• Daphne. Een tienermeisje, die anders is dan de andere. Zolang als ze zich kan heugen, heeft Daphne last van visioenen. Door deze visioenen heeft ze geen makkelijke jeugd gehad. Voor haar eigen ogen, zag ze hoe haar moeder werd verkracht en vermoord toen ze nauwelijks zeven jaar oud was. Sindsdien, heeft ze alleen haar vader, haar vader die zich volledig over haar ontfermd. Misschien, zelfs iets teveel naar haar idee. Maar haar vader weigert zijn dochter los te laten, haar los te laten om de wereld van een tiener te ontdekken.

    Deze story, moet deze met een famous iemand of zonder? En als die wel met eentje moet wie dan? Ik zelf dacht Tom Kaulitz, aangezien ik zijn hele macho zijn wel leuk vond bij dit verhaal én ik heel lang over hem kan doorschrijven, maar ik denk dat het verhaal unieker wordt als ik het zonder hem doe, maar dan ben ik dus bang dat ik al na een paar delen stop (spreekt uit ervaring.) Wat vinden jullie? =S

    als je het zonder doet, ga ik lezen en geloof me dan zal je wel schrijven ^^
    of ik kom achter je aan ^^


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Pemberley schreef:
    als je het zonder doet, ga ik lezen en geloof me dan zal je wel schrijven ^^
    of ik kom achter je aan ^^


    Hahaha, nu wordt ik echt bang! x']

    Ik zeg zonder famous iemand! ;)


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    ik vind het met een famous persoon ook wel origineel, hoor! ;D


    Obviously.

    Ik zou allebei lezen.


    If you keep looking for that happy ending, you are never gonna get it right

    Confused schreef:
    (...)

    Hahaha, nu wordt ik echt bang! x']


    you'd better be ^^ :'D
    nu met of zonder bekend persoon, laat je het me even weten als hij online staat?
    :9~


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Pfff... Ik kan écht niet kiezen! =S

    Pemberley schreef:
    (...)

    you'd better be ^^ :'D
    nu met of zonder bekend persoon, laat je het me even weten als hij online staat?
    :9~


    Natuurlijk! Een lezer laat ik echt niet zomaar aan me voorbij gaan hoor! :X

    Ik zou het sowieso niet lezen als het met Tom Kaulitz zou zijn(geen Tokio Hotel fan). Maar met onbekende personen zou ik wel lezen!

    Oké, dan ga ik het maar weer eens een keer proberen om het zonder onbekende personen te doen. -fingers crossed- Ik ben nu bezig met de trailer, daarna start ik met het verhaal. Ik weet alleen niet hoelang het gaat duren, maar ik laat het jullie zeker weten!

    Ik wil ook wel gewaarschuwd worden. (:


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.