• Ja, ik mag dus 29 uur niet eten voor de echo en andere onderzoeken die ze morgen gaan doen heb al bijna 2 maanden buikkrampen etc. Maar ik heb nu al honger terwijl er pas 4 uur voorbij zijn!
    Hebben jullie tips om over mijn honger heen te komen? Ranzige filmpjes kijken helpt niet bij mij en sapjes drinken ook niet, aangezien ik alleen maar water mag.

    Kauw op ijsblokjes het lijkt of je dan wat eet en het gaat alsnog ik kleine stukjes naar je maag.


    #

    Dat word even doorroken. Vooral weinig doen en veel water. Het is vol te houden, gewoon druk bezig zijn met andere dingen zodat je er niet over na zult denken.

    mag je wel thee drinken ? heel veel thee


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Ik zou gaan slapen :'D


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Matthew schreef:
    Ik zou gaan slapen :'D

    Ik sliep ook. Totdat 'de boodschapper van god' aan de deur stond om me te vertellen dat de zee binnen een paar jaar tot amersfoort loopt en we dan dood gaan. (cat)
    Nog 5 uur!

    Slapen en niet denken aan honger
    Ik heb wel eens 48 uur zonder eten overleefd


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Slapen of lezen. (:
    Of gaan zonnen, muziek luisteren... Gewoon ontspannen, dan heb je minder honger dan als je daar helemaal zit te stressen.


    Where there is a sea there are pirates...

    Je moet niet te veel water drinken, dat is totaal niet gezond voor je en je kunt er zelfs aan dood gaan.
    Maar ik denk dat je afleiding moet gaan zoeken. Zet muziek op, praat met vrienden op msn, of spreek wat met ze af.
    Als je een hond hebt ga je een wandeling maken of zo.
    succes.

    Delirious schreef:
    Ogoshie nee.
    Ik sterf zelf altijd van de honger D:


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales

    andere leuke dingen doen zodat je je niet concentreert op eten =)


    live your life, cause nobody else can do it for you <3

    29 UUR ZONDER ETEN?!
    arme jij... Mag je wel oplos-soep van cup-a-soup ofzo??? Of crackertjes???
    Ik heb medelijden met je, en ik lag laatst nog in het ziekenhuis (je mag best weten maar dan moet je even een PB sturen) en toen wilde ik niet eens eten...


    Hackers suck - and so do you, assh*le

    Tanden poetsen,


    <3