• Ja, bij Pathe gaan ze dus een filmmarathon houden, van Harry Potter. Alle delen gaan ze draaien, van 12 Juli 00:30 tot 13 Juli 2:25. Dit is dus inclusief de 8e film.

    En ik heb net mijn kaartjes besteld _O_ Haha, dat wordt dus bijna 26 uur overleven in de bioscoop -gelukkig met pauzes-, over de 26 uur zonder slaap -of ik moet de hele dag slapen daarvoor- en ik heb er nu al zin in :Y)

    Is er nog iemand gek genoeg om naar zo'n marathon te gaan? Of ben ik de enige? x'D

    Voor de mensen die het willen weten, het is 35 euro voor alle 8 de films.

    [ bericht aangepast op 15 juni 2011 - 21:12 ]


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Wat zou ik daar graag heen willen, maar dan ben ik al op vakantie. Balen. :[


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Haha, nee ik ga naar de premiere. Maar meer kan ik niet aan aangezien ik de volgende dag ook weer gewoon om 9 uur in het ziekenhuis moet zijn :3


    SLOAN.

    Oeh oeh oeh! Ik ga proberen of ik naar de premiere kan, maar als dat niet lukt ga ik kijken of ik hierheen kan (:


    Hope goes lost but never dies.

    OMG Daar wil ik zo graag heen! D:
    Maar d'r is niemand die mee wil. -.-'

    POTC marathon kon ik nog wel aan. Never nooit dat ik naar de HP marathon ga ;']
    Veel plezier ;]


    Caution first, always.

    Ik zou echt doodgraag willen, echt, niet normaal, maar ik ben dan op vakantie. ]:
    Veel plezier!


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Celestial schreef:
    OMG Daar wil ik zo graag heen! D:
    Maar d'r is niemand die mee wil. -.-'


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Waar is dat ergens ?


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Haha dat zou ik echt niet uithouden :O


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

    holy
    wauw
    dat wil ik ook! alleen niet van HP, omdat ik dat niet zo'n geweldige films vind.
    have fun alvast!


    I live for the applause, you will die for it.

    Zou ik ook wel willen, jammer genoeg woon ik in België en zit dat er niet in. D:


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Prongs schreef:
    Waar is dat ergens ?


    Den haag, Rotterdam, Amsterdam en Groningen weet ik zeker. Anders moet je even op pathe.nl kijken ^^


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Courtesan schreef:
    (...)

    Den haag, Rotterdam, Amsterdam en Groningen weet ik zeker. Anders moet je even op pathe.nl kijken ^^

    Ik ga even kijken welke het dichtst bij België is c;


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Rooftops schreef:
    Zou ik ook wel willen, jammer genoeg woon ik in België en zit dat er niet in. D:


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Ik zou het wel willen:9~ maar ik zou niet 26 uur in een bioscoop willen zitten, liever 26 uur thuis voor de tv:Y)


    'Burning up a sun, just to say goodbye.'