• LetsKrull schreef op 14 juni 2011 - 20:01:

    RE: Wedstrijd

    Heey Sarita,
    je mag beginnen met je Weerwolven van Wakkerdam wedstrijd!

    Groetjes,


    Hallo mensen,
    Ik mag dus een weerwolven van wakkerdam wedstrijd beginnen. Maar dit word een andere weerwolven van wakkerdam dan jullie allemaal gewend zijn. Voordat weerwolven van wakkerdam verzonnen werd was er een ander spel: Dark Age. Bij dit spel, de digitale versie van weerwolven van wakkerdam, is de bedoeling om alle weerwolven te doden. Dit spel zou overigens in het topic zelf gespeeld worden. Vragen zijn altijd welkom.

    Speluitleg:
    We hebben een darkside en de goodside. De darkside moeten proberen om alle goodsiders te lunchen. De goodside moeten proberen alle darksiders te lynchen. Om de dag word er gelyncht en geluncht.

    Voor verder informatie klik hier

    Ik zoek 14 mensen. VOL
    Deelnemers:
    1. PrincesSnape
    2. Watervork
    3. LetMeBe
    4. Crusoe
    5. Kanon
    6. Fellatio
    7. Courtesan
    8. IceWolf
    9. OffTheRecord
    10. DrReid
    11. Login
    12. Progeny
    13. AngelWolf
    14. Eurydice

    Rollen:
    1x Oppergoodsider ~ Perkamentus
    1x Jager ~ rubeus hagrid
    1x Beschermer ~ serverus Sneep
    1x Waarzegger ~Sybilla Zwamdrift
    7x Tovenaar ~ Harry Potter, Hermelien Griffel, Ron Wemel, Ginny Wemel, George Wemel, Fred Wemel, Loena Leeflang.


    1x Opperbadsider ~ Voldermort
    2x Wolf ~ Bellatrix van Detta, Peter Pippeling



    Er word trouwens gestemd via pb. Je stem stuur je dan naar mij. Een stem in het topic telt niet!

    [ bericht aangepast op 21 juni 2011 - 21:12 ]


    "Ignite, my love. Ignite."

    OffTheRecord schreef:
    Ik denk toch dat de goodside zal winnen
    Er is immers nog maar 1 badsider over :')

    Is wel lekker makkelijk lunchen in je eentje. En je bent moeilijk te pakken...


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Nee, maar, ik had een paar pagina's terug uitgelegd dat de goodside wel moet winnen omdat we de Oppergoodsider nog hebben. Nouja, het is niet zeker, maar de kans dat we winnen is wel groot hoor.


    Carry me away, I hope that you don't break.

    Eurydice schreef:
    Nee, maar, ik had een paar pagina's terug uitgelegd dat de goodside wel moet winnen omdat we de Oppergoodsider nog hebben. Nouja, het is niet zeker, maar de kans dat we winnen is wel groot hoor.

    Ja, vooral ook omdat de badside zo inactief is. Dat is echt zó jammer :(


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Fellatio schreef:
    (...)

    Als de badside et slim doet kan die het alsnog winnen

    Dan moet die wel actief zijn :')


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    OffTheRecord schreef:
    (...)
    Dan moet die wel actief zijn :')


    Ja ok ..


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    We zien dat vandaag wel. Misschien lynchen we de laatste Dooddoener, misschien niet en dan zien we vanzelf wel of de badside actief is en gaat lunchen. Maarja, ik hoop toch echt op het eerste.


    Carry me away, I hope that you don't break.

    Als dat wel is.. dan was mijn allereerste stem in deze spel al een goeie geweest ;D


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Eurydice schreef:
    We zien dat vandaag wel. Misschien lynchen we de laatste Dooddoener, misschien niet en dan zien we vanzelf wel of de badside actief is en gaat lunchen. Maarja, ik hoop toch echt op het eerste.

    Is het raar dat ik op het laaste hoop? Dan gebeurt er teminste nog eens wat.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    LetMeBe schreef:
    (...)
    Is het raar dat ik op het laaste hoop? Dan gebeurt er teminste nog eens wat.
    Hmm.. Ja, daar kan ik ook wel inkomen ;')
    Maar ik wil wel winnen:Y)
    En niet dood x)


    Carry me away, I hope that you don't break.

    Eurydice schreef:
    (...)Hmm.. Ja, daar kan ik ook wel inkomen ;')
    Maar ik wil wel winnen:Y)
    En niet dood x)

    Stiekem ben jij gewoon de badsider en ga je ons allemaal killen en dus winnen.
    Lol ik ben allang blij dat ik nog leef, op een of andere manier vinden mensen mijn naam altijd al reden genoeg om me in de eerste ronde te killen.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Mweh bij mij blijkbaar ook.. want als ik pech had lag ik bij de eerste lynch er al uit


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Mwuh, op naam gebaseerde stemmen vind ik zo irritant --'
    Want als je badside bent, denk je ook echt "jaaah, laat ik mijn naam veranderen naar iets met iets evils erin"
    Maarja, volgens mij weten niet zoveel mensen waar mijn naam vandaan komt, dus daar heb ik nog niet zo heel veel last van gehad.

    Trouwens, dit topic is echt bijna vol. Hopelijk komt Sarita snel online.


    Carry me away, I hope that you don't break.

    Eurydice schreef:
    Mwuh, op naam gebaseerde stemmen vind ik zo irritant --'
    Want als je badside bent, denk je ook echt "jaaah, laat ik mijn naam veranderen naar iets met iets evils erin"
    Maarja, volgens mij weten niet zoveel mensen waar mijn naam vandaan komt, dus daar heb ik nog niet zo heel veel last van gehad.

    Trouwens, dit topic is echt bijna vol. Hopelijk komt Sarita snel online.

    Ik wel! Uit een griekse mythe! Weet niet precies meer waar die over ging maar ik las 'm zo en toen dacht ik, 'hé, zo heet iemand op Q ook!'


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Mijn naam is al helemaal niet slecht..


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    BAM topic vol :$ sorry dat moest gwn


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you