• Ik weet niet of er al topic over is ^^ maar ik zet het er eventjes op (:
    GEEN RUZIE OFZO! Dit is gewoon om jullie op de hoogte te houden van wat ik nieuw weet (:

    Tokio Hotel en hun sensationele overwinning tijdens de MTV Video Music Awards in LA: Verhuizen Bill (19), Tom (19), Georg (21) en Gustav (20) nu naar Amerika?

    "Voor de wereldcarrière zou dat wel eens heel belangrijk kunnen zijn," zegt muziekexpert Thomas Stein (59). "Ze moeten in de USA zijn, dat willen de fans. Ze willen hun sterren op grijpafstand hebben, anders verliezen ze hun interesse."

    Tokio Hotel maken er in ieder geval geen geheim vinden dat ze het in de States naar hun zin hebben. Afgelopen voorjaar wisten ze in New York duizenden fans met concerten te verrassen.

    Maar dan de vraag...Kan het zijn dat de band dankzij het MTV-succes naar Ami-land gaat verhuizen? Zin in het avontuur "Amerika" hebben Bill & co meerdere malen laten zien. Maar na al die tourstress willen de jongens ook wel weer eens terug naar Duitsland.

    Bill tegen BILD: "Ik kan het me op het moment niet voorstellen om ergens anders dan in Duitsland te wonen. De laatste drie jaren is zo veel gebeurd, alles wat we beleven is net een droom!"

    De rockster verlangt naar vastheid: "Van al dat gereis word ik soms behoorlijk moe," zegt Bill. "Natuurlijk, het is leuk, maar nu vind ik niets fijner dan het slapen in mijn eigen bed."

    Tom grijnst: "Mijn kleine broertje heeft heimwee. Hij praat alleen maar over zijn bedje in Duitsland."

    Dus: Eerst dag-dag USA, dan hallo Duitsland! Morgen vliegt de band weer naar huis...

    ...om eine Party mit ihren europaischen Fans zu schmeisen!


    -

    (...)
    Dankjewel.

    Graag gedaan lieferd
    <3.


    -

    "Ze moeten in de USA zijn, dat willen de fans. Ze willen hun sterren op grijpafstand hebben, anders verliezen ze hun interesse."


    Ahem, hebben wij tegenwoordig niks meer te willen ofzo? 'Dat willen de fans.' Alsjeblieft zeg, oké, ik vind het leuk voor hun ofzo, maar ik vind het tóch echt veel leuker als ze in Europa zijn .;0 En als ze naar Amerika gaan om daar te wonen, doe ik ze wat. Dan hebben ze alvast een fan minder hoor. Ze beginnen naar mijn mening saai enzo te worden, dus als die album niet gauw komt dat haken ze bij mij af. [/mening]


    ok

    Ik bedoelde een Privebericht. XD


    -

    (...)

    Ahem, hebben wij tegenwoordig niks meer te willen ofzo? 'Dat willen de fans.' Alsjeblieft zeg, oké, ik vind het leuk voor hun ofzo, maar ik vind het tóch echt veel leuker als ze in Europa zijn .;0 En als ze naar Amerika gaan om daar te wonen, doe ik ze wat. Dan hebben ze alvast een fan minder hoor. Ze beginnen naar mijn mening saai enzo te worden, dus als die album niet gauw komt dat haken ze bij mij af. [/mening]


    Je mag je mening heus geven hoor, en ergens geef ik je gelijk.
    Ze horen in Europa te wonen [/ook mening]
    En ze gaan minder fans hebben als ze naar daar gaan wonen.
    Aber ja. Hun keuze (:


    -

    (...)

    Ahem, hebben wij tegenwoordig niks meer te willen ofzo? 'Dat willen de fans.' Alsjeblieft zeg, oké, ik vind het leuk voor hun ofzo, maar ik vind het tóch echt veel leuker als ze in Europa zijn .;0 En als ze naar Amerika gaan om daar te wonen, doe ik ze wat. Dan hebben ze alvast een fan minder hoor. Ze beginnen naar mijn mening saai enzo te worden, dus als die album niet gauw komt dat haken ze bij mij af. [/mening]


    Zo voel ik me ook zo ongeveer.


    -

    @ Mieke en Madena.

    Ik wacht wel met alle respect op Nächtelang. Dat wel. Maar als ze 'm maar niet in nederland en belgië gaan uitbrengen in het engels. x|


    -

    Maar ik denk dat sommige ze ook saai vinden omdat je niks meer van ze hoort. Wat niet raar is.


    -

    (...)

    Zo voel ik me ook zo ongeveer.


    Bijna iedereen voel zich zo hoor, het is gewoon saai rond tokio hotel omdat er niets nieuws is [/logica] maar dat komt omdat ze in Amerika ofzo zitten, dan hoor je steeds hetzelfde gebrabbel en niets nieuws. Eens ze terug in europa zijn en nieuwe cd hebben, komt het allemaal weer goed.
    Natuurlijk gaan er tegen dan weer een hele boel fans afgehaakt zijn. Hun probleem [lees; fans die geen fans meer zullen zijn], niet dat van ons.


    -

    Ja ik heb ook zo mijn bronnen ;)! en de kans is groot dat het parijs of berlijn word

    lijkt me best logish ?
    but skit ik ga ;)!

    (...)

    Bijna iedereen voel zich zo hoor, het is gewoon saai rond tokio hotel omdat er niets nieuws is [/logica] maar dat komt omdat ze in Amerika ofzo zitten, dan hoor je steeds hetzelfde gebrabbel en niets nieuws. Eens ze terug in europa zijn en nieuwe cd hebben, komt het allemaal weer goed.
    Natuurlijk gaan er tegen dan weer een hele boel fans afgehaakt zijn. Hun probleem [lees; fans die geen fans meer zullen zijn], niet dat van ons.


    Inderdaad. :')


    -

    @ Mieke en Madena.

    Ik wacht wel met alle respect op Nächtelang. Dat wel. Maar als ze 'm maar niet in nederland en belgië gaan uitbrengen in het engels. x|


    Gna ik ben ook niet voor hun engelse liedjes ^^ een heleboel fans zijn er niet voor aber ja wat doe je eraan ^^
    ik vind het lief dat je Nächtelang wacht ^^
    <3.


    -

    Ja ik heb ook zo mijn bronnen ;)! en de kans is groot dat het parijs of berlijn word

    lijkt me best logish ?
    but skit ik ga ;)!

    ByeBye x


    -

    Ja ik heb ook zo mijn bronnen ;)! en de kans is groot dat het parijs of berlijn word

    lijkt me best logish ?
    but skit ik ga ;)!


    Waarom logisch? En Bill en Tom verhuizen ook weer naar Berlijn.
    Maar hebben hun vertrekjes in, onder andere Loitsche en Hamburg nog hoor!


    -

    (...)

    Gna ik ben ook niet voor hun engelse liedjes ^^ een heleboel fans zijn er niet voor aber ja wat doe je eraan ^^
    ik vind het lief dat je Nächtelang wacht ^^
    <3.



    Ik weet niet of je het weet,
    maar Nächtelang is volgens bronnen de naam van het nieuwe album.


    -

    [/theorie]


    -