt niet uit welke band ze haten; fackers!

    Sorry het moest eruit ^^


    -