• LEES EN OORDEEL!;


    http://tokiohotelnederland.web-log.nl/tokio_hotel/2008/09/excuse-me-what.html

    Leer er mee te leven.
    Gun het ze.
    Of zijn wij europeanen zo egoïstisch om ze voor ons zelf te houden?

    NOOOOOOOH!
    moeten we nu nog lasnger wachten of whatever:O:O:O?
    oke leg ff uit want i kvat het niet helemaal -.-


    don't Worry...Be gay.

    Uhmm ten eerste ben ik het er akkoord mee want Universal put ToHo uit. En ten tweede is hier al een topic over ^^

    Leer er mee te leven.
    Gun het ze.
    Of zijn wij europeanen zo egoïstisch om ze voor ons zelf te houden?

    ja...eerst gunde ik ze het heelemaal maar nu begin ik het wel steeds erger te vinden....MAAR ik gun het ze nog asteeds! :|


    don't Worry...Be gay.

    Niet normaal
    njaa ik hou maar verder mijn mond erover

    scheisse

    jaa ik weet t.
    echt erg..
    sommige concerten van de 1000 hotels tour zijn nog niet eens ingehaald o_O
    echt vet lullig!


    i need you like a heart needs a beat.

    ik snap het al...

    nu moeten we door amerika nog langer wachten zekker x'D?


    don't Worry...Be gay.

    ik bedoel, ik vind t niet erg dat ze in America zitten, sterker nog, ik gun het ze heel veel!
    maar, t is heel lullig tegenover die andere landen, die eerst hun concerten afgelast werden, vanwege bills ziekte, en die nu weer niet worden ingehaald.
    En dat is wel lullig!


    i need you like a heart needs a beat.

    IK WIL SCREAMEN
    WUUHAAAA -.-
    nou ze moetne wel eerder koemn :O:O:O
    maar
    weetje HOE groot amerika is :o
    hoevee lkeer past europa daar in :'D?


    don't Worry...Be gay.

    kut.


    ok

    (huil)(huil)(huil)
    Nouhou...
    We zullen er niets aan kunnen doen zeker?!
    Maargoed, we'll wait! (A)


    (K)


    Träume sind wirklich!!

    ik bedoel, ik vind t niet erg dat ze in America zitten, sterker nog, ik gun het ze heel veel!
    maar, t is heel lullig tegenover die andere landen, die eerst hun concerten afgelast werden, vanwege bills ziekte, en die nu weer niet worden ingehaald.
    En dat is wel lullig!

    ja idd :O
    ze moete nene beetje nadenken daarow :W


    don't Worry...Be gay.

    (...)
    ja...eerst gunde ik ze het heelemaal maar nu begin ik het wel steeds erger te vinden....MAAR ik gun het ze nog asteeds! :|
    Tja, oke universal wilt gewoon TE graag dat ze daar een hit worden. Maar als je eraan begint kan je eenmaal niet zomaar stoppen

    ik verhuis naar Amerika aangezien ze voorang krijgen


    Fanta rules

    Leer er mee te leven.
    Gun het ze.
    Of zijn wij europeanen zo egoïstisch om ze voor ons zelf te houden?


    Ik gun het ze zeker! Ik ben helemaal niet egoistisch! Ik gun het ze van harte, maar dit komt door de platenmaatschapij, wrm hoor je ze overal zegguh, dat ze nu weer evn naar huis willen en een niewu album maken???
    Dat willen ze zelf, je krijgt mij er niet van overtuigt dat hard werkende jongens zoals hun zomaar naar jan alle man luisteren!
    Maar ik vindt het van de platenmaatschapijn neit slim dat ze TH zowat, asl ze aan het werk zijn de helt in d USA zitten, ze willen in Duitsland blijven wone, maar ziet iemand dat nog gebeuren???