• Ik zit er al een tijdje mee.

    Ik werd altijd aangevallen door vrienden van andere. En dat ze te keer gaan omdat ze beweren dat ik aan hun vrienden zat.

    De meeste zit onder spoiler anders wordt mijn bericht belachelijk lang. Hun echte naam wordt niet getoond en hebben allemaal een vervalsen naam.

    De laatste jaren krijg ik vaak rot opmerkingen van meiden dat ik zogenaamd aan hun vriendinnen zat en gaan ze opeens verdedigend te keer, ook als ik niet eens iets verkeerd gedaan.
    Dat gebeurd niet alleen bij meiden ook sommige jongens hadden me zo behandeld en me met schuldgevoelens en nare gevoelens achter gelaten. Waren vooral jongens wat ik vroeger een crush op had.

    Ze deden het omdat ze vinden dat ik erg onbetrouwbaar en een badguy was of omdat ze het leuk vinden om mij vals te beschuldigen en een pispaaltje zochten. Een voorbeeld was in de brugklas. Bij mij in de brugklas zat een blond en tuttig meisje bij mij in de klas genaamd Savannah. Ze deed die dag opeens aardig tegen mij. Ik deed dat ook terug, maar naar schooltijd toen ik buiten was kwam er een wat mollig meisje met bruin haar naar me toe en zei van: 'Ik heb van mijn zusje gehoord meisje Savannah dat je haar aangeraakt had.'
    Ik keek haar vreemd aan.
    'Je slaat haar niet anders kom je met mij te maken,' zei ze.
    Ik had gezegd dat ik haar niet geslagen had. Toen zei ze van: 'Mijn zusje, zou nooit liegen, maar jij wel.'
    Toen kwam het blonde meisje Savannah naar ons toe en keek me aan: 'Je kan beter gaan.'
    Het ander meisje  begon me opeens uit te schelden, terwijl ik het brunette die wat mollig was niet eens ken en nooit met haar gesproken had, laat staan haar iets aangedaan. En ik had dat blonde meisje in de brugklas boot fysiek pijn gedaan.

    Verder waren er ook momenten dat meiden uit de tweede opeens poeslief tegen me deden, maar dagen later begonnen ze vernederen en belachelijk te maken en deden ze gemeen.
    En zeiden tegen jongens op school dat ik lelijk was.

    Toen ik in de tweede zat was er een meisje die erg poeslief tegen me deed. Was ook een blond meisje. In de derde kwam ik te horen van een klasgenoot dat ze mishandeld werd door een van haar ouders. Ik wilde toen des tijd vriendinnen met haar worden, maar toen kwam haar ware aard naar boven. Ze begon langzaam achterbaks tegen me te doen. En vond dat ik onbetrouwbaar was. Buiten toen het sneeuwde gingen sommige op school een sneeuwballen gebracht houden. Ik had paar keer sneeuwballen gegooid naar een meisje. Toen kwam zei dreigend en vals iets zeggen dat ik haar vriendin opeens zat te pesten, tijdens het sneeuwballen gevecht, terwijl ik alleen een sneeuwbal naar haar vriendin gooide. En ze kwam ook dreigend op me af. En beweerde dat ik van haar af moet blijven. Ze begon ook als een stom achterlijke kutwijf te gedragen dat blonde meisje die mishandeld werd door een van haar ouders.

    Ergens in het voorjaar van 2017 was ik enorm kwaad op een arrogant meisje die al mijn berichten met opzet verwijderd. Ik had daar ook iets op gezegd op haar profiel. Ik reageerde alleen fel. Toen reageerde er twee meiden en beweerde dat ik aan haar vriendin zat.

    Een van die meiden zeiden van: 'Tja, ik ben ook aardig, maar als je aan mijn vriendinnen komt, kom je aan mij.'
    Een dag later kwam er een 13 jarige meisje en zei van: zeg, zoek geen ruzie met haar en haar bff. Haar bff problemen is ook haar problemen.'

    Ik weet niet wanneer ik ruzie met ze gezocht had. En waarom ze dachten dat ik aan hun vrienden zat. Ik reageerde alleen fel en was kwaad dat er mensen zijn die zomaar mijn lieve berichten van hun profiel verwijderen, want dat zie ik als een teken dat je me haat en totaal niet om mij geeft als iemand het zomaar verwijderd.
    En de beste vriendin van haar werd kwaad op mij omdat ik niet boos mag zijn op Hara bff wat ze deed met mijn berichten.

