• De stelling van vandaag luidt:
    Mensen noemen tegenwoordig iets te snel een probleem.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    I am an idiot, I move.

    Valt wel mee, ik denk dat het aan de persoon ligt.
    Maar algemeen wel ja denk ik.

    [ bericht aangepast op 20 mei 2011 - 0:02 ]

    Zeker wel. We zijn gewoon watjes als je ons vergelijkt met de vorige generatie, we kunnen niets meer hebben.


    everything, in time

    Progeny schreef:
    Zeker wel. We zijn gewoon watjes als je ons vergelijkt met de vorige generatie, we kunnen niets meer hebben.


    Als je een boom was dan zal ik je omhelzen als een koala beertje.

    Eens. Mensen rennen voor een zucht of een scheet al naar de dokter, geven veel te snel op of gaan ergens veel te snel in en zien daardoor alles als problemen. Wat dat betreft kunnen we van de oudere generaties veel meer leren dan we soms (nog) toe willen geven.


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    101% eens.


    Keep it simple.

    Eens, we zijn tegenwoordig veel te snel in paniek en worden gauw achterdochtig. Maar onze 'problemen' veranderen wel met de tijd: daar waar we vroeger meisjes en jongens met alle macht van elkaar probeerden te scheiden, is seks voor het huwelijk nu totaal geen issue meer.


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Progeny schreef:
    Zeker wel. We zijn gewoon watjes als je ons vergelijkt met de vorige generatie, we kunnen niets meer hebben.


    They call me dr. phil

    Misschien heeft dat ook wel een rede, dat we nu sneller problemen zien. Als dat dan zo is.


    Some people feel the rain, others just get wet.

    Oneens. Dat hangt van de persoon af, denk ik.


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Progeny schreef:
    Zeker wel. We zijn gewoon watjes als je ons vergelijkt met de vorige generatie, we kunnen niets meer hebben.

    Sowieso. Als iemand 1 dag niet eet wordt er gelijk gezegd dat je anorexia hebt.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    laatste tijd volgens mij wel, maar dat ligt gewoon aan wie het is...;p

    Ik denk dat mensen tegenwioordig heel wat meer aan hun hoofd hebben en ook veel meer stress hebben door alles en nog wat. Ik denk dat als er iets bij komt wat bepaald er niet bij kan hebben kunnnen ze vaak van alles tegenwoordig een 'Probleem noemen.


    "We need fantasy to survive 'cuz reality is too difficult" - Lady Gaga

    Er zijn inderdaad wel mensen die dat doen, maar niet iedereen. Het ligt er ook aan hoe dingen op iemand overkomen. Iedereen heeft een andere kijk op een situatie, waardoor het voor iemand een probleem kan zijn, maar voor de ander niet.

    Sommige wel, andere niet.


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.