• De stelling van vandaag luidt:
    Kinderen moeten minder opgevoed worden met een computer.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    Niet mee eens.
    Tegenwoordig moet je alles met de computer doen. Vooral op school, Dus je hebt het altijd wel nodig.


    Sometimes it's best not to care.

    Prayers schreef:
    Niet mee eens.
    Tegenwoordig moet je alles met de computer doen. Vooral op school, Dus je hebt het altijd wel nodig.
    ik ben het er mee eens. maar ze moeten ook veel buiten doen en andere dingen erbij leren


    you were born original don't die as a copy

    oneens.
    dat is toch júist onze generatie ?


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    alles gaat tegenwoordig toch met de computer :X


    Love is just an illusion, merely a feeling of confusing

    dat hoort bij de jeugd xD


    You Lack Hatred

    Oneens.

    Aan de ene kant hoort het bij dze generatie, maar aan de andere kant.. Jongeren zitten wel steeds vaker & langer achter de computer en of dat nou zo goed is?


    "I shut my eyes in order to see.'

    Inderdaad.
    Sommige krijgen amper frisse lucht doordat ze achter de scherm zitten de hele dag door.
    Kan toch niet gezond zijn?
    Ik zou het toch liever hebben gehad als de kinderen zich bezighielden met meer intelectuele dingen en wat socialer waren. Lezen/spelen/nieuwe mensen ontmoeten/sporten.
    En dan een beetje op de computer.
    Maar toch niet de helft van je ganse leven erop te spenderen?
    Vind ik dom.

    Dus ik ben het ermee eens.


    Where there is a sea there are pirates...

    Iedereen zegt oneens omdat ze zélf de computer helemaal fantastisch vinden en niet zonder kunnen. :'D

    Maar je hebt het inderdaad voor school nodig, en je kunt ook sociale contacten opbouwen zoals op Quizlet.


    I live for the applause, you will die for it.

    Prayers schreef:
    Niet mee eens.
    Tegenwoordig moet je alles met de computer doen. Vooral op school, Dus je hebt het altijd wel nodig.


    Some people make the world special just by being in it

    Ik weet niet hoe het zit met de kinderen van nu, maar vroeger speelde ik alleen the sims op de computer. Ik wist pas dat je kon chatten met je hotmailadres toen iemand van mijn klas dat toen zei. Dus ík ben niet echt opgevoed met de computer, denk ik. Maar ik weet niet echt hoe het zit met de kinderen tegenwoordig, dus ik kan niet echt eens of oneens zeggen. (:

    Hoe denk je dat ik opgevoed word?
    Niet door m'n moeder...


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Oneens, ik vind dat het hun eigen verantwoording is.


    Love is the movement <3

    O
    On
    One
    Onee
    Oneen
    Oneens

    Ja en nee.
    Het is wel gemakkelijker om dingen aan te leren, maar we [SOMMIGEN] zitten wel heel veel op de computer. En gezond is het niet.


    You'll never dream alone. <3