    2 jaar later begon het weer met andere mensen toen ik gezegd had dat ik de contact met een meisje we noemen het Henna wil verbreken, omdat ze me als vuil behandelde en me glashard negeerde. Ik zei het nog op een beleefde manier. Later ging zij vals over mij praten en mij vals beschuldigen dat ik achter haar rug zat te praten, dat niet zo was. En toen had ze me geblokkeerd.

    En Samantha een blonde bff van haar had tegen mij gezegd dat ik haar beloofd had om haar nooit meer lastig te vallen. En had lopen lullen dat ik haar niet lastig moet vallen en dat ik dat moet beloven, terwijl daar helemaal niet op de hoogte was. En ik vond het heel erg onbeschoft dat ze dan opeens haar zat te verdedigen, alsof ik haar iets aangedaan had, terwijl ik nog netjes was om het contact te verbreken. Had haar die dag niet uitgescholden of beledigd. Maar zij deed ook gymnasium, heeft issues, en was erg arrogant en achterbaks vandaar die achterlijke gedrag.

    Toen dagen later kwam Samantha met haar gelul dat ik een troll was en haar vrienden lastig viel en fake was. Ik was ook heel erg kwaad op haar en had mijn verdedigd, maar zij kwam alleen met bullshit aan van: 'Tja, alle vwo'ers zijn ook slimmer dan jou, tja ik kan ook weten dat iemand trollt schat.'


    Dat was ook de Nee die mij dood bedreigde.
    Toen ik iets beleefd vroeg aan Henna. reageerde Samantha van: 'Als je haar iets aandoet dan zorg ik dat je dood bent.'

    Ik had alleen een beleefde vraag gesteld en nog niks verkeerds gedaan. Toen zei ze later ook van: 'Fuck off, dank je! :)'

    Dezelfde dag kreeg ik een privé bericht van meisje Lola dat ze vond dat ik tegen iedereen lief was en dat ze me enorm irritant vond dat ik zogenaamd fake aardig was. Ze zei dat ik nep aardig was. Met andere woorden wilde ze zeggen dat ik niet aardig was maar deed alsof ik overdrevig aardig deed naar mensen, daar werd ik kwaad op, en had op haar profiel wat fel gereageerd op haar dan ik bedoelde.

    Toen reageerde een 12 jarige meisje Betha: 'BEK DICHT! :)'

    Toen vroeg ik: 'Heb ik jou wat aangedaan?'

    Toen ging het 12 jarige meisje Betha op het profiel van meisje Lola zitten en zei van: 'Nee, maar mijn vriendin wel. En dat betekend mond dicht.' zei ze op een heel arrogante manier.

    Toen ik beleefd tegen het twaalf jarige meisje vroeg wat ik haar ooit misdaan had en er mee bemoeide gingen andere mensen er mee bemoeien en mij beledigben, terwijl ik het beleefd tegen het 12 jarige meisje vroeg.

    Een ander 14 jarige meisje Wendy zei dat ik altijd drama zoekt en vroeg of ik niks te doen heb in mijn leven.

    De andere Bff van meisje Henna ging er ook mee bemoeien en zei op een heel arrogante manier van, 'tja, vwo'ers zijn wel een tikje slimmer dan jou schat.' Dat was toen ik zei dat ik nare ervaringen had met de meeste vwo'ers

    Meisje Wendy zei van: Ga iets doen met jou leven, girl. Plus die zielige account van jou.'

    Dat waren allemaal vriendinnen van het 12 jarige meisje.

    Toen zei het 12 jarige meisje van: 'Tja, ik kwam alleen voor lola op. Sorry, I'm not so sorry, maar als jij aan mijn vrienden komt, dan kom je aan mij.'

    terwijl ik niet weet met wat en hoe ik aan haar vriendin Lola zat. Ik reageerde alleen wat fel omdat ik een beetje beledigd voelde. Paar minuten er oor had ik het net nog met Lola goed gemaakt van die misverstand. Lola had het toen daarvoor nog goed gemaakt en elkaar excuses aangeboden. Net voordat het 12 jarige meisje met haar rare reactie aankwam.

    Met wat verstaan we onder aan iemand vrienden zitten? Ik had alleen wat boos gereageerd dan de bedoeling was en het goed gemaakt. En had toen later mijn excuses aangeboden dat ik fel reageerde.

