• LetsKrull schreef op 14 juni 2011 - 20:01:

    RE: Wedstrijd

    Heey Sarita,
    je mag beginnen met je Weerwolven van Wakkerdam wedstrijd!

    Groetjes,


    Hallo mensen,
    Ik mag dus een weerwolven van wakkerdam wedstrijd beginnen. Maar dit word een andere weerwolven van wakkerdam dan jullie allemaal gewend zijn. Voordat weerwolven van wakkerdam verzonnen werd was er een ander spel: Dark Age. Bij dit spel, de digitale versie van weerwolven van wakkerdam, is de bedoeling om alle weerwolven te doden. Dit spel zou overigens in het topic zelf gespeeld worden. Vragen zijn altijd welkom.

    Speluitleg:
    We hebben een darkside en de goodside. De darkside moeten proberen om alle goodsiders te lunchen. De goodside moeten proberen alle darksiders te lynchen. Om de dag word er gelyncht en geluncht.

    Voor verder informatie klik hier

    Ik zoek 14 mensen. VOL
    Deelnemers:
    1. PrincesSnape
    2. Watervork
    3. LetMeBe
    4. Crusoe
    5. Kanon
    6. Fellatio
    7. Courtesan
    8. IceWolf
    9. OffTheRecord
    10. DrReid
    11. Login
    12. Progeny
    13. AngelWolf
    14. Eurydice

    Rollen:
    1x Oppergoodsider ~ Perkamentus
    1x Jager ~ rubeus hagrid
    1x Beschermer ~ serverus Sneep
    1x Waarzegger ~Sybilla Zwamdrift
    7x Tovenaar ~ Harry Potter, Hermelien Griffel, Ron Wemel, Ginny Wemel, George Wemel, Fred Wemel, Loena Leeflang.


    1x Opperbadsider ~ Voldermort
    2x Wolf ~ Bellatrix van Detta, Peter Pippeling



    Er word trouwens gestemd via pb. Je stem stuur je dan naar mij. Een stem in het topic telt niet!

    [ bericht aangepast op 21 juni 2011 - 21:12 ]


    "Ignite, my love. Ignite."

    Wrm krijgen wij altijd gelijk spel o-O ik weet al waar mijn stem naar uit ga...


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Haha, ik was bang dat ik even iets grandioos mis had gedaan x)
    @ Sariet; take your time (:


    Carry me away, I hope that you don't break.

    AngelWolf is toch al dood o.o?


    Carry me away, I hope that you don't break.

    Eurydice schreef:
    Haha, ik was bang dat ik even iets grandioos mis had gedaan x)
    @ Sariet; take your time (:


    Op wie had jij gestemd? ;D


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Eurydice schreef:
    AngelWolf is toch al dood o.o?


    je hebt gelijk o-O
    wie stemt er nou op een dooie o-O


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    I have no clue.
    Maar dan wordt DrReid eruit gekickt, niet?

    & ik had op DrReid gestemd. Want OffTheRecord had op haar gestemd en als ze is wie ik denk dat ze is, dan is DrReid verdacht. Sowieso was ze niet actief en alles.
    Maarja. Misschien zit ik er wel volkomen naast. Heb ik een hint van OffTheRecord verkeerd geïnterpreteerd of zo..


    Carry me away, I hope that you don't break.

    Eurydice schreef:
    I have no clue.
    Maar dan wordt DrReid eruit gekickt, niet?

    & ik had op DrReid gestemd. Want OffTheRecord had op haar gestemd en als ze is wie ik denk dat ze is, dan is DrReid verdacht. Sowieso was ze niet actief en alles.
    Maarja. Misschien zit ik er wel volkomen naast. Heb ik een hint van OffTheRecord verkeerd geïnterpreteerd of zo..


    Ghehe, ik had de vorrige keer ook al op DrReid gestemt ;D en toen dacht ik FCK NEE O_O mja, de rest weet je :$

    en nu heb ik maar weer op dr gestemd ;D


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    He, nee, ik snap het niet o.o
    Waarom dacht je fuck nee?


    Carry me away, I hope that you don't break.

    Eurydice schreef:
    He, nee, ik snap het niet o.o
    Waarom dacht je fuck nee?



    Nou ik had dus gestemt ;D en toen stond er dat dingetje harry/fred had vermoord.
    & toen dacht ik; FCK NEE verkeerde gestemd D:
    Alleen dr was dus heel iemand anders dood..


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ooooh, zo. Nu snap ik 'm :Y)
    Nee, dat had ik (onder andere) per ongeluk gedaan :$


    Carry me away, I hope that you don't break.

    Eurydice schreef:
    Ooooh, zo. Nu snap ik 'm :Y)
    Nee, dat had ik (onder andere) per ongeluk gedaan :$


    haha ;P hopen dat we nu de juiste hebben ;D


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Nouja, wie kunnen het verder allemaal zijn? (als we uitgaan van niet-actieve badside)
    Waterwork en IceWolf..
    Dus dan laten we de Waarzegger en Oppergoodsider stemmen, en als die dan subtiel gaan hinten kan de Jager al schieten voordat de badside nog iemand mag vermoorden ;')


    Carry me away, I hope that you don't break.

    Ja maar dan moet die het wel weten (zip)

    [ bericht aangepast op 22 juni 2011 - 23:29 ]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Van de Oppergoodsider weet ik zeker dat ze actief is, van de Waarzegger ook vrijwel zeker. (:
    (Sowieso, als je een Special bent, zorg je toch wel dat je actief bent?)


    Carry me away, I hope that you don't break.

    Eurydice schreef:
    Van de Oppergoodsider weet ik zeker dat ze actief is, van de Waarzegger ook vrijwel zeker. (:
    (Sowieso, als je een Special bent, zorg je toch wel dat je actief bent?)



    I dunno... die van de badside was er ook niet echt.. en die isnu ook de pijp uit


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you