• Ja jullie kennen mij wel want er zijn hier twee kinders die al veel topics over mij hebben open gemaakt, oké ik heb veel meisjes bedrogen ik had er meer tegelijk, En dan, nu heb ik het dus met iedereen uitgemaakt, Behalve met één meisje niet, daar had ik het mee aan en die wist dat ik er meer tegelijk heb, en mensen je moet niet vies worden op xNIJNTJE wij zijn gewoon goede vrienden wij zijn niet op elkaar! Oké ik wou dit even zeggen want waarschijnlijk spreken jullie slecht achter mijn rug en dat wil ik rechtzetten, en inderdaad ik kom niet veel online want ik heb vaak straf, en ik kom meestal laat thuis,!


    I'm just a boy.

    quizlet doet vaag kan ik tog nix aan doen?

    ..dude.. you're like 15. Stop acting like an 8 year old..


    Wie du mir, so ich dir.

    quizlet doet vaag kan ik tog nix aan doen?
    zeg ik toch niet ^^
    ik denk dak u heb op msn kan da xD
    ik heb toch een jacqueline staan ^^
    (A)


    Gilles (ll)

    :@:((:@:@:@:((:((:((

    Ik heb wel gesien dat er een paar topics over je geopent sijn ,,maar ik snap der niet veel van xD
    Ik vraag nme tog al af hoe sommigen hier op iemand kunnen geilen sonder hem egt te kennen .HEM jaa ,, Wnt Ik hb hier nog geen jongens gesien die een meisje op Q lopen te stalken ..
    maarjaa soals ik al sei:
    Ik snAP DEr duss niet veel vn xD


    Crack a bottle

    Ik vind het ook niet bepaald slim dat je zoveel meisjes "bedroog" maar ik heb je wel verdedigd tegen die 2 kinderen, gewoon omdat ik ze totaal niet mag >< En komop je bent 15 wat moet je met 11jarige? x']

    fuck you

    Auwchh... Ik zeg in ieder gval niks over ù! ^^ Spijtig da andre da wél doen, die verpeste wéér de sfeer... -___-


    007

    fucking aeshole :@i hate you sooooooo matsh

    fucking aeshole

    fucking player

    Oew, dit word hier leuk! NOT!


    What doesn't kill you, only makes you stronger (l)

    Ja bubblegum ik snap dat je nu boos bent maar je hebt er zelf wel een beetje voor gezorgt he. En Dylan,kvind goed van je dat je even je eigen verhaal verteld. Is sterk van je. En je weet het he, als je weer een x problemen hebt, je kan altijd bij mij komen.

    xx


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    fucking player


    Ooh kom op jullie kennen elkaar niet eens sorry hoor maar als je hier al zo een probleem van maakt ga je nog heeeeeeel erg veel groooote problemen krijgen in je leven.


    en t is niet matsh, maar much


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    fucking aeshole :@i hate you sooooooo matsh
    Leer eerst eens Engels! ><