• krijg ik een Gucci tas
    En als ik dan naar havo mag, krijg ik een weekend shoppen in Parijs *-*
    I love my papa <3
    hihi, wat krijgen jullie? (:


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Ik quote even mijn vader: 'Nee je krijgt niks. Ik betaal je opleiding al. Dat kost ook heel veel. Dat is wel duur genoeg.'
    Dus ik word na 5 jaar school beloond met nog 4 jaar school. Yay.

    Maar ik geloof dat mijn moeder me wel wat wou geven.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Als ik over kan gaan - wat eigenlijk heel duidelijk is - krijg ik gewoon een nieuwe fiets.

    Ahhh!! wat leuk en lief !! =D

    Als ik overga naar havo 4 dan mag ik naar de hamam, een complete behandeling =D

    Ik ga over en krijg... NIX ;p


    One Ring to Rule Them All. One Ring to Find Them. One Ring to Bring Them All and In The Darkness Bind Them.

    Lol. (cat)
    Ik heb zo ongeveer het beste rapport van de klas, wat krijg ik? Vijf euro van m'n opa en oma. Loool, vast hetzelfde met m'n examens, maar dan vast tien euro. :')


    wth.

    Ik kreeg niets hoor :'D


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Woop schreef:
    Als ik over kan gaan - wat eigenlijk heel duidelijk is - krijg ik gewoon een nieuwe fiets.

    GEWOON? Als ik een nieuwe fiets wil moet ik hem voor mn verjaardag vragen van mn ouders maar ik vind een fiets geen leuk cadeau.


    One Ring to Rule Them All. One Ring to Find Them. One Ring to Bring Them All and In The Darkness Bind Them.

    Ik krijg daar niks voor, als ik over twee jaar slaag. De eer is genoeg. (:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ik zou een Ipod touch krijgen als ik voor deze twee vakken zou slagen dit jaar (Ik doe gesplitst examen) Maar toen bleek twee te zwaar en deed ik er maar een en nu ben ik dood. haha Ik krijg het niet meer.

    Oh wacht, als ik volgend jaar slaag ga ik naar London of misschien heel misschien naar Nyc een weekje.

    [ bericht aangepast op 15 juni 2011 - 15:04 ]


    SLOAN.

    Felicitaties. Kaarten.


    Firm believer of all that is magic

    Vorig jaar kreeg ik geld en een nieuwe schooltas (ik ging naar de havo).

    Wat ik krijg als ik slaag weet ik nog niet want dat duurt nog 2 jaar (':
    En als ik overga krijg ik van mijn vati niks want hij is er niet en van mijn moeder mag ik een nieuwe bikini uitzoeken :d


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Als ik overga naar 4Havo krijg ik een iPad.
    En als mijn tweelingbroer overgaat krijgt hij een drumstel... maar dat zit er waarschijnlijk niet in.

    Dumbledore schreef:
    Ik krijg daar niks voor, als ik over twee jaar slaag. De eer is genoeg. (:


    It ain't broke, so don't fix it.

    Ik krijg mijn diploma? :W


    ars moriendi