• Ik weet niet of er al topic over is ^^ maar ik zet het er eventjes op (:
    GEEN RUZIE OFZO! Dit is gewoon om jullie op de hoogte te houden van wat ik nieuw weet (:

    Tokio Hotel en hun sensationele overwinning tijdens de MTV Video Music Awards in LA: Verhuizen Bill (19), Tom (19), Georg (21) en Gustav (20) nu naar Amerika?

    "Voor de wereldcarrière zou dat wel eens heel belangrijk kunnen zijn," zegt muziekexpert Thomas Stein (59). "Ze moeten in de USA zijn, dat willen de fans. Ze willen hun sterren op grijpafstand hebben, anders verliezen ze hun interesse."

    Tokio Hotel maken er in ieder geval geen geheim vinden dat ze het in de States naar hun zin hebben. Afgelopen voorjaar wisten ze in New York duizenden fans met concerten te verrassen.

    Maar dan de vraag...Kan het zijn dat de band dankzij het MTV-succes naar Ami-land gaat verhuizen? Zin in het avontuur "Amerika" hebben Bill & co meerdere malen laten zien. Maar na al die tourstress willen de jongens ook wel weer eens terug naar Duitsland.

    Bill tegen BILD: "Ik kan het me op het moment niet voorstellen om ergens anders dan in Duitsland te wonen. De laatste drie jaren is zo veel gebeurd, alles wat we beleven is net een droom!"

    De rockster verlangt naar vastheid: "Van al dat gereis word ik soms behoorlijk moe," zegt Bill. "Natuurlijk, het is leuk, maar nu vind ik niets fijner dan het slapen in mijn eigen bed."

    Tom grijnst: "Mijn kleine broertje heeft heimwee. Hij praat alleen maar over zijn bedje in Duitsland."

    Dus: Eerst dag-dag USA, dan hallo Duitsland! Morgen vliegt de band weer naar huis...

    ...om eine Party mit ihren europaischen Fans zu schmeisen!


    -

    het werd tijd!!


    What would Emma do?

    "Voor de wereldcarrière zou dat wel eens heel belangrijk kunnen zijn," zegt muziekexpert Thomas Stein (59). "Ze moeten in de USA zijn, dat willen de fans. Ze willen hun sterren op grijpafstand hebben, anders verliezen ze hun interesse."

    Wij dan .. Alleeen maar voor de amerikaanse fans en wij dan moeten wij zemssen ..

    Niet dat ik jaloers ofzo ben maaar volgend jaar eind 2009 dnek ik pas volgend concerten in Beldie en nederland

    JA het is keuze echt hip ndat ze voor duitsland kiezen

    LoVe Ly

    Ze gaan terug!

    En nu proberen ze te laten zien dat europa hun echte en einige thuis is!

    Met hun meest geweldige fans :D

    (A)

    XSimone (K)

    Niet dat ik ze het niet gun in de USA hoor :P


    Follow just your own mellody

    voor de wereldcarrière zou dat wel eens heel belangrijk kunnen zijn," zegt muziekexpert Thomas Stein (59). "Ze moeten in de USA zijn, dat willen de fans. Ze willen hun sterren op grijpafstand hebben, anders verliezen ze hun interesse."



    DAT VIND IK ECHT ZO BELACHELIJK
    HALLOO WIJ FANS HIER WILLEN DAT ZE IN EUROPA ZIJN!!
    DIE AMERIKAANSE FANS DENKEN DAT TH ALLEEN VAN HUN IS MAAR HALLO WIE HEEFT ER VOOR GEZORGT DAT ZE ZO BEROEMD EN ALLES WERDEN , DAT ZE ZO'N GROOT SUCCES WAREN!! DAT ZIJN WIJ!! ZONDER ONS ZOU DIT NIET GELUKT ZIJN!! IK WIL NU NIET ZEGGEN DAT ZE PERSEE HIER MOETEN BLIJVEN MAAR IK VIND WEL DAT WIJ ER VOOR GEZORGT HEBBEN DAT ZE ZO VER GEKOMEN ZIJN!! EN ZE MOGEN OOK WEL WEER EENS NAAR ONS TOE KOMEN!! WIJ ZIJN OOK FANS WIJ HOUDEN OOK VAN HUN!!

    ze laten wel merken dat ze ook weer terug willen dat vind ik echt lief!(H) ik neem het TH niet kwalijk hoor!:D:D


    amen!! (A)

    ooh fack dat amerika hea >_>
    dat is allemaal zo fake & like HALLOOOO HIER ZITTN ALLE DIEHARD FANS =D
    niet in dat plastic amerika!!


    Love is insane and baby, we are too

    dese fans wille se idd in europa

    neeee ze mogen er wel een paar concerten geven maar niet te lang anders krijgen wij heimwee dat we hen missen.

    "Voor de wereldcarrière zou dat wel eens heel belangrijk kunnen zijn," zegt muziekexpert Thomas Stein (59). "Ze moeten in de USA zijn, dat willen de fans. Ze willen hun sterren op grijpafstand hebben, anders verliezen ze hun interesse."


    En wij dan?!


    death to the one at the end of the serenade.

    trwns amerika wonen overleven ze niet Ö
    die zijn te trots op hun duitse taal :'D


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.