    Dat was al een nare ervaring met vriendinnen van andere.

    Een dag later vroeg in de ochtend na het incident reageerde Samantha op mijn profiel en vroeg aan iemand anders die gisteren toen gereageerd had: 'Wil je de waarheid over haar weten?'

    Toen had ik gezegd dat ik de waarheid over jou al wist.

    Ze had nog paar keer op mijn profiel gereageerd en toen ik haar antwoordde kreeg ik geen antwoord meer terug, toen besloot ik om op haar profiel te reageren en dat was nog beleefd, toen reageerde de andere  Bff van Samantha die ook gymnasium deed dat ik haar niet moet lastig vallen. Genaamd Terra

    Ik zei tegen haar dat ze mij dan ook niet lastig moet vallen op mij profiel.

    Op een gegeven moment ging de Terra die gymnasium doet mij beledigen van dat ik Nederlands moet leren, en waarom wil je graag dat mijn Bff jou beledigd. Toen werd ik kwaad en had haar terug beledigd, omdat ik haar gedrag niet meer pikte. Ze beschuldigde me vals dat ik naar Samantha zat lastig te vallen. En begon stom onzin te lullen dat ik wil dat ze moet beledigen terwijl ik dat niet gezegd had. Ik had toen gezegd dat ze haar bek moet houden en met haar eigen zaken moet bemoeien. Misschien verkeerd van mij, maar ze deed heel akelig tegen me. Ik deed zelf vriendelijk naar haar dagen terug voordat die incident kwam.

    Ze deed erg arrogant tegen mij. Had gezegd dat ik gebrekkig was omdat ik leerproblemen had en zei spottend van, ik doe gymnasium jij bent gewoon jaloers dat mensen slimmer zijn dan jou. Terwijl ik daarvoor niet wist wat ik haar ooit aangedaan had. Op het terug beledigen na dan. Maar ik bedoelde wat ik allemaal voor die incident haar allemaal aangedaan zou moeten hebben. Voordat ze ermee bemoeide met de gesprek van haar bff en mij had ik nog paar keer lieve berichten gepost en paar keer goeie nacht gewenst, maar op die berichten had ze me glashard genegeerd en deed het alsof ik een stuk waardeloos vuil was die niet bestond. Ze had aan haar andere vriendinnen gezegd dat ze me strot irritant vond.
    Ik had haar maanden later dat ook gezegd dat ik haar eerst respecteerde, toen zei ze dat ze mijn miezerige respect niet moest. Zij begon ineens uit het niks met de ruzie mee bemoeien en ging dom zitten te lullen dat ik aan haar vriendinnen zat. En dat ik het verdiende dat ik geen respect van haar kreeg. Like Wtf? Ik had dat maanden later ook aan dat mens aangegeven, maar ze zei dat ik te gebrekkig was omdat ik een leerstoornis had, minder was, niet belangrijk was, gewoon jaloers was omdat ze slimmer was dan ik door haar hogere niveau.

    En de Terra die gymnasium doet had ook paar keer aangekondigd dat ik zogenaamd haar vriendin telkens lastig viel en gemeen was. En dat ze alleen voor haar vriendin opkwam. Iemand onderuit halen en kleineren om iemand aandoening te bespotten of iemand op een arrogante en achterbakse manier beledigen is niet opkomen voor je vrienden. Ze verkondig zoveel onzin en ze deed ook erg arrogant dat ik haar ook niet mocht.

    Ze zei maanden later dat ik altijd ruzie zoekt en dat ik altijd en zomaar uit het niks  gemeen deed tegen haar vriendinnen.

    Ze wist dat ik maanden daarvoor haar bff niks aangedaan had en dat ze ook op mij profiel gereageerd had als ze op mij profiel had gekeken, maar toch was ik de badguy voor haar, en ze had mij toen uitgescholden en beledigd en gezegd had van: 'Tja als je aardig doet tegen mij dan doe ik ook aardig tegen jou. Ik geef alleen respect aan mensen die mij ook respecteren, want anders dag respect.'


    In oktober deed ze ook naar toen ze maanden erachter kwam dat ik iemand beledigd had, nadat diegene genaamd Jasmijn spottende grappen over mij maakte om mij te beledigen. Dat vond ik niet leuk. Maar die incident was eind van de zomer. Toen zei het Terra die gymnasium deed maanden later dat ik de meest achterbaks wijf ben, en zeggen dat ik een grote bek had, muil dicht moest en dat meisje Jasmijn het aardigste persoon was die er bestond en dat ik altijd ruzie zocht.

