• Ik weet niet of er al topic over is ^^ maar ik zet het er eventjes op (:
    GEEN RUZIE OFZO! Dit is gewoon om jullie op de hoogte te houden van wat ik nieuw weet (:

    Tokio Hotel en hun sensationele overwinning tijdens de MTV Video Music Awards in LA: Verhuizen Bill (19), Tom (19), Georg (21) en Gustav (20) nu naar Amerika?

    "Voor de wereldcarrière zou dat wel eens heel belangrijk kunnen zijn," zegt muziekexpert Thomas Stein (59). "Ze moeten in de USA zijn, dat willen de fans. Ze willen hun sterren op grijpafstand hebben, anders verliezen ze hun interesse."

    Tokio Hotel maken er in ieder geval geen geheim vinden dat ze het in de States naar hun zin hebben. Afgelopen voorjaar wisten ze in New York duizenden fans met concerten te verrassen.

    Maar dan de vraag...Kan het zijn dat de band dankzij het MTV-succes naar Ami-land gaat verhuizen? Zin in het avontuur "Amerika" hebben Bill & co meerdere malen laten zien. Maar na al die tourstress willen de jongens ook wel weer eens terug naar Duitsland.

    Bill tegen BILD: "Ik kan het me op het moment niet voorstellen om ergens anders dan in Duitsland te wonen. De laatste drie jaren is zo veel gebeurd, alles wat we beleven is net een droom!"

    De rockster verlangt naar vastheid: "Van al dat gereis word ik soms behoorlijk moe," zegt Bill. "Natuurlijk, het is leuk, maar nu vind ik niets fijner dan het slapen in mijn eigen bed."

    Tom grijnst: "Mijn kleine broertje heeft heimwee. Hij praat alleen maar over zijn bedje in Duitsland."

    Dus: Eerst dag-dag USA, dan hallo Duitsland! Morgen vliegt de band weer naar huis...

    ...om eine Party mit ihren europaischen Fans zu schmeisen!


    -

    YEUUH(yeah)

    x'D

    Woehoe ^^


    ~

    JEEUJ Ö!
    eindelijk (yeah)(yeah)(yeah)
    ik hoop alleen da ze echt niet naar amerika gaan wone ze ö!

    SPLIEEEEEEEE! :oog:

    Ik denk eerlijk gezegt niet dat ze naar de states zullen gaan, omdat, ik vind echt dat Duitsland hun thuisbasis is ^^ en dat ze daar, moeten blijven xD

    Maar natuurlijk als zij dat willen, maar dan gaat heel europa zeggen, omg! ze hebben ons gewoon laten vallen

    Ik denk eerlijk gezegt niet dat ze naar de states zullen gaan, omdat, ik vind echt dat Duitsland hun thuisbasis is ^^ en dat ze daar, moeten blijven xD

    Maar natuurlijk als zij dat willen, maar dan gaat heel europa zeggen, omg! ze hebben ons gewoon laten vallen


    Inderdaad, dan gaat iedereen weer lekker zeiken en komen er honderden topics over, wat me ergerd!
    Ik hoop dat niemand hier nog een topic gaat over maken, want meerdere topics over 1onderwerp stoort me enorm ;S


    -

    Die kleine jochies verhuizen echt niet zomaar naar Amerika hoor.


    blame the bully.

    Imago.


    -

    Die kleine jochies verhuizen echt niet zomaar naar Amerika hoor.

    ik hoop het.

    -Dat is het enige wat ik zeg-


    -

    Die kleine jochies verhuizen echt niet zomaar naar Amerika hoor.

    Nja we zien wel ^^
    Maar ik denk eerlijk gezegd ook van niet..
    Dat is véél te ver weg van hun familie&vrienden en vermits ze toch veel geven om hun familie&vrienden..gaan ze waarschijnlijk zoals altijd na tour naar Duitsland om hun familie&vrienden te zien. Ze zien ze nu al amper, wat gaat dat wel niet zijn als ze in Amerika gaan wonen? (:


    -

    Ach kom op zeg!
    Als die jochies naar Amerika gaan luisteren zijn ze echt in de grond gezakt. x|


    -

    -Dat is het enige wat ik zeg-

    Imago? ^^


    -

    nou van die party komt dus niks van worden waarschijnlijk 100 man geselecteerd -_-

    'Ze moeten in de USA zijn, dat willen de fans.'



    & DEZE FANS WILLEN DAT ZE IN EUROPA ZIJN!


    you are no greatest love but disappointment in my life