• Ik weet niet of er al topic over is ^^ maar ik zet het er eventjes op (:
    GEEN RUZIE OFZO! Dit is gewoon om jullie op de hoogte te houden van wat ik nieuw weet (:

    Tokio Hotel en hun sensationele overwinning tijdens de MTV Video Music Awards in LA: Verhuizen Bill (19), Tom (19), Georg (21) en Gustav (20) nu naar Amerika?

    "Voor de wereldcarrière zou dat wel eens heel belangrijk kunnen zijn," zegt muziekexpert Thomas Stein (59). "Ze moeten in de USA zijn, dat willen de fans. Ze willen hun sterren op grijpafstand hebben, anders verliezen ze hun interesse."

    Tokio Hotel maken er in ieder geval geen geheim vinden dat ze het in de States naar hun zin hebben. Afgelopen voorjaar wisten ze in New York duizenden fans met concerten te verrassen.

    Maar dan de vraag...Kan het zijn dat de band dankzij het MTV-succes naar Ami-land gaat verhuizen? Zin in het avontuur "Amerika" hebben Bill & co meerdere malen laten zien. Maar na al die tourstress willen de jongens ook wel weer eens terug naar Duitsland.

    Bill tegen BILD: "Ik kan het me op het moment niet voorstellen om ergens anders dan in Duitsland te wonen. De laatste drie jaren is zo veel gebeurd, alles wat we beleven is net een droom!"

    De rockster verlangt naar vastheid: "Van al dat gereis word ik soms behoorlijk moe," zegt Bill. "Natuurlijk, het is leuk, maar nu vind ik niets fijner dan het slapen in mijn eigen bed."

    Tom grijnst: "Mijn kleine broertje heeft heimwee. Hij praat alleen maar over zijn bedje in Duitsland."

    Dus: Eerst dag-dag USA, dan hallo Duitsland! Morgen vliegt de band weer naar huis...

    ...om eine Party mit ihren europaischen Fans zu schmeisen!


    -

    (...)

    Waarom logisch? En Bill en Tom verhuizen ook weer naar Berlijn.
    Maar hebben hun vertrekjes in, onder andere Loitsche en Hamburg nog hoor!


    Jaa naar het schijnt. Ik ben er zo goed als zeker van dat ze niet naar Amerika verhuizen (:
    Ze zijn hun thuisland zo gewoon en hun vrienden&familie zijn voor hun gewoon te belangrijk [/lees ergens in dit topic mijn 'kort verhaaltje' erover ^^ ik heb nl geen zin om te herhalen]
    <3.


    -

    Ja ga er nou maar van uit dat het Berlijn of Parijs word ( en anders een andere groter stad ) nu gaan we lief doen (A)!

    het boeiend me eigenlijk niet waar het is maar ik ga er heen desnood slaap ik er voor de deur

    Ja ga er nou maar van uit dat het Berlijn of Parijs word ( en anders een andere groter stad ) nu gaan we lief doen (A)!

    het boeiend me eigenlijk niet waar het is maar ik ga er heen desnood slaap ik er voor de deur


    -

    Die was verkeerd. =,='


    -

    Ja ga er nou maar van uit dat het Berlijn of Parijs word ( en anders een andere groter stad ) nu gaan we lief doen (A)!

    het boeiend me eigenlijk niet waar het is maar ik ga er heen desnood slaap ik er voor de deur


    Wat jij wilt.


    -

    ^^ Liefords ik ben door
    Ik moet morgen naar ziekenhuis inplaats van school. Yeah -_-'
    DoeiiDoeii <3.


    -

    YAY^^


    I do not hook up.

    YAY^^


    Wat bedoel je daarmee? [/rare reactie]


    -

    ^^ Liefords ik ben door
    Ik moet morgen naar ziekenhuis inplaats van school. Yeah -_-'
    DoeiiDoeii <3.


    Bye <3.
    Succes.


    -

    ja ;)! je moet wat voor tokio hotel over hebben he anders ruw je ook niet de eerste rang op 4 maart en 14 juni ;)!

    ja ;)! je moet wat voor tokio hotel over hebben he anders ruw je ook niet de eerste rang op 4 maart en 14 juni ;)!


    Is dat (sarcastisch) voor mij bedoeld?


    -

    Jah ;)! ik kan ook bot doen ;)!

    Jah ;)! ik kan ook bot doen ;)!



    Goh, wat vind ik dat erg. =,='


    -

    ahh wat jammer nou ;)!
    gewoon jaloers anders reageer je niet zo fel

    later vriend

    ahh wat jammer nou ;)!
    gewoon jaloers anders reageer je niet zo fel

    later vriend


    fuck joh laat esmae gerust!


    I need you like a heart needs a beat