    Die Samantha begon op wattpad ook mee te doen en zei van: 'Fuck off. Jij kleineert haar en je haat haar boeken. En jij bent onbeschoft om als nieuwelingen als ons te blokkeren.' Ik had haar bff niet gekleineerd en haar boeken haat ik ook niet.

    Het is terecht dat ik ze blokkeerd omdat ze me kleineren en me ook moe maken met hun gezeik en drama. En Samantha gaf zelf aan dat ik haar met rust moet later, maar zelf viel ze.me telkens lastig. En ik had haar ook geblokkeerd maar het is haar gelukt om mij een bericht te sturen via Wattpad via Terra boek.

    Ik zei beleefd nog dat ik de conflict wilt oplossen. Met mijn lange tekst. Toen begon Samantha erg kattig en vals te reageren.
    Samantha had toen een haat boek over mij gemaakt,  omdat die twee meiden toevallig gymnasium deden. Ik dacht dat Terra en Samantha een persoon was en geen twee mense, want hoe kon ze weten waar het gesprek plaatsvond?

    Toen maakte ze een haat boek over mij dat ik hun zogenaamd fake vond, terwijl ik daar niks over gezegd had. En zeiden dat ik hun zomaar kleineerde.

    Toen reageerde Meisje Emy tegen mij die bevriend met haar was van: Jij bent een fucking bitch.

    En ze reageerde verder van: Goed, dat je haar gepakt hebt.

    Dat was wel het meisje die vaak aardig deed tegen mij en ik vaak terug naar haar.

    Op haar profiel schold ze me uit en zei ze dat ik aan haar vrienden zat. Toen zei ik dat ik ze niet aangeraakt hebt.
    Reageerde zij van: ,lol is een gedrukte.
    Ze zei dat ik zielig was en in een slachtoffer rol zat en loog.
    Ik zei dat ik door Hara vrienden beledigd werd en een van hen mij letterlijk dood had bedreigd.
    Toen reageerde Emy van: 'Liegt niet! Jij bent degene die andere dood bedreigd jij begint met de ruzie. Niet wij.'
    Ik was ook in de war, want wanneer had ik ruzie met Emy gehad?
    Ik kwam er later achter dat die Samantha zo vals en achterbaks was om dingen zo te laten verdraaien dat ik de badguy was. En had met haar blonde en onschuldige uiterlijk Hara onschuld lopen te lullen. Terwijl ze donders goed wist dat zij degene was die mij kleinerende en mij dood bedreigde.
    Emy gaf mij toen ook de schuld van: Bitch ik heb je nooit dood bedreigd.'

    En ik had ook nergens gezegd dat Emy me bedreigde had. Dat was Samantha.

    Ze poste nog nare dingen. Toen reageerde haar vriendin Isa van: Kan je niet voor een keer ophouden met die drama? Oh nee, je bent een zeurkous. Praat geen shit over mijn vriendin Emy. Je kent haar niet eens.

    Ik wist niet wat ik dan tegen meisje Emy gezegd moeten hebben. Had haar verder niet terug beledigd toen. En ik had haar niet eens beschuldigd dat ze me dood bedreigde. Er was veel miscommunicaties.

    Verder rond december werd ik ook in het Frans door een van die groep uitgescholden, omdat ze dachten dat ik een van hun vrienden iets ergs had gedaan. Samantha vond dat ik zogenaamd een haat boek over haar had geschreven, terwijl ik alleen gezegd had dat ik last had van een paar mensen hier. Had verder niemand in het boek beledigd of iets naars gezegd, toen ging er een hele grote groep op mij reageren dat ik enorm laag was, dat ik een haat boek over haar maakte om haar zogenaamd te kleineren en me beter te voelen, allemaal  verwijten over mij.

    Ik had gezegd dat ik in de zomer door haar gedood bedreigd werd. Toen zeiden ze dat ze zoiets nooit zou doen, omdat ze blond was en blauwe ogen had. Dat ze veel te lief was om zoiets te doen en dat ze nooit Zo laag zou belanden hadden gezegd.

    Ik had toen een screenshot gepost en boven Betha en Henna reactie gezegd dat er een jongen was jaren geleden bij mij op school die toen mijn IP gehackt had en mijn gegeven op de computer en hij was een pestkop. Had die screenshot aan de andere laten zien ook An Samantha.
    Toen reageerde dat blonde mens van: 'Maar hebben heeft helemaal niks verkeerds gedaan.'
    Ik werd ook wel moe van haar drama verwijten en het typische blonde valse gedrag van haar. Had ook nergens gezegd dat Henna iets verkeerds deed.

    Later reageerde meisje Lola reageerde van: Dat je zo laag bent om een haat boek over haar te maken.
    Ik had tegen haar gezegd dat ik nergens een haat boek over iemand gemaakt had. En dat mijn vrienden naar doen tegen mij, toen zei zij kwaad: MIJN VRIENDEN HEBBEN HELEMAAL NIKS VERKEERDS GEDAAN!

    DUS, ZOEK EEN LEVEN!

    Ik had haar toen geblokkeerd.

    Ik werd door meisje Emy vals beschuldigd dat ik de enige was die mensen op wattpad zat doodbedreigen en uit te schelden. Ik had niemand daar zomaar uit het niks uitgescholen. Ik had alleen een paar beledigd toen ze gemeen tegen mij waren. Toen ging ze op een ander account zeggen dat ze mij wilt exposes en dat iedereen moest weten dat ik een naar mens was.

    Ze de screenshots op een boek gepost, maar er stond nergens dat ik mensen uitgescholden had. Ik had alleen bot gereageerd op de reactie over hoe vwo'ers mij altijd behandelen, screenshots over straattaal  muziek, dat ik tegen iemand gezegd had van: Je bent niet lelijk je ziet er gemiddeld uit ❤

    En ook paar berichten dat ik wat vriendelijk deed naar ze. Maar blijkbaar zagen die mensen als een belediging en dood bedreiging.

    En van mij boek, maar ze had wel screenshots van paar accounts die andere mensen uitscholden en beweert zij dat ik dat was, en had in haar haat boek over mij in het Engels gezegd: wattpad kijk wat ze doet, doe er iets aan. Ze wilt dat ik verbannen wordt van wattpad. Maar ik vermoedde al dat het van die ene pestkop op school des tijd was.

    Een paar reacties zeiden dat het vaag was. Het boek was verwijderd door wattpad, omdat het niet toegestaan was.
    Ik wil gewoon vriendelijk zijn daar en daar ook vriendschappen  aangedaan.

    Verder zijn er meer narigheden in het echt jaren geleden gebeurd. Zoals dat er een fake account was die als mij voordeed en seksuele en pedofiele gedrag vertoont naar die mensen.
    Samantha begon door haar typische blonde gedrag seksuele reacties naar die fake account te posten en loog dat ze 16 was. Terwijl ze toen 14 was. En toen kreeg een lading seksuele en vernederende opmerkingen van die account. En mensen dachten echt dat ik de badguy was online en een 18 jarige meisje reageerde van: 'tja, honey ik weet wat je allemaal gedaan hebt, bitch. En ze wenste me de ergste dood. Omdat ze vond dat ik heel veel aan haar vrienden zat. Ik weet niet wat ik dan deed, ik had alleen paar beledigd omdat Er mij beledig hadden en mij kleineren dat ik niet leuk vond, maar had ze toen geblokkeerd en wilde ze niks meer met ze te maken hebben.  Iemand anders reageerde ik een pedofiel was die niet welkom was, en werd toen beschuldigingen gedaan dat ik andere met opzet pesten, terwijl ik niet degene was die het zo ver laat komen en ook omdat ik door paar mensen er gekleineerd werd.

    Toen weken geleden kwam ik weer in contact met een paar van andere en vertelde mijn verhaal hoe het gegaan was. En dat er een bepaalde troll groep was die valse leugens over mij verspreide dat ik zogenaamd onschuldige meiden uitschold, maar dat bleek een leugen te zijn, van iemand anders. En een meisje die me erg mocht had me toen geblokkeerd omdat ze die groep geloofde, maar had er spijt van. En ik heb de screens ook van die gesprek van iemand anders.

    En ik had het goed gemaakt met Lola. Ze had haar excuses aangeboden dat ze een valse beoordeling van haar had. Ik had mijn excuses ook Ana haar aangeboden dat ik wat te fel naar haar reageerde en een beetje beledigend deed. En had gezegd van: 'Ik weet dat het lang geleden is, maar ik wil dat even kwijt.'

    Toen had ik het ook goed gemaakt met een jongen die dacht dat ik een pedofiel of pestkop was, terwijl het die pestkoppen waren. En zei van dat die spijt had en dat die niet meer met die mensen omging als vrienden omdat hij tegen me gezegd had dat die mensen heel akelig waren, zaten te vloeken en roddelen.


    Als ik 2 jaar geleden tienmeiden die vriendinnen met elkaar zie, kreeg ik al een enorme afkeer van ze. Dat was toen. Maar ik zie vriendschap als iets slecht en verkeerd en heb er een afkeer van. Heb zelf ook nooit hechte vrienden gehad omdat ik vaak met verkeerde mensen omging en veel narigheden kreeg van vriendschappen. Als ik verhalen hoor over boeken series films over hechte vriendschap die er voor elkaat zijn, dan voel ik me gekwetst en beledigd, want het is een trauma geworden wat er toen gebeurde.

    Mijn bericht is nu heel lang en zitten spelling fouten in, misschien zit je al met een bak popcorn te genieten over mijn drama die ik meegemaakt hebt.

    Wat me het meest raakte is als zulke onderwerpen gaan over: Het probleem van haar vrienden is ook haar probleem ze is aangesloten bij een hechte vriendschap.

    Of verhalen van fictie personages dat ze iemand gaan aanvallen dat ze aan hun vrienden zaten. Zoals bij de selectie serie deel 2. Dat raakt mij, omdat ik vaak de slaxhtoffer was die zoiets meemaakt. Alleen heb ik niet met opzet die vriend(en) beledigd. En dat is een trauma en een erge wond geworden. Ik hoop gewoon voor wat advies

    [ bericht aangepast op 23 dec 2021 - 11:46 ]


    Let's drink Jasmin tea!

    iemand advies?


    Let's drink Jasmin tea!

    Vriendschap is en blijft bullshit.

    [ bericht aangepast op 1 jan 2022 - 17:06 ]

    Dit is wel heel erg. Is het nog steeds zo of is het al geëindigd?


    Isn't Baji-san awesome?

    filosofie schreef:
    Vriendschap is en blijft bullshit.


    Hier sluit ik me bij aan tbh. Ik vind vriendschap ingewikkeld en op een of andere manier werkt het nooit helemaal bij mij ofzo


    26 - 02 - '16

    ZainaSwift schreef:
    Dit is wel heel erg. Is het nog steeds zo of is het al geëindigd?


    Het is wel geeindigd, maar heb er wel vaak last van. En begreep niet waarom ik uit het niks aangevallen werd. Ze vonden het zelf rechtvaardig om zomaar mij aan te vallen omdat ze beweren dat ik aan hun vrienden zat, en ik ken een deel van die mensne niet eens. En over de valse beschulsiggingen van de doodbedreigingen. Diegene wilde alleen een excuus hebben om ruzie te maken met me en beweerde dat ik ruzie met haar zocht, terwijl dat niet zo is.


    Let's drink Jasmin tea!

    Soms kan je gewoon pech hebben met je vriendinnen. Mijn zus trekt ook altijd meisjes aan die niet goed in hun vel zitten als vriendin en die lelijk doen tegen haar terwijl zijzelf een hele goede vriendin/persoon is. Als ik dit zo lees lijken die meisjes echt geen stabiele personen. Het ligt niet aan jou dat ze zo tegen je doen. Ik denk dat ze ongelukkig zijn en een pispaal zoeken. Het komt meer over als pesterijen dan als vriendschap

    [ bericht aangepast op 3 feb 2022 - 19:41 ]


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Histoire schreef:
    Soms kan je gewoon pech hebben met je vriendinnen. Mijn zus trekt ook altijd meisjes aan die niet goed in hun vel zitten als vriendin en die lelijk doen tegen haar terwijl zijzelf een hele goede vriendin/persoon is. Als ik dit zo lees lijken die meisjes echt geen stabiele personen. Het ligt niet aan jou dat ze zo tegen je doen. Ik denk dat ze ongelukkig zijn en een pispaal zoeken. Het komt meer over als pesterijen dan als vriendschap


    Ik was een brote deel van die meiden niet bevriend mee. Sommige deden eerst random aardig, maar werden dan sluw en achterbaks. Ik vond het heel raar die valse beschuldigingen en verwijten.


    Let's drink Jasmin